"İnsanlık yedi milyar kişiden oluşuyor ama sadece onların birkaçını tanıyoruz. Ama hala bir insanla tanıştığımızda ona ait özellikleri ve onun hakkında oluşturulmuş kalıp yargılar ile önyargıları tüm insanlığa addediyoruz.
Oysa ki herkes farklıdır, bir insan ile de tanışsan yüz bin insan ile de tanışsan ve hatta altı milyar insanla da tanışsan tüm insanlığa belirli bir kılıf biçemezsin. Yedi milyar insanla da tek tek oturup konuşsan ve yeryüzünde konuşmadığın sadece tek bir insan bile kalsa sırf o tanımadığın ve konuşmadığın insanın hakkını gözetmek için tüm insanları genelleyerek konuşamazsın.
Ve sevgili küçüğüm Jimin-ah, bu tüm türler için aynıdır. Herkes farklıdır, insanlar güçsüz ve törpülenmiş yaratıklar değildirler. İblisler saf kötülükten yaratılmış ve toy kimseler değildir.
Vampirler, şehvet düşkünü ve bilge değildir. Cadılar, kendi soylarını gözeten ve her şeye üstten bakan kişiler değildirler. Ve siz, kurt insanlar da sıcakkanlı ya da kendi içinizdeki hiyerarşinin kurbanı olmak zorunda değilsiniz.
Tekrar belirtiyorum ki herkes farklıdır Jimin ama bu demek değil ki kişilerin gözlerine baktığında bir fikir yürütmeyeceksin. Hayır, fikir yürütmelisin ama sadece bu fikirlere sabitleme kendini, sürprizlere açık ol ve önyargılı olma, ikisi arasındaki dengeyi tutturmak zorlu olsa da zamanla bunu kavrayacaksın.
Tanıştığın canlıların gözlerine baktığında onları tanıma kabiliyetini de yok sayma ve bunu kullan" dedi kadim bir cadı olan ve benim de hem en yakın dostum hem de akıl hocam olan Taehyung. Biz farklı evrenlere ait canlılardık lakin kader, bu yeryüzünde hepimizi birleştirmişti.
Bu topraklarda hep beraber yaşasak ve birbirimizle iç içe olsak da türler kendi içinde bölünmüştü ve türler arası hiyerarşi yetmezmiş gibi en büyük hiyerarşi basamakları ise benim türümde, yani kurt insanlarda yer alıyordu. Bizim için eşleşme ve türlerimizin ortaya çıkma sezonu yaklaştıkça Taehyung, beni başıma gelecekler konusunda uyarıyor ve ayaklarımın yere sağlam basması konusunda daima telkin ediyordu.
Dolunay festivalinde türler kasabalarında kendilerine ait ritüeller gerçekleştiriyordu. Cadılar, bizim en yakınımızdaki kasabada yer alıyorlardı; genellikle türler kendilerine ait kasabalarda birleşseler de belirgin bir ayrım yoktu.
Yani kağıt üzerinde burası elflerin kasabası, burası kurtların kasabası denmiyordu ve isteyen istediği kasabaya girip çıkıyordu, radikal ve tutucu kasabalar dışında. Taehyung ile ailesi de daha çok kurtların yoğunlukta olduğu bu kasabada bir azınlık olsalar da çocukluğumdan beri buradalardı.
Ay takvimini bizden bile iyi takip ettikleri için Taehyung, benim hakkımda endişeleniyordu. Bu ay olacak dolunay festivalinde eşleşme olacak olması ve yeni yetişkinliğe adım atan kurtların da türlerinin belirlenecek olması ikimizi de geriyordu.
Cadılar, dolunay festivalinde büyü yaparlar ve koruma çemberi oluştururlardı, güçlerinin en zirvede olduğu andı bu anlar. Vampirler, dolunay festivalinde doygunluğa ulaşırlar ve susamışlıkları dinerdi. İblisler, anlaşmalarını ve keselerini bugünde hazırlarlardı.
Yani tüm yaratıklar için dolunay festivali büyük önem arz ederdi. Kurtlar ise ava çıkarlardı, eşleşmemiş kurtların ruh eşleri eğer festivalde bir araya gelirlerse ortaya çıkardı, yeni yetişkin olan kurtlar ise alfa mı, omega mı, delta veya beta mı? sigma mı ya da diğer türlerden mi olduklarını bugünde anlarlardı.
Kurtlarımızla iletişimimiz dolunay festivalinde doruğa ulaşır, onları yeterince kontrol edemezsek insan yönümüzü bastırarak tamamen ortaya çıkabilirlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Better Than Words
FanfictionKelimelerden daha iyi olan şey, duygulardır. Duyguları tamamlayan şey ise düşünceler. Duyular ve içgüdüler ise kim olduğumuzu değil kim olabileceğimizi belirler. Park Jimin, tüm türlerin dışında olan bir kurttur; varlığını türüyle değil bireyselliği...