Joo heipähei taas, pidin tässä näi parin päivän tauon kirjottamisesta mut nyt oon back:) Sen kunniaks saatte hiemoisen maistelun joleksi smuutista.
| Joel |
Katson nukkuvaa Aleksia, joka on painanut päänsä vasten paljasta rintakehääni. Olimme eilen todella väsyneitä, joten menimme vain suoraan suihkun jälkeen nukkumaan. Silitän hennosti tuon selkää, jota päällystää ainakin osittain peitto. Se on hieman valahtanut hänen päältään, joten asettelen sen paremmin. Siirrän katseeni takaisin tuohon nukkuvaan mustahiuksiseen poikaan. Miten joku voi olla noin ihana?Aleksi alkaa availemaan silmiään. "Huomenta..", kuiskaan käheällä aamuäänelläni, joka kuulostaa melko karmivalta. "Huomenta", Aleksi vastaa ja katsoo minua kirkkaan sinisillä silmillään. Voisin vain uppoutua niihin ikuisiksi ajoiksi. Okei ehkä ei nyt kuitenkaan. Vedän Aleksin kokonaan päälleni makaamaan. Hän naurahtaa ja siirtää hiuksensa pois silmiltään. Kierrän käteni hänen ympärilleen ja painan pääni tuon olkapäätä vasten. Annan siihen sarjan pieniä pusuja Aleksin kikattaessa samalla. Hänellä on niin ihana nauru. Ihan kuin Jumalan luoma.
Tiukennan otettani hänen reisillään ja nousen istuma-asennon kautta seisomaan. Aleksi kiertää jalkansa ympärilleni. Kävelen hitaasti keittiöön ja lasken tuon istumaan keittiöntasolle. Hän ei päästä jalkojansa pois ympäriltäni, jolloin tajuan hänen vihjeensä. Tulen vielä lähemmäksi tuota mustahiuksista pörröpäätä, mikäli se edes on enää mahdollista. Hymyilen hänelle ja painan huuleni tuon omille. Aleksi vastaa suudelmaan ja asettaa kätensä niskani taakse. Hänen huulensa ovat todella pehmeät.
Suudelma kestää kauan. Joudun irtaantumaan siitä hapen puutteen takia. Hymyilen tuolle minua huomattavasti lyhyemmälle miehenalulle. Siirryn hieman kauemmaksi hänestä ja avaan pienen jääkaappini oven. "Mitä haluut syödä?" "Sellanen Joel Hokka kuulostais hyvältä..", tuo virnuilee. Naurahdan ja laitan jääkaapin oven takaisin kiinni. Menen tuon eteen ja kaappaan hänet syliini. Aleksi kiertää kätensä niskani taakse. Kävelen olohuoneeseen ja lasken hänet sohvalle makaamaan. Tulen hajareisin hänen päälleen.
Aleksi työntää minut pois päältään ja kaadun makaamaan pehmeälle sohvalle. Hän tulee itse istumaan lantioni päälle. Puren huultani. Hän ottaa paitani helmasta kiinni ja vetää sen pois. Tuo heittää sen lattialle ja alkaa suutelemaan kaulaani jättäen siihen satavarmat vampyyrin puremat. Hän alkaa imemään kaulani herkkää kohtaa, joka saa minut huokailemaan hänen nimeään yhä voimakkaammin. Aleksi virnistää ja siirtyy tekemään samaa rintakehälleni. Käteni seikkailevat hänen hiuksissaan. Tunnen tuon käden menevän boksereideni sisään. Hän ottaa kalustani kiinni ja vetelee hitaita vetoja. Puren huultani ja yritän pysyä mahdollisimman hiljaa. Siitä tulee kyllä melko mahdotonta. Aleksi siirtyy ottamaan bokserini kokonaan pois ja vetää samalla omankin paitansa. Katson tuon paljasta rintakehää, joka näyttää tällä hetkellä turhankin tyhjältä. Meinaan nousta ylös ja kaataa Aleksin alleni, mutta tuo tönäisee minut takaisin makaamaan sohvalle. Hänen kämmenensä lepää rintakehäni päällä, etten pääsisi nousemaan. Aleksi naurahtaa ja suutelee minua nopeasti huulille. Hän ottaa uudelleen miehuudestani kiinni ja alkaa liikuttamaan kättään nopeaan tahtiin. Enää en vain pysty olemaan hiljaa, joten laitan käteni suuni eteen. Aleksi pudistaa päätään ja lopettaa tekemisensä. Hän ottaa käsistäni kiinni ja painaa ne sohvaa vasten. Tuo kurottautuu kuiskaamaan korvaani seksikkäällä äänellään. "Haluun kuulla sut". Nyökkään pienesti ja hän päästää ranteistani irti.
Aleksi menee alemmaksi ja vilkaisee minua. "Pliis oo nopeempi..", huohotan. Hän naurahtaa ja alkaa jälleen vetelemään vetoja kaluni päällä. Tuo lopettaa sen parin vedon päästä ja alkaa ottamaan minulta suihin. Suljen silmäni ja taivutan niskaani taaksepäin. Selkäni kaartuu tahtomattani hyvän tunteen lisääntyessä. Aleksi painaa minut takaisin kiinni sohvaan ja nopeuttaa tahtia. "Ahhm... m-mä tuun kohta..", saan juuri ja juuri sanottua. Aleksi irtaantuu minusta ja pudistaa päätään. "Etkä tuu." Laitan suuni mutruun ja käteni puuskaan. "Voii.. suuttuks pikku-Joel", hän nauraa. Käännän katseeni pois päin tuosta. Hän ottaa leuastani kiinni ja vetää sen omia kasvojaan kohti. Tuo suutelee minua huulille ja samalla tunnen tuon tulevan sisääni. En todellakaan odottanut tuota siirtoa häneltä. "Ai vittu..", parahdan. "Sattuuks?" "Ei.. tai ehkä vähän. En vaa odottanu tota ja en oo koskaa ennen ollu bottom." "No kerta se ensimmäinenki." "Sä oot tän suhteen bottom ja mä top", katson tuota vakavissani. "Vitut säännöistä, ne on tehty rikottaviks." Aleksi työntyy minusta ulos ja tulee heti takaisin sisälleni. "Tiiäks mikä on kortsu ja liukkari?", naurahdan. "Ei sellasia tarvita, kestät kyl ilmanki." Pyöräytän silmiäni. Aleksi alkaa liikkumaan hitaasti sisälläni. "Ahhmm.." "Taidat nauttia tästä kuitenki?", tuo virnuilee.
"En myönnä mitään." Pian kipu häviää nautinnon alle. Miksi en ole kokeillut tätä roolia koskaan ennen? Kyllä minä mielummin top olen, mutta ihan kivaa vaihtelua välillä.Sanoja: 684
YOU ARE READING
It is What it is - Blind Channel Story
FanfictionSuurin meistä varmaan tietää bändin nimeltä Blind Channel. Mutta keitä he ovat ja millaista on heidän elämä? Tässä fanfictionissa oleva juoni on kokonaan keksittyä. Jotkin pienet asiat pitävät paikkaansa, mutta kaikki muu on vain keksittyä eli ei o...