16. fejezet

175 12 4
                                    

Tessék meghoztam az újabb részét.

🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲

{Visszaemlékezés}
3 évvel ezelőttről...

Astrid szemszöge:

Régen még legjobb barátnők voltunk Hangával Hibbanton. Nagyjából azután, hogy megismertem Hullócsillagot ő volt az első viking barátném, aki megérette, hogy a sárkányok szelíd és értelmes teremtmények. Hangával mi voltunk a legjobbak. De közben ellenséges vikingek támadtak ránk (Alvin és a számkivetettek, Dagur és az Ádázok hadserege, Viggo vagy Ryker sárkányvadászai, Krogan és Sárkányreptetők stb.) vagy fordultak hozzánk segítségért (Mala és a Szárnyak védelmezői népe, a Szárnynőrvérek stb.), onnantól aztán egyre több viking látta be, hogy milyen nagyszerűek a sárkányok, sőt még olyan barátaim lettek, akiket „Sárkánylovasok"-ként és a A, mint „Astrid csapata" váltak ismerté. Történtek azalatt az idő alatt néhány jó és rossz dolog. Sőt Hibbant-sziget népe túl sok ellenségeket is szerzett, ha nem lett volna az akkori törzs főnök Termetes Pléhpofa akkor már a falu népe elesett volna a csatában. Hangának meg lett egy mindenkinél másabb sárkánya egy Ostorcsatt, akinek a „Szélpenge" nevet adta. Amikor Hangát egyszer elkapták a sárkányvadászok Dagur mentette meg és bár nehezen fogadtam el, sőt nem is akartam elhinni, de azóta a mi oldalunkon áll. Egy nap arra eszméletem, hogyha segítek a sárkányokon a sárkányvadászok ellen akkor kevesebb lesz a háború. Ezért azon a napon elmondtam ezt a gondolatot Hangának, és bár az elején ő is jönni akart sikerült lebeszélnem róla.

- Nem jöhetsz velem, Hanga. Itt kell maradnod és a bátyád segítségével segíts a Sárkánylovasoknak a kiképezését. Sőt mi több vedd rá a többi vikinget a sárkány megülésére, hogy még több Sárkánylovasok és harcosok legyenek.– ezek a szavak után Hanga kicsit megbántodva enyhén a lábai felé nézett, de aztán ahogy visszanézet rám mosolygott.

- Rendben, Astrid! Nem okozok csalódást, és járj sikerrel az utadon Hullócsillaggal. Remélem, hogy hamarosan megint találkozunk.– ezután megöleltük egymást egy pár másodpercig, majd felszálltam Hullócsillag hátára és elindultunk kitudja meddig tartó útunkra. Hullócsillaggal az útunk során először a Szárnynővéreknél segítettünk a fenevad Ostorcsatt miatt és közben összebarátkoztam Atalival, majd egy 3 hét elteltével, amikor úgy gondoltuk sikerült elűzni a fenevadat és újra útnak indultunk Hullócsillaggal. Rengeteg sárkányvadász hajók akadt az útunkba és azokat mindig elintézetük. Ahányszor sárkányvadászok térképeire akadtam, amik sárkányviadalokra, sárkány piacra és különféle sziget bázisra vezetett azokat felkerestem és Hullócsillaggal tönkretettük azokat.
{Visszaemlékezés vége}

- Hanga!– leszálltunk a sárkányaink határol megöleltük egymást.

- Hanga!– leszálltunk a sárkányaink határol megöleltük egymást

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

- Oh, Hanga. Már azt hittem soha nem találkozunk többé!

- Már azt hittem én se, Astrid.– ölelt még kicsit erősebben, miközben a sárkányaink is újra üdvözölték egymást. Amikor Hanga észrevette Hablatyot és Fogatlant rögtön a védelmre keltve a háta mögé húzott és elővette a kétoldalas fejszéjét.

- Thor szakállára módom, ki a fene vagy te?!– fenyegetőzött a fegyverével, Hablaty meg felemelte a kezét miszerint nem támadja meg

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

- Thor szakállára módom, ki a fene vagy te?!– fenyegetőzött a fegyverével, Hablaty meg felemelte a kezét miszerint nem támadja meg. Ám Fogatlan csak morgott, amire meg Szélpenge a farkán lévő tüskékkel védte Hullócsillagot.

- A nevem III. Harákoló Hablaty. Ő itt a sárkányom Fogatlan. És Mogor a Mord befogadott fia vagyok.– és itt olyan meglepő dolog történt, amire én se számítottam. Hanga az öklével kiütötte Hablatyot, amire Fogatlan először tágra nyílt szemekkel nézett, de aztán odament a földön fekvő Hablatyhoz. Miután ellenőrizte, hogy még él, morogni kezd Hangára, amitől meg Szélpenge Hanga védelmére kel. Ám megállítottam őket. Szerencsére Fogatlan Hullócsillag jelenléte miatt lenyugszik és visszatér Hablatyhoz.

- Ezt miért kellett, Hanga?– vontam kérdőre az ütés miatt.

- Nem hallottad, amit Ő mondott?!– mutatott le a hóban fekvő eszméletlen Hablatyra.- Ennek a srácnak a fogadott apja „Mogor" miatt kellett otthagynunk Hibbantot és a többi szigetet még alig egy éve!- ezen felkapom a fejem.

- Hogy mi?! Hogyhogy „otthagynunk Hibbantot és a többi szigetet"?

- Elmondom, ha most segítesz egy közeli barlangba „Őt" becipelni.– nyögte miközben próbálta elhúzni a közelben nem messze lévő barlangba. A segítségemmel el is cipeltük a barlangba, ahová még Fogatlan is utánunk jött. Hanga összerakott egy kisebb tábortűzet, ami egy kicsit melegebbé tette a helyet. Majd Hanga végre válaszolt nekem a kérdésre.

- Nem sokkal azután, hogy elmentél sárkányokat menteni, az elején még ugyanúgy folyt a mindennapi dolgok. De aztán megjelent Mogor és mindent porrá égetett minden útjába kerülő szigetet, és megölt volna mindenkit, ha ott maradunk tovább harcolni. Ám a törzsfőnök parancsára otthagytuk az összes általunk ismert szigetet, nehogy újból ránk találjanak.– mesélte röviden.

- De akkor most...- ekkor jutott eszembe, ha még el is mondtam volna Mogornak hol születtem, akkor kinevetése mellett elmondta volna, hogy már Hibbant nincs többé.– Hol éltek? Találtatok egyáltalán új otthont?– kérdeztem meg.

- Azt csak a hóvihar elvonulásával mutatom meg. De ezt a fél lábú fiút ITT hagyjuk!– tartotta vissza a dühös hangsúlyát.– Nem tudhatja meg merre tartunk, különben elmondaná Mogornak.

- Hm?– elkezdtem agyalni, és beugrott valami.– Azt hiszem támadt ehhez egy jó ötletem.

Külső szemszög:

Később a hóvihar után...

- HÉ! Vegyétek már le ezt rólam! Semmit sem láttok!– kiabálta alig hallhatóan Hablaty, miközben sárkánya hátán egy régi zsákkal a fején, ami teljesen betakarta a fejét, és még hátra is volt kötve keze, hogy nehogy levegye.

- Bocs, Hablaty! De nem tudhatod meg az útat, mert még elszöknél és jelentenéd Mogornak!– kiabálta hátra Astrid. Hanga elvezette Astridot és a mintsem sejtő Hablatyot „Új Hibbant"-ra.

 Hanga elvezette Astridot és a mintsem sejtő Hablatyot „Új Hibbant"-ra

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲

Egyelőre ennyi a részből, remélem tetszett, ahogyan eddig is a többi. Tetszéseteket továbbra is kommenteljétek és csillagozzátok. Ha kívánnátok ismert szereplőket, sárkányokat, fegyvereket, állatokat/növényeket, tárgyakat, helyszíneket a sorozatból írjátok be a kommentbe a nevét magyarul (és az angol név eredetét is, hogy könnyebben megtaláljam képeket). A legközelebbi viszont olvasásra, derVivien.🐉

🐲A Fény lánya és a Sötétség fia🐲Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora