14. fejezet

188 11 3
                                    

Íme, meghoztam a következőt! Jó olvasást.

🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲

Astrid szemszöge:

5 nap sem telt el azóta, hogy elhoztuk a két sárkányt Mogor a Mord-nak, amikor egy újabb sárkány beszerzésere bíz meg minket. Biztosan csak azért, mert az zavarta, ahogy Én bánok „túl kegyelmesen" a két sárkánnyal. Hangsúlyosan azt is kijelentette, hogy csak Én, Hablaty és a sárkányaink mehetünk; és hajó nélkül. És mivel nem akarom, hogy az Én engedetlenségem miatt Hullócsillagnak baja essen, ezért képtelen voltam belemenni. Azt is képtelen voltam megtenni, hogy elvezetem Hablatyot egy szigetre, amit ismerek. Húsz perccel az indulásunk után már messze kerültünk a a Vérontó-szigettől, és észrevettem a közelünkben egy kegyetlennek tűnő vihart.

Hiába emlegettem Hablatynak, hogy vissza kéne fordulunk, de hajthatatlan volt

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Hiába emlegettem Hablatynak, hogy vissza kéne fordulunk, de hajthatatlan volt.

- Azt mondat még nem rég, hogy már nincsen messze az a sziget, amiről beszéltél Nem?! Akkor megyünk tovább!- ám mielőtt mondhattam volna hozzá valamit hirtelen villámlani kezdett, és az egyik majdnem Hablatyot és Fogatlant is beléjük csapódott.

Hablaty szemszög:

Az egyik villám majdnem belénk csapódott, talán Astridnak igaza van és vissza kéne fordulni. Ám mielőtt ezt mondhattam volna még néhányszor belénk akartak csapni a villámok.

Alattunk az óceán hullámai egyre nagyobbak lettek, a szél is olyan erős volt, hogy a szemeinkbe mentek az eső cseppjei

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Alattunk az óceán hullámai egyre nagyobbak lettek, a szél is olyan erős volt, hogy a szemeinkbe mentek az eső cseppjei. És ha ez mind nem lenne durvább még egy tornádó is keletkezett mellettünk Dél felől.

Sárkányaink segítségével próbáltunk kirepülni a tornádó közeléből, de késő volt és elragadott minket

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Sárkányaink segítségével próbáltunk kirepülni a tornádó közeléből, de késő volt és elragadott minket.

Külső szemszög:

Hablatyot, Astridot és a sárkányaikat elragadta a tornádó és sosem látott sebességgel elsodorta őket messze a vihar által Észak felé. A nagy ereje miatt Hablaty, Astrid és a sárkányok eszméletüket vesztik, ami számukra hirtelen sötétség és néma csönd lett.

Ezalatt a Vérontó-szigeten órákkal később...

Mogor a Mord már a Rettenetes rém posta jelentést várná Hablatytól, de semmi. Egyszer csak az egyik vadász jelenik meg a színe elé miszerint azt a jelentést kapta az egyik együtt működő szigetről, hogy egy váratlan kegyetlen vihart, ami lehetséges, hogy abba az irányba haladt amerre Hablatyék mentek. Erre a hírre reagálva Mogor azonnal parancsot adott ki.

- Azonnal készítsétek elő a hajókat, a sárkányokat a hajóra, a fegyvereket kézbe és indulás a vihar lehetséges úti irányába! Azonnal!- a vadászok a félelem elfogva őket Mogor szavaitól azonnal készülődni kezdtek.- Meg kell keresnünk őket, Hegesképű. És te leszel a segítségemre.- ezen még a sárkány is gonosz mosolyszerűen vicsorgott miközben morgott és sziszegett is.

1 órával ezután valahol az Északi szigetek mellett...

Astrid szemszöge:

Minden sötét volt először, alig tudtam kinyítni a szemem és hasogatott a fejem. Ahogy kezdtem hozzá szokni a fényhez először a hideget éreztem, a hullámokat hallottam meg és azt vettem észre, hogy senki nincs mellettem; se Hullócsillag még Hablaty és az Éjfúriája se. Ahogy jobban körül néztem miközben kerestem őket, hogy teljesen ismeretlen tengerparton vagyok.

 Ahogy jobban körül néztem miközben kerestem őket, hogy teljesen ismeretlen tengerparton vagyok

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Alig tettem meg néhány métert a parton, amikor észrevettem valamit az egyik sziklán. Közelebb mentem és rádöbbentem.

- Hullócsillag!- azonnal odafutottam hozzá.- Hullócsillag, jól vagy kislány?- és ahogy kinyitotta a szemét megnyalta az arcom.- Jól van... Jól van! Én is jól vagyok. Gyere keressük meg a fiúkat.- a végén eszembe jutottak és elkezdtük őket keresni. Most magamat is meglepem, de elismerem, hogy aggódom ezért Hablaty srácért és a sárkánya Fogatlanért. Hullócsillaggal mindenütt kerestük őket és reméltük, hogy semmi bajuk sincsen. Ám egyszer csak azt veszem észre, hogy esteledik. Félre téve a keresést félre vonultunk az keresés közben egyetlen felfedezet barlangba. Hullócsillag segített az esti tűznél és egymáshoz bújva nyugovóra tértünk. Mielőtt elaludtam imádkoztam, bár nem tudom miért, de reméltem, hogy másnap megtaláljuk Hablatyot és Fogatlant.

🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲

Bocsánat, hogy ennyit késtem vele, és csak ennyi ez a rész, de remélem tetszik nektek idáig, mert nem találtam különböző szavakat és próbáltam ugyanúgy kifejezeni dolgokat. De a lényeg, hogy itt van. Tetszéseteket csillagozzátok és kommenteljétek. A következő részig vigyázzatok magatokra a Koronavírus alatt, mindig hordjatok száj maszkot a metrón/villamoson/buszon és a legközelebbi viszont olvasásra, derVivien.🐉

🐲A Fény lánya és a Sötétség fia🐲Donde viven las historias. Descúbrelo ahora