Jimin ve Yoongi ilk kez fikir birliği içerisinde Taehyung'a dönüp "Hadi o zaman bizi oraya ışınla" demişlerdi Kliam ile biran evvel buluşmak için. Taehyung ise kaşlarını çatarak "Ben sizin arabacınız mıyım oradan oraya taşıyıp durayım" diye söylenmişti.
Seokjin burun kıvırarak "Basit bir yardımı bile esirgeyip homurdanan birine göre bize bu cadı nasıl bir yardımda bulunacak gerçekten çok merak ediyorum" demişti, Jimin araya gireceği sırada Taehyung göz devirerek "Bunu ukalalık ya da yardımı esirgediğim için yapmadığımı düşünmek tam da siz alfalara yaraşır bir hareket, bu egoya anca siz sahip olabilirsiniz ama ben ne alfayım ne de bir kurt insanım.
Ben bir cadıyım ve cadılar ışınlanma gibi ya da buna benzer ne tür sihir kullanırlarsa kullansınlar bunu doğadan aldıkları ve kendilerinden aldıkları enerjiyle yaparlar. Öyle yoktan var etmiyoruz yani sihri, içinde bulunduğumuz riskli ve tehlikeli durumları da göz önüne alırsak enerjimi basit bir ışınlanma için değil de savaşmamız gerekirse diye saklamak çok daha akılcı diye düşünüyorum" dedi.
Seokjin boynunu kütleterek "İyi o zaman biz kurdumuza dönüşerek kolayca varırız oraya sen de bizi takip edersin" diyerek onu cevapladığında Taehyung kafasına elini vurup "Dayanamıyorum bu tür ahmaklıklara...Ben diyorum ki enerjimizi boşa harcamamalıyız, eğer savaşmamız gerekirse diye onu içimizde biriktirmeliyiz, sen diyorsun ki biz kurda dönüşüp gideceğiz, söylediklerimi kadim dilde söylediğimi de zannetmiyorum o halde neden anlaşılmıyorum" dedi.
Taehyung ve Seokjin tehlikeli bir biçimde buldukları her fırsatta birbirlerine dalaşıp laf sokuyorlar, kavga etmek için resmen yer arıyorlardı ve bunun dozunu indirgemek için Yoongi ile Jimin devreye girseler de onların da birbirlerine karşı olan tutumları cadı ve alfadan daha farklı değildi.
Yoongi, Taehyung'a "Tamam da eğer oraya gitmek için normal adımlarla insan halimizle yürüyerek gidersek daha fazla enerji harcamış olmayacak mıyız?" diye sordu.
Taehyung ona bayık bir bakış atıp artık bunalmış bir biçimde "Bahsettiğim enerjinin hareket enerjisi olduğunu düşünmüyorsun herhalde? Spiritüel enerjimizden bahsediyorum?" dedi, Yoongi kaşlarını kaldırarak "Kurda dönüşmek spiritüel enerjimizi mi tüketiyor?" diye sorduğunda Taehyung bu cahillik karşısında hayretler içerisinde kalmıştı.
Jimin de alayla gülerek "Bu yaşına kadar nasıl geldin merak ediyorum gerçekten, kurtlarımız neyi kullanıyor? Sigman sana zembille indi mi sanıyorsun? Bir kurt insan kendine dair bu kadar bilgisiz mi olur" dediğinde Yoongi de "Ah, kendisinin ne olduğunu henüz daha yeni öğrenmiş birine göre büyük laflar bunlar Jimin-sshi" demişti.
Jimin'in çenesi sağa doğru kayarken öfkesini dizginlemek için gerçek bir çaba sarf ediyordu "Senden zaten haz etmiyorum, hala sinirliyim ve senin beni tetiklemeye çalışman hiç yardımcı olmuyor. İster siktiğimin ağacı olayim ister omega ister insan, her şekilde ama her şekilde canımı sıkmayı beceriyorsun ve ben de elimi gırtlağından içeri sokup kalbini sökmemek için kendime hakim olmaya çalışıyorum" dedi.
Sahte bir şekilde neşeyle el çırpan Jin "Pekala, oturup burada sabaha kadar birbirimizi yiyebiliriz ama katetmemiz gereken bir yol var" dediğinde Taehyung da "Evet, biran önce yola çıkalım ki şu bilmece gibi olayları daha hızlı çözelim ve düşmanlarımızın birkaç adım önüne geçmiş olalım" diye ona katıldı.
Ardından Jimin'in evinde buldukları sırt çantalarına çeşitli bıçaklar, iksir dolu şişeler, su ve yiyecek atıştırmalıklar doldurduktan sonra Taehyung "Ormandan mı gideceğiz?" diye sorduğunda Seokjin "Evet, uçurum kıyısına gideceğiz bu yüzden üstüne sıkı bir şeyler alsan iyi edersin, biz sıcakkanlıyız bize bir şey olmaz ama senin donarak ölmen kolay olur" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Better Than Words
FanfictionKelimelerden daha iyi olan şey, duygulardır. Duyguları tamamlayan şey ise düşünceler. Duyular ve içgüdüler ise kim olduğumuzu değil kim olabileceğimizi belirler. Park Jimin, tüm türlerin dışında olan bir kurttur; varlığını türüyle değil bireyselliği...