𝑻𝒘𝒆𝒏𝒕𝒚☘︎

768 52 81
                                    

❦︎

Yazardan-

Jennie önünde durduğu yurdun girişine kısa bir bakış atarak dikkat çekmeyen arabasını daha güvenli bir yere park etmişti. Ardınından sevgilisini aramak için rehbere girmişti. Telefon birkaç saniye çaldıktan sonra karşıdan gelen "alo" sesiyle Jennienin yüzüne onun sesini duymanın vermiş olduğu bir gülümseme yayıldı.

"Geldim." Dedi jennie oldukça hevesli çıkan ses tonuyla. Yeni insanlar tanıyacak olmak onu her zaman heyecanlandırırdı.

Taehyung etrafına kısa bir göz gezdirdiğinde herkesin burda olduğundan emin olduktan sonra Jennie'yi daha fazla bekletmemek için aceleyle arabasına koştu. Bunu yaparken aklına o gün gelmişti.

O gece arkadaşını almak için giden adam bugün sevgilisini almaya gidiyordu. Hayat sürprizlerle doluydu onun için. Şimdi ise aşık olduğu kızı en çok güvendiği insanlarla tanıştıracaktı. Aynı şekilde Jennie içinde durum böyleydi. Her ne kadar en yakınlarına Taehyung'u sevdiği adam olarak tanıştırma fırsatını kaçırmış olsada onların arasında kendiliğinden oluşan bu bağa fazlasıyla alışmıştı.

Jennie az sonra sevgilisine ait olduğuna emin olduğu arabayı görmesiyle maskesini takarak arasında bir iki adım olan Taehyung'un arabasına binmişti.

"Hazır mısın?" diye soran Taehyung'a dönerek başını olumlu anlamda sallamıştı. "Güzel."


❦︎

"Birde bana diyorki 'çok iyi rap yapıyorsun' Hah! O zaman neden bana rap partı verilmiyor ha?" diyerek kollarını birbirine bağladı Jennie.

"Kesinlikle çok haklısın. Yg seni resmen harcıyor!" diye onayladı onu Namjoon. Diğerlerinden de onaylayan mırıldanmalar çıkınca Jennie dahada gaza gelmişti.

"Solo için ne kadar emek vermiştim. Kareografide cr bile vermedi inanabiliyor musunuz?" dediğinde ortamda olumsuz enerji yayan bir uğultu oluşmuştu.

"Ciddi misin? Bu kadarı da fazla tamam mı?" diyen Hoseok'la birlikte Jungkook araya girmişti. "Bu saçmalık. Bu adam kendini ne sanıyor?"

"Büyük haksızlık." demişti ardından Jimin. Herkes birbirini onaylayrken Taehyung sadece onların konuşmalarını dinliyordu. Jennie onlarla düşündüğü gibi bir samimiyet kurmamış olsada sadece birkaç saatte düşündüğünden daha yakın olmuştu onlarla.

Bu kısa sürede oluşan samimiyetin en büyük etkenlerinden biride Bangtan'ın ona Taehyung'un sevgilisi gibi değilde kız kardeşleriymiş gibi davranması olmuştu. Artı olarak birde tıpkı Taehyung'un kızlarla yaptığı sektör dedikodusunu Jennie'de onlarla yapmıştı. Yapmasaydı içinde kalırmış gibi hissediyordu.

Jennie her ne kadar başta ön yargı ile yaklaşmış olsada onlarla tanışmanın şimdiye kadar verdiği en doğru kararlardan biri olduğunu düşünüyordu. Birbiriyle kurdukları bu samimiyete Taehyung bile şaşırmıştı. Çünkü Jennienin bu yönünü ilk defa görüyordu. Daha önce onu bir arkadaş ortamında görmemişti. Ve oldukça kafa dengi olduğunu düşünüyordu. Onunla ilk tanıştıkları zamanda Jennie kendisine böyle davranmamıştı çünkü oda Taehyung'u arkadaşı olarak görmüyordu.

"Ah solo demişken Yoongi oppa solomu play listine eklemişsin beğenmene sevindim." diyerek aniden konuyu değiştirmişti Jennie.

"Seninle bir ilgisi yok küfürlü şarkı seviyorum." Yoongi Jennie'ye takılmayı seviyordu. Zaten onu ilişkilerinin başından tanıdığı için Jennie ile aralarında değişik bir bağ vardı.

𝑺𝒄𝒆𝒏𝒆𝒓𝒚 ❦︎ 𝑇𝑎𝑒𝑛𝑛𝑖𝑒Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin