Eᴘɪʟᴏ̀ɢᴜs ᴘᴛ.1

338 36 1
                                    


"Olyan hosszú idő telt el, milyen volt az élet a nagyszüleid falujában?" Hyunjin kitör, ahogy minhora néz, aki vérge visszatért Szöulba.

"Váratlan volt...örülök, hogy odamentem." Mondja Minho enyhe szomorúsággal a hangjában.

A fiúk összeráncolják a szemöldöküket minho szomorú hangneme hallatán, de Chan témát váltva gyorsan enyhítette a hangulatot.

A fiúk normálisan elkeztek beszélgetni, csevegtek egymással, miközben várták hogy a csengő megszólaljon.

Minho eleresztett egy apró mosolyt, ahogy barátaira nézett, sikerült nekik sokkal könnyebbé tenni a dolgát.

Jisung távozása után minho azonnal visszatért Szöulba, tudván, hogy ha tovább marad, az csak még jobban fáj neki.

Tudta, hogy tovább kell lépnie. Jisung sem akarná, hogy ott maradjon és szomorú legyen miatta.

Mélyen benne, minho tudta, hogy a szívében mindig különleges hely lessz, csak jisung számára.

"Szóval, van valami aranyos srác?" Kérdezi Chan kíváncsian Minhot, megszakítva a gondolatmenetét. Minho szíve kihagy egy ütemet, ahogy visszaemlékezik jisungra.

"Különösen volt egy. Azt hiszem, azt lehet mondani, hogy....különleges?" Minho mosolyog, amikor megemlíti jisungot, felidézve az együtt töltött időket.

A fiúk "óóó-z"-tak minho válaszától, és odahajoltak, hogy tovább hallgassák minhot a titokzatos fiúról.

"Azt hiszem, szerelmes lettem belé." Vallja be barátainak, válaszul csak nevetést kap.

"Két hónapig voltál ott. Hogy lehet az szerelem?" Mondja hitetlenkedve Seungmin.

Minho diszkréten mosolyog, és megrázza a fejét, miközben elutasítja Seungmin válaszát.
Úgysem fogják soha megérteni.

A szerelem bonyolult dolog, főleg két tinédzser fiúnak, akik alig tudtak valamit a szerelemről.

De sikerült megtalálniuk egymásba az igazságot és a célt. Lehet, hogy csak két hónap telt el, de a rövid
Idő alatt megtanulták szeretni egymást olyan módon, ahogyan azt mások elsem tudják képzelni.

Megnyíltak egymás előtt, vigaszt és reményt keresve a másik félben. Fiatalok és vakmerőek voltak, és mások nevethetnének azon a gondolaton, hogy kèt tinédzser fiú két hónap alatt szerelmes lesz.

Minho tudta, hogy nem jisung lesz az utolsó szerelme, nem tudta, hogyan fognak menni a dolgok a jövőben.

Nem volt biztos benne, hogy megtanul-e szeretni valaki mást. Vajon tényleg túljutna valaha Jisungon?

De biztos volt benne, akárkivel is találkozik a jövőben, soha nem fogja elfelejteni első szerelmét, 
Han Jisungot.

Ghost ||  l.mh + h.js //fordítás!! ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang