Po veľmi relaxačnom kúpeli a sprche mi Harry priniesol nejaké tašky, v ktorých bolo oblečenie presne v mojej veľkosti. Zmätene sa na neho pozriem. "Čo to je?" Hovorím, keď sa pozerám do rôznych značkových tašiek s oblečením vo vnútri.Stiahne si uterák zo spodnej polovice tela a ja sa musím prinútiť odvrátiť zrak, keď sa prehrabáva v zásuvke po boxerkách, ktoré si oblieka. "Oblečenie," hovorí vecne, akoby som si toho ešte nebola vedomá.
"Prečo?" reagujem. "Mám svoje vlastné oblečenie, Harry."
"V zmluve som ti povedal, že ti budem zatiaľ vyberať oblečenie, Beau." Hovorí, keď si zapína nohavice. "Nehovor mi, že si si to neprečítala, pretože by to bolo od teba veľmi hlúpe."
Skrčím obočie. "Čítala som to, všetko." odseknem.
"Tak v čom je problém?" Kráča ku mne bez trička. ,,Nepáči sa ti tá značka?" Tak veľmi si nevšímal, na čo som sa snažila prísť.
"Harry," začnem. "Chápeš, že ma nevlastníš, však? To nebolo súčasťou dohody."
Prikývne. "Viem?"
"To, že mi kupuješ oblečenie, ma núti myslieť si, že tomu v skutočnosti nerozumieš."
"Beau, nečakaj od toho príliš veľa. Nepatríš mi, ale kým si so mnou, chcel by som, aby si sa obliekala tak, ako chcem. Nehovorím, že ich máš nosiť, ak nechceš, samozrejme." Berie odo mňa tašky. "Môžem ich vrátiť-" beriem ich späť.
"Nie, oblečiem si ich." hovorím. Nechcela som, aby si myslel, že nie som vďačná. Harry sa slabo usmeje, podíde ku mne bližšie a dá mi pusu na čelo.
"Dobré." Odíde ku skrini, kde schmatne biely gombík, a podide k obleku. Mal veľa oblekov. "Máme rezervácie na desiatu, dokončí prípravu a stretneme sa v obývačke." Už sa chystá odísť, keď sa vráti. "A nezabudni na vibrátor v nohavičkách." Pozriem sa na krabicu z minula, v ktorej bol vibrátor.
Povzdychnem si a vyberiem z tašky krabičku. Coco De Mer. Keď ju otvorím, je to čierna spodná bielizeň. Čipkovaná podprsenka čiernej siluety a čierne čipkované nohavičky v štýle tanga. Otváram ďalšiu krabicu. Antropológia. Táto škatuľka obsahovala čierne slip šaty s rozparkom na stehne a nakoniec Saint Laurent opätky v čiernej farbe s logom YSL.
Rozhodla som sa, že vynechám podprsenku a dám si tangá, kým si oblečiem všetko ostatné, pripevním si tam vibrátor. Rozhodla som sa dať si vlasy do nízkeho drdola. Keď skončím s prípravami, nastriekam si parfum Toma Forda Rose Prick, ktorý mi vybral Harry, a prisadnem si k nemu v obývačke, kde popíjal whisky pri veľkom okne a sledoval, ako dážď padá na pohár.
Keď zdvihne zrak, zbadá ma. "Pripomeň mi, aby som ti vrátila všetko, čo mám v krabiciach." hovorím s nervóznym smiechom.
Harry príde bližšie a pokrúti hlavou. "Všetko je tvoje, Beau."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only Angel [h.s] *sk*
RomantizmPrvá KNIHA v Only Angel TRILOGII. Beau má dvadsaťštyri rokov a presťahuje sa do New Yorku, aby si splnila svoje sny o žurnalistike. Sníva o práci pre Vogue, ale číslo 8 bolo viac vyhovujúce. Každý musí niekde začať, však? Harry Styles je záhadný dva...