Sajnálom, hogy ennyit késtem vele, de kimerült voltam az oltás miatt és már majdnem egy évet késtem egy másik Httyd novellámmal. Jó olvasást kívánok!
🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉
Hablaty szemszöge:
- Várj! Akkor... a sárkányod miatt kellett a csapattal idejönnünk!– szakítottam félbe Jankót. Ezek szerint az ő sárkánya fenyegeti és rombolta le Northuldrák (így döntöttem Elsa klánjának nevével kapcsolatban) régi otthonát.– Nem tudnátok szövetségben együtt élni?
- Szó sem lehet róla! Azért mert kiderült, hogy az a törzs lakói leszármazottai azoknak a sárkányvadászoknak akik annak idején a kihalásig vadászták a Hófúrákat, és ezt az őseim írták le egy könyvbe azt pedig örököltem! Ezért eszem ágában sincs velük szövetségbe kelni!... Nem akarom elveszíteni a legjobb barátomat.– háborodott fel először Jankó, majd hirtelen néma csend és az utolsót halkabb hangon.
- De most más a világ, mint az elmúlt pár száz évben. Nem olyanok már a vikingek, mint akkoriban. Sőt abban a faluban a hercegnőnek is van sárkánya.– mondtam el neki a hírt, amiről úgy gondolom nem hallott. Amire Jankó csak egy néma ~nem értem~ arcot vágott. Ám mielőtt bármelyikünk újra megszólalt volna bajba jutott kiáltozást hallottunk nem messziről. Gondolkodás nélkül felültünk a sárkányaink hátára és a kiáltás irányába repültünk.
Később a kiáltás helyszínén...
Amikor a kiáltás helyszínére értünk Astrid, Valka, Dagur és Hanga voltak, akik éppen a Suttogó Halál ellen küzdöttek. Hiába voltak ott a sárkányaik, mert már tudom, hogy ismerem ezt a Suttogó Halált és látva technikáit tudtam, hogy nincs esélyük. Ugyanis ez a Suttogó Halál ráadásul nőstény és tudtam miért ilyen agresszív.
- Jankó, te maradj Hópehellyel együtt a közelben. És ha eljön a megfelelő alkalom hívlak, oké?
- Thorra mondom...– nem engedtem meg neki, hogy vissza beszéljen.
- RENDBEN?– kérdeztem meg újra érthetően.
- Jó legyen.– mondta fél morcosan és végül leszállt Hópehellyel a közelben. Majd odarepültem Fogatlannal a kalamajka közepébe. Ám mielőtt leállítottam volna őket és a sárkányokat a Suttogó Halál hirtelen a földbe ásta magát, attól meg a föld eltűnt alattunk és mindannyian beleestünk. Először minden sötét volt, ezért utasítást adtam Fogatlannak.
- Fogatlan, fényt!– Fogatlan lőtt egy plazmabombát és némileg világosabb lett, de így is sötét volt. Úgy gondolom, hogy a Suttogó Halál egyik átjárójában lehetünk. Onnantól ahonnan álltam a túloldalon észrevettem a többieket és a sárkányaikat. Megkérdeztem volna, hogy jól vannak-e, de megint remegni kezdett a föld, majd a jobb oldalomnál egy mellékes alagútból előjött a Suttogó Halál és nagyon mérgesnek látszott. Fogatlan lőni akart rá, de megállítottam.– Ne, ne, ne Fogatlan! Nyugi, Pajti. Csak véd valamit.
- De mit?– kérdezte tőlem Hanga olyan hangerővel, amivel szerintem nem akarta provokálni a sárkányt. Amit szerintem jól is tett. Óvatosan körül néztem és amennyire a sötéttől láttam a barlang talaján megláttam azt amit sejtettem... Suttogó Halál tojások.
Most már tudom hogyan nyugtathatom le.
- Hé, kislány. Emlékszel rám?– beszéltem hozzá nyugtató hangon, miközben óvatosan felé emeltem a kezemet. A sárkány jobban szemügyre vett engem és lassan, biztosan felfogta, hogy ki vagyok lenyugodott és meg tudtam érinteni.
Fél órával korábban...
Astrid szemszöge:
Valkával, Dagurral Hangával sárkány hátra ültünk és elindultunk megkeresni azt a féleszű Hablatyot. Elsősorban a Suttogó Halál nyomait követtük, mert ahol a sárkány van ott lesz Hablaty is. Egy pár perccel később valami csúszószerű mozgást láttam meg egy kevésbé fás területen és mivel a Suttogó Halál kígyószerűen mozog így úgy gondoltam, ha leszállunk és megkeressük azt fél lábú, Sárkányvadásznak nevelt, öntörvényű vikinget. Szóltam és éppen leszállnánk a földre amikor egyszer csak a földből előbukkant a Suttogó Halál. A csapattal keményen próbáltunk védekezve ellenállni a sárkány támadásainak, de ez a sárkány nagyon cseles volt technikája. Egyszer vagy kétszer mindannyian felkiáltottunk, amikor valamelyikünket megtámadott. És már a földre kényszerített minket. Majd hirtelen egy ismerős hangra lettem figyelmes. Olyan volt, mint amikor Hullócsillag zuhanó repülésben van, de ez a hang az fölöttünk az égből jött. ~Ez Hablaty és Fogatlan!~
🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉
Remélem tetszett. Kommenteljétek és csillagozzátok a tetszésetek. A legközelebbi fejezetig viszont olvasásra. És utólag is Boldog 2022.-dik Új Évet mindenkinek!
Szerettel derVivien💝
VOCÊ ESTÁ LENDO
🐲A Fény lánya és a Sötétség fia🐲
FanficNem csak sárkányok és vikingek harcolnak egymás ellen, hanem vikingek sárkányokkal más vikingek/sárkányok ellen. Ám ez mind megfog változni, mert két fiatal ellenfél véget vett szerelmükkel az örökös háborúnak.