You choose yourself

303 8 2
                                    

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

H

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


H.

Seattle, opäť sa stretávame.

Položím kľúče na kuchynský ostrovček a povzdychnem si, keď sa obzerám okolo seba. Bol som na služobnej ceste v Londýne už asi rok a všetko tu bolo tak, ako keď som odišiel. Tiché a prázdne. Boli to dva roky, čo som sa presťahoval z New Yorku do Seattlu, obchod sa len rozrastal a to znamenalo, že som bol väčšinu času zaneprázdnený. Fox Enterprises prichádzal do Seattlu a zaujal svoje miesto vedľa mnohých neuveriteľných podnikov. Bol to stres, ale naučil som sa to zvládať.

Keď som si naservíroval škótsku, začal som premýšľať o Beau. Nebolo nezvyčajné, že zaujala svoje miesto v mojej mysli v neprimeraných hodinách dňa alebo noci. Odkedy v ten deň odišla z môjho bytu, nevidel som ju ani o nej nepočul. Uvedomujem si, že by som nemohol viniť nikoho iného len seba. Pozval som Maisie v ten deň a deň predtým. Bol som patetický a osamelý a viem, že to nie je ospravedlnenie. Po tom odchode mi o týždeň vrátila všetko, čo som jej kedy dal, každý darček a nasledujúci mesiac som sa presťahoval do Seattlu. Čo mi však nevrátila, bol list, ktorý som jej napísal ako darček k narodeninám, vždy o mne chcela vedieť, aspoň tak som si to myslel.

Prejdem k stolu, na ktorom bol likér, a otvoril som zásuvku, aby som videl poznámkový blok. Keď ju otvorím, jej jemný rukopis je stále tam, aby som si ju mohol kedykoľvek prečítať, bolo to jednoduché a nebola to ani úplná veta, ale aj tak som si to prečítal, keď som mal. Najlepšie, keď som sa opil na mol, čo je dôvod, prečo sa držím pri alkohole, je dobré, že si zmenila číslo, inak by som jej pri každej príležitosti opitý zavolal.

Porušila som tvoje pravidlo.

Povzdychnem si, keď sledujem drobné zárezy, ktoré urobilo pero, keď ho písala, a sledujem, kde sa jej prsty mohli dotknúť papiera, kým ho zavriem a vložím späť do zásuvky. Škoda, že som sa dnes večer nemohol pripiť k spánku, dnes večer som mal rozhovor s Vogue, z ktorého sa bohužiaľ neviem dostať. Dopijem a vydám sa do kúpeľne, kde si dám sprchu.

Práve keď som si striekal kolínsku, zazvoní mi telefón, na ktorý odpovedám. "Pane, auto je tu." Hovorí mi moja asistentka Marie, keď vychádzam z kúpeľne a zhasína za sebou svetlá.

Only Angel [h.s] *sk*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora