Bocsi, hogy ennyit késtem vele, de sok okom volt rá. Jó olvasást kívánok!
🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉
A régi Hibbanton...
Mogor szemszöge:
Már néhány napja keresem Hablatyot, azt a lány és a sárkányaikat, de se hírük se hamva. Először arra gondoltam, hogy Hablaty elkísérte a lányt ide Hibbantra a vihar után és talán a múlt miatt, de sajnos tévedtem. A falu pont ugyanolyan elhagyatott, amilyen legutóbb is. Vajon hová tűnhettek? Néztem az összes megjelölt helyet ahol már kerestettem már az embereimmel őket, amikor megérkeztek azok akikre vártam.
- Drága Haduraim! Hogy haladnak a világhódító terveitek!– vigyorogtam rájuk gúnyosan.
- Ha-ha-ha! Mogor! Öreg cimbora! Miújság?– szólalt meg először a nagy, de mégis ostobás „Ragnar a Szikla”. Szerencsére mielőtt bármit is mondtam vagy tettem volna, például ráutasítottam volna az egyik Halálmarkomat...
- Ragnar!– szólt rá „Csagatáj Kán”. Ráadásul még „Griselda a Keserves” is megjelent velük.
(*Érdekesség, hogy Ragnaron kívül a másik két Sárkányvadász hadúr nevét nem említették fel a filmben. De utána néztem a karakterek adatainak angol változatában és így jöttem rá mi nagyjából a nevük.)
- Miért kellett idejönnünk erre az elhagyatott szemétdombra!– jogosan mérgelődött rám Griselda.
- Tudom, hogy nem nagyon van szabadidőtök az Én bajaimra, de fizetek nektek előre néhány sárkánnyal, ha cserébe segítetek megkeresni a „Fiamat”.– kötöttem ki a lényegre.
- Azt a kis örökbefogadott, féllábú kölyköt?!– kérdezte Csagatáj Kán, amire bólintottam.- Mi történt? És milyen sárkányokkal fizetnél?–kérdezte Griselda nem nagyon érdekelve. Persze számítottam, hogy nagy értékű sárkányok nélkül nem segítenének, ezért is készültem fel.
- Elmondom olyan röviden, amennyire csak tudom.– vettem egy mély levegőt és elmondtam.– A fiam nem rég foglyul ejtette a sárkány jótevő sárkánylovast, aki még nektek is már annyi problémát okozott, és azóta nekünk dolgozott. De a legutóbbi sárkány beszerzésre csak ketten és a háti sárkányaik mentek el és a vadászaim jelentették, hogy lehetséges hogy elkapta őket a vihar és most nyomuk veszett. Már mindenütt kerestem őket, és már csak rátok számíthatok. Itt van az előfizetésetek.– csettintettem egyet, amire a vadászaim és persze két Halálmarkom előhozták a sárkányokat, pont azokat amiket Hablatyék hoztak.Külső szemszög:
A 3 világot meghódító hadúr széles vigyorra húzták szájukat a fizetségen és bólogatva egymásra néztek. Ebből tudta Mogor, hogy sikerült meggyőznie őket és átadatta az vadászaival a hadurak embereinek. Majd mindannyian elindultak, hogy megtalálják Hablatyot, bárhol is legyen. És közben elintézik a sárkányokat, amiket Mogortól kaptak.
- Megtalállak Hablaty. És utána nem tévesztelek szem elől. Csak ne aggódj.– mondta hangosan magában Mogor, miközben ő is elindult a Halálmarkjaival és...– Indulás Hegesképű! Meg kell találnunk a fiamat.– Mogor hangjától felállt a fejét hegekkel borított sárkány és Mogor nyomában maradt. Mogor addig nem akart leállni míg meg nem találja az örökbefogadott fiát. De előtte a "Sötét-tenger"-re egy titokzatos helyre, hogy ellenőrizze azt amiről sokan beszélnek.
Órákkal később Mogor útvonalán...
Mogor már azt hitte, hogy a hajójával eléri a célpontját, de a hullámok erősödtek és felhők lepték el az eget. Majd dörögni és villámlani kezdett.
A hullámok már arra kényszerítették Mogort, hogy feladja és elhadja a hajót és visszanézve a sárkány léghajójáról látta, ahogy a vihar elsüllyeszti a hajóját. Ezért Mogor visszatért eredeti tervéhez és megkeresi Hablatyot.
🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉
Remélem tetszett, sajnálom még egyszer, hogy ennyit késtem vele. Kommenteljétek és csillagozzátok a tetszésetek. A legközelebbi fejezetig viszont olvasásra.
Szerettel derVivien💝És egy kis vigasztaló.
ESTÁS LEYENDO
🐲A Fény lánya és a Sötétség fia🐲
FanficNem csak sárkányok és vikingek harcolnak egymás ellen, hanem vikingek sárkányokkal más vikingek/sárkányok ellen. Ám ez mind megfog változni, mert két fiatal ellenfél véget vett szerelmükkel az örökös háborúnak.