Meghoztam a következő részt. Remélem tetszik. Jó olvasást. 💚🐉
🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲
Az előző részből:
Hablaty szemszöge:- Fogatlan, plazmabomba!- Fogatlan tűzelt is rá egyet, pont a sárkány eleve sérült szemébe, amitől nagyon morcos lett és minket kezdett el üldözni. ~Remek és most hogyan tovább?!~
Most:
Az Ostorcsatt már majdnem elkapott Engem és Fogatlant, amikor hirtelen az Éjfúriákra és a Fényfúriákra jellemző hangot kezdtem hallani. Majd egy rózsaszínes plazmabomba el nem találta az Ostorcsattot, aminek borotva éles fogai már kar nyújtásnyira volt a képemtől. A lövés irányába néztem és a lányok voltak azok.
- Szólj a vadászadnak, hogy készüljenek fel!- majd tovább repültek és az Ostorcsatt utánuk. Bár Én ezt parancsnak venném, ha nem tartanám jó ötletnek; ezért Fogatlannal a hajóhoz repültünk.
- ÍJÁSZOK! Felkészülni!- majd minden lehetséges vadász íjakat és Sárkánygumóval átitatott nyílakat előkészítve vártak a következő parancsra.
Astrid szemszöge:
- Szólj a vadászaidnak, hogy készüljenek fel!- szóltam Hablatynak, hogy le tudják lőni a fenevadat, miközben elterelem Hullócsillaggal a figyelmét. A fenevad szerencsére a tervemnek megfelelően üldözi kezdett minket. Többször kerültük ki a tüzét és az éles fémtüskéit, amíg ki nem fogyott belőlük, de még így tovább üldözött minket.
- Ez a sárkány soha nem adja fel?!- kérdeztem egyszer magamtól és Hullócsillagnak már kicsit aggódva. Aztán rátértünk a lényegre és hirtelen lefelé zuhanó repülésben a hajó irányába repültünk. Láttam, hogy a vadászok a fenevadra céloznak miközben Hullócsillaggal feléjük tartunk, és az utolsó pillanatban felemelkedtünk és hallodtam Hablaty parancsát is.
- Lelőni a Fenevadat!- a fenevad megdöbbenve üvöltött és a sok nyílvessző egyike el is találja, majd a tengerbe esik. Amíg kihalászák addig elrepülök Hullócsillaggal utána nézni az Ostorcsattoknak, hogy megvannak-e.
Később az északi erdő részén...
Leszálltunk Hullócsillaggal egy közeli szirten és lenézve az erdő fái között megláttam az Ostorcsattokat, és még jobb hír, hogy sokasodnak.
Sok újszülött Ostorcsatt fiókák is vannak közöttük és békésen játszanak a szülők között; ami hihetetlen hiszen az Ostorcsattok fiókái nem a szüleitől függnek. Bár bele gondolva ez a fenevad váltotta ki. Nekem így megfelelő. Hullócsillag bökdösött, hogy induljunk mielőtt az Ostorcsattok észrevennének és ránk támadnának; meg persze azért is, hogy Hablaty ne küldje erre felé a vadászait.- Majd azt mondom, hogy nincsenek itt többé Ostorcsattok.- mondtam a sárkányomnak, aki szerint is ez egy jó ötlet; és felszállva a nyeregbe tovább álltunk.
Külső szemszög:
Ám Astrid nem tudta, hogy az Ostorcsattok őrszeme észrevette őket, először csak nézte, majd követni kezdte őket.
🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲
Egyelőre ennyit tudtam leírni, mert először is gyorsan akartam hozni a következő fejezetet, és másodszor nem igazán ihlettem. De ne aggódjatok addig fogom folytatni, amíg vége nem lesz. Tetszéseteket kommenteljétek és csillagozzátok. A legközelebbi viszont olvasásra, derVivien.🐉💚
ESTÁS LEYENDO
🐲A Fény lánya és a Sötétség fia🐲
FanficNem csak sárkányok és vikingek harcolnak egymás ellen, hanem vikingek sárkányokkal más vikingek/sárkányok ellen. Ám ez mind megfog változni, mert két fiatal ellenfél véget vett szerelmükkel az örökös háborúnak.