Criminalul :
Puteam sa-i aud inima batand de disperare in fuga ei nebuna sa scape de pericolul ce o pandea, dar nimeni mu scapa asa usor. Puteam sa-mi vad parul fluturandu-i si ochii fulgerand priviri fugare spre mine, pradatorul. Oricat de tare ar incerca, ar trebui sa stie ca nimeni nu a scapat vreodata de atacurile mele. Ma opresc. Nu mai are mult si ajunge la ambuscada, un mort pus in drum de care se va impiedica dandu-mi ocazia sa o prind si sa o termin.
Ally:
E in spate! E dupa mine! Voi muri, stiu asta, dar oricum fug, nu pot sa ma las prada unui macelar de carne vie, nu pot sa ma opresc din fuga si sa spun "Ia-ma!" doar pentru ca stiu ca o sa mor. Imi simt pulsul accelerand pe fiecare pas, rasuflarea mi se ingreuneaza iar presiunea din cosul pieptului ma face sa ma aplec de durere. Ma uit cateodata in spate, poate totusi, printr-o minune reusesc sa scap, dar tot ce vad este bestia imbracata complet in negru si cu o masca de aceeasi culoare. Numai ochii ii scanteie in noapte, privirea de criminal, de iubitor de sange proaspat tasnind din victima. Imi simt corpul pierzandu-si brusc echilibru, alunecand in fata. Ating pamantul atat de puternic si de violent incat buza mi se sparge iar gura mi se umple de sange. Gata, pana aici a fost, viata mea se termina aici. Il vedeam apropindu-se, domol, calm, sigur pe sine. Stia si el ca nu mai am scapare, stiam si eu, stiau si ciorile care deja se invarteau asteptand momentul in care sa se napusteasca sa manance ce-a mai ramas din mine sau din cadavrul de alaturi. Se apleaca spre mine, usor, cu ochii albastrii stralucitori surazandu-i, scoate o funie si ma leaga de picioare. Simteam cutitul cu lama rece si foarte ascutita mangaindu-mi degetele de la mana si apoi retezandu-mi fara sa clipeasca doua degete. Am tipat cu toata puterea pana cand am simtit ca plamanii si gatul imi iau foc. Simtea sangele cum mi se scurge prin degetete taiate. Cutitul urca mai sus spre umeri si apoi spre fata. Ne priveam in ochi. Pradator si prada, ucigas si victima. Fara avertismente cutitul cobori spre gat, spre artera si printr-o miscare brusca, perfecta, experimentata, imi taie gatul. Simteam cum sangele imi inunta gura si plamanii, incercam cu disperare sa respir dar tot ce reuseam era sa inghit mai mult sange. Se uita la mine lung, ma uitam la el cu disperare. Simteam cum imi dau ultimele suflari pe acest pamant, mai aveam multe de vazut, de experimentat, de spus, de aratat insa pentru mine nu mai era viitor. Inainte sa ma duc si-a scos masca etalandu-si intreaga fata....il cunosteam totusi, era....
Hei... M-am gandit sa incep o poveste noua, de data asta pe alt stil. Astept pareri >:d< multumesc!!!:*