You're always gonna be my Angel

283 7 0
                                    


Poznámka autora:

Je pre mňa dôležité, aby ste si našli čas na vypočutie piesní, ktoré pridávam do kapitol, aby ste mohli zažiť celý príbeh takmer ako film. Viem, že posledných pár kapitol bolo drsných a je mi ľúto, ak je to pre vás spúšťač, dúfam, že ak ste niekedy prešli niečím podobným, dostanete pomoc a ste v poriadku. Ľúbim vás.

Nasledujúce ráno som ležala, prekvapene v cudzej spální. Obzerám sa okolo seba a zúfalo sa snažím zistiť, kde to do pekla som. Bola tma a keď som sa pozrela na svoju stranu, bola tam lampa, ktorú som rozsvietila. Izba bola veľká, v rohu bola vysoká polica na knihy, dvoje dverí, písací stôl a televízor. Keď som si išla sadnúť, zasiahla ma vlna bolesti v podbrušku.

Bola to jedna z tých bolestí z intenzívneho tréningu. Obzrela som sa a všimla som si, že som nahá v cudzej posteli. Zľakla som sa skôr, ako sa mi vrátili zvyšky spomienok. Včera bola aukcia, dostala som ponuku, Harry ma opustil a ja som sa opila, potom som vstala z postele a kráčala som smerom k vysokému zrkadlu v rohu miestnosti pri okne. Pozerám sa na svoje nahé telo a uvedomujem si, že je pokryté modrinami.

"Nedotýkaj sa ma kurva! Choď odo mňa preč!"

"Drž hubu!"

Spomienky sa vracajú späť a je to ako úder päsťou do žalúdka, keď zo mňa rýchlo vyrazil vzduch. Zalapala som po vzduchu, keď som kráčala späť do postele a zúfalo sa prikrývam bielymi plachtami. Hlava ma bolela, čím viac som na to myslela, zmiešaná s bolesťou z kocoviny a boľavého tela.

Poobzerala som sa okolo a išla som k nočnému stolíku a otvorila zásuvku, prehrabala som sa v nej a našla prášky na bolesť hlavy, než som vykročila k dverám, aby som našla kúpeľňu v izbe. Bolo to tu skľučujúce. Vzala som si dve tabletky a zapila som ich vodou z umývadla.

Asi po minúte, čo som sa spamätala, sa rozhliadnem a zbadám na pulte fľaštičku s tabletkami na predpis. Alprazolam-Harry Styles-0,5 mg NEMIEŠAJTE S ALKOHOLOM.

Takže som bola v Harryho byte, predpokladala som, že toto je jeho izba, časť domu, v ktorej som nikdy nebola. Prekvapil ma zvuk zatvárania predných dverí. Vyšla som z kúpeľne, aby som zabalila svoje telo späť do bielej plachty a posadila sa späť na posteľ. Čoskoro sa dvere spálne otvoria a dnu vojde Harry s taškou na ruke a vyzerá prekvapene, keď ma vidí hore.

„Ahoj,“ zatvára dvere. "Ako sa cítiš?" Neviem prečo, ale jeho náhle pohyby smerom ku mne ma dokážu vystrašiť, takže som v duchu cúvla a on sa zastavil a udržiaval si odstup. "Neublížim ti, Beau." Vyzerá zranený.

"Ja viem, prepáč." Pokrútim hlavou. "Kde si bol?" Odvrátil zrak odo mňa a dolu na tašku v rukách.

„Priniesol som ti raňajky,“ povie a vytiahne tašku, na ktorej bolo tučným modrým písmom napísané IHOP. "Zobral som ti aj nejaké veci, oblečenie, topánky, kefu na vlasy, zubnú kefku - nevedel som, akú zubnú pastu používaš, tak som ich zobral viac." Zmätene skrčím obočie.

"Harry-"

„Tiež som pokračoval a podal som na neho oznámenie na polícii,“ dodáva. "Včera v noci som ho išiel nájsť. Išiel som k nemu domov, ale nebol tam, neviem, možno utiekol alebo čo. Je to však dobré, nie neviem, čo by som urobil, keby som ho našiel" Vrie, jeho dýchanie je nepravidelné. "Ako sa cítiš?" Kýva na mňa.

"Bolí ma." hovorím úprimne. Už som nechcela plakať, ani som o tom nechcela hovoriť, tak som siahla po taške s jedlom. Harry sa pozerá a vyzerá, že chce niečo povedať. "Čo je?" zastavujem sa.

"Nič, ja len - nikdy tu nejem." Hovorí nervózne.

"Mrzí ma to-"

"Nie, to je v poriadku, nechcem, aby si vstával." Uisťuje sa, že sa posadím. "Ak by si niečo potrebovala, som tu." Venuje mi upokojujúci úsmev a to je pravdepodobne prvýkrát, čo ho vidím usmievať sa spôsobom, ktorý nebol úškrnom alebo slabým úsmevom. Bolo to čistejšie. Opätujem mu úsmev a otváram čiernu tašku. V jednej boli vafle, v druhej miešané vajíčka, slanina a opekance a v malej bolo ovocie.

Only Angel [h.s] *sk*Where stories live. Discover now