Use your words, Angel

476 10 0
                                    

William sa ma snaží kontaktovať už viac ako týždeň, ale ja som stále veľmi rozrušená z jeho komentára. Po práci si chodím zabehať, aby som si vyčistila hlavu od tých myšlienok a hlavne si oddýchla. Cítila som, ako mi sa mi z pliec zdvihla taka váha, keď William a ja nie sme spolu. Harry som nepočula od tej noci, keď som ho takmer pobozkal, spomínajúc na to, som musela vyzerať fakt zúfalo. Do vzťahu sa tak skoro nedostanem, chcem čas pre seba.

Harry mal pravdu, bola som zraniteľná a viem, že keby som ho pobozkala, ráno by som to oľutovala. Momentálne bol piatok poobede a ja som sa vrátila domov z behu v Central Parku. Už to bolo dávno, čo som sa kúpala a relaxovala, vždy to boli iba rýchle sprchy, takže dnes som si do vody pridal soľ, penu a vošla som dnu. Musela som byť príliš unavená, pretože ma zobudilo až zvonenie môjho telefónu. Uvedomila som si, že som sa mohla utopiť. "Ahoj?" Neskontroloval som ID volajúceho, v skutočnosti som čakala, že to bude Harry, ale bola to Darien.

"Ahoj, si zaneprázdnená?" Hovorí a ja sa obzerám po vani, voda už bola studená a už neboli žiadne bublinky.

"Hm," začnem. "Nie, práve som sa chystala pozrieť film"

„To je skvelé, že nič nerobíš,“ zamiešala sa. "Všetci ideme do Colsonovho klubu, predpokladám, že ti o ňom povedal?"

"Uptown74?"

"Presne! Každopádne, určite musíš ísť s nami, bude sranda."

"Darien, máme odlišné definície zábavy." podotýkam.

"Poď!" Kňučí. "Budeme tam okolo desiatej, dúfam že ťa tam uvidím!" V pozadí jej volania som počula smiech. "Dobre, už musím ísť, kupujem si nový outfit, zavolaj mi, keď tam prídeš, čau!" Keď hovor prestane, pustím telefón na zem a zastonám, vstanem z vane a zapnem sprchovú hlavicu, aby som sa očistila.

Tak dlho som nebola v klube, vlastne odkedy som sa dala dokopy s Williamom. Kedysi som mala svoj život naplánovaný. S Williamom by sme sa zasnúbili v dvadsiatich piatich, nasťahovali by sme sa k sebe, pracovali a mali dieťa, možno v dvadsiatich deviatich. Samozrejme, že to nebolo premyslené dokonale, ale určite som si nepredstavovala, že by som sa vo svojich 25 rokoch pohybovala slobodne.

Obliekla som si novú bielizeň, ktorú som si kúpila pre Williama, aby ma v nej videl, ale keďže ma v nej tak skoro nikto neuvidí, mohla by som si ju obliecť pre seba. Materiál je čipka a je sýtočervenej farby. Čo sa týka oblečenia, volím čierne saténové šaty, ktoré objímu moje krivky tak, ako je to zamýšľané. Keď mi ramienko podprsenky presahuje z materiálu, rozhodla som sa, že by som mala ísť bez nej, ​takže ju hodím na posteľ. William by sa zľakol, keby ma niekedy videl, že sa chystám vyjsť na verejnosť bez podprsenky.

Rozhodla som sa urobiť niečo nové s mojimi vlasmi takže som si ich dala do vysokého copu, uhladila som ich kokosovým olejom, ozdobila som si krk zlatým náhrdelníkom a nastriekal som na seba nejaký parfém predtým, než idem k vchodovým dverám. Hneď ako sa chystám otvoriť, ozvalo sa nejaké klopanie, keď otvorím, je tam Harry.

"Hej, ja-" zastaví svoju vetu, keď ma uvidí. "Zastihol som ťa v zlom čase?" Je zaskočený, pravdepodobne preto, že vždy, keď otvorím dvere, som v domácom oblečení.

"No, tak nejako," hovorím. "Práve som sa chystala ísť do Colsonovho nočného klubu, Darien chce, aby som išla s nimi na noc, a ja aj tak nemám nič lepšie na práci, takže som mohla." Harry prikývne. "Potreboval si niečo?"

"Nie," hovorí. "No, vlastne áno, práve som sa chcel ponúknuť, že ťa odveziem, keďže idem tiež."

"Nie je to veľký problém, môžem šoférovať"

Only Angel [h.s] *sk*Onde histórias criam vida. Descubra agora