Prvá časť: Kódex správania.
Služobné povinnosti. Prvoradou povinnosťou tohto submisíva je prosiť.
Osobné povinnosti sú starať sa o fyzické a emocionálne potreby pána Harryho Stylesa, správať sa ako jeho sexuálna hračka, ponúkať fyzické pohodlie, konať v poslušnosti, zostať čestným a lojálnym, čakať na Dominanta podľa želania.Všeobecné správanie.
Postoj: Ako submisiv budem vždy prejavovať rešpekt. Neúcta je vážny prehrešok, submisiv bude potrestaný. Úcta zahŕňa: spôsob reči, pohotovosť, pokľaknutie pri službe (ak je to možné), vyhovujúce odpovede, poslušnosť a úprimnosť z celého srdca. Rešpekt a poslušnosť sú dva najcennejšie aspekty postoja, ktoré budem vždy prejavovať. Ak tak neurobí, budem potrestaný.Správanie v súkromí: Budem oslovovať pána Stylesa ako „pane“ v každom dostupnom čase. Pri rozhovore sa mu budem plne venovať. Môj dominant je dôležitejší ako akákoľvek iná činnosť, ktorej sa môžem venovať. Budem sedieť, stáť, chodiť, kľačať a ležať, kde, kedy a ako si bude priať.
Správanie na verejnosti: Svojho Dominanta budem oslovovať jeho krstným menom vždy, keď nie je dostatok súkromia na použitie vyššie uvedeného „Pane“. Zostanem na dohľad môjmu Dominantovi, pokiaľ mi nebude dané inak. Vždy budem zdvorilý a pohotový. Oblečiem sa tak, ako si želá pán Styles. Urobím, čo bude v mojich silách, aby som mal vždy dokonalý vzhľad v akomkoľvek spoločenskom prostredí, kde som so svojím Dominantom. Nebudem sa hádať ani sťažovať na verejnosti.
Školenie:
Tréningové aktivity budú zahŕňať: ponúknutie seba samého každý večer na ohnutom kolene, správne odpovede, kontrolu orgazmu, análny tréning na zvýšenie mojej schopnosti, ponúknuť každú dieru tak, ako si to želá, učenie sa prezentovať ako submisiv plná vyrovnanosti, pôvabu a krásy na verejnosti aj v súkromí, učebné protokoly a rituály v rámci tejto zmluvy podľa potreby; akékoľvek iné tréningové aktivity, ktoré Harry Styles považuje za vhodné.Zdvihnem zrak od papierov. Análny tréning, presne. Práve keď sa to snažím prečiarknúť, zavolá mi nikto iný ako Harry. "Ahoj, Harry."
"Ahoj Beau." Odpovedá, počujem, že ide v aute. "Ako sa máš?"
"No, čítam zmluvu," hovorím. "Análny tréning?"
"Môžeš prečiarknúť čokoľvek, čo ti nie je príjemné." Uisťuje ma. "Potrebuješ pomoc?"
"Myslím, že to dokážem prečítať sama, Harry."
"Bola by si prekvapená, čo ti môže uniknúť. Chápem, aké je to zdrvujúce, ale trvám na tom." Možno, že by mi skutočne pomohol lepšie pochopiť niektoré z týchto sexuálnych aktov, o ktorých som v skutočnosti nikdy nepočula.
"Čo je to rim job?" pýtam sa, keď mi na tom pristanú oči.
Počujem ako sa smeje. "Tiež to súvisí so zadkom, len je tam môj jazyk. Ber to ako masáž."
BINABASA MO ANG
Only Angel [h.s] *sk*
RomancePrvá KNIHA v Only Angel TRILOGII. Beau má dvadsaťštyri rokov a presťahuje sa do New Yorku, aby si splnila svoje sny o žurnalistike. Sníva o práci pre Vogue, ale číslo 8 bolo viac vyhovujúce. Každý musí niekde začať, však? Harry Styles je záhadný dva...