Selaaam..
Sarp'ın boku yediği bir bölümle geldim hadi bakalım 🤪🎀🎀🎀
Sabah kalkıp güzelce hazırlandım. Ardından uçağıma yetişmek için erkenden çıkıp taksiye bindim. Uçuş öncesi alanda bir şeyler atıştırdım.
Çalan telefonuma baktığımda Altuğ arıyordu. Üniversiteyi bitirdiğimde onun yanında staj yapmamıştım. O zamandan beri yanımda olmuş bana mesleğin tüm ayrıntılarını öğretmişti. Ardından o savcılık sınavını kazanıp Cumhuriyet Savcısı olmuştu.
"Efendim Altuğ"
"Naber fıstığım halledebildin mi davayı?"
"İyi desem yalan olur ama fena değil diyelim. Hallederim sandım ama yok adam malın teki. Basit bir boşanma davasını dallasa çevirdi"
Kahkaha atıp " boşversene her davayı kazanacaksın diye bir şey yok. Her şeyi öğrettim sana ama bir türlü kaybetmeyi öğretemedim"
"Mavi Atabeyli'yim ben kaybetmek kabulleneceğim son şey beni tanımıyormuş gibi konuşma şimdi"
"Tamam tamam bir şey demedim agresif kedicik ne zaman dönüyorsun özledim seni"
Altuğ'la anlaşamadığımız tek konu ben onu arkadaş olarak istiyordum o beni hayatında istiyordu.
"Kazanmak için yeterince delilim olduğunda döneceğim şimdi kapatmam gerek görüşürüz"
Telefonumu cebime koymadan konuşma esnasında gelen mesajlara baktım.
Doktorum: Günaydın mavilerin en güzeli uyandın mı bakalım?
(10.48)Siz: Günaydın çoktan uyandım bir şeyler atıştırıyorum.
Siz:
Doktorum: Off o dolgun dudaklar var ya
Siz: Eee?
Doktorum: Doğal dimi dolgu değil yani?
Siz: Nerden çıktı şimdi?
Doktorum: O dudaklara yapışmak istiyorum desem daha mı hoşuna giderdi? Çünkü onu yazamayacağım için bunu yazdım.
Siz: Kafa kırık senin gerçekten daha normal olurdu yani dolgu mu diye sormaktan
Doktorum: Yapışmak istediğim bazı şeyler var ve dudakların bunların başlangıcı olabilir ancak.
Siz: Höst Sarp fazla mı oldun acaba?
Doktorum: Yoo daha parmağımı sürdüğüm vajinanda dilimi gezdirmek istiyorum bile demedim ki.
Doktorum: Kızma hemen demedim bak
Siz: Oha ama artık iyice coştun sen
Doktorum: Haklısın pardon seni görünce kendime ve şu an önümde duran sertliğe laf geçiremiyorum.
Siz: Yeterr Sarp yaaa uluorta konuştuğumuz şeylere bak
Doktorum: Islandın mı yoksa?
Doktorum: Doğruyu söyle ama?
Siz: Evet desem ne olacak hayır desem ne olacak? Neyin peşindesin sen ya?
Doktorum: Evet dersen senin de aramızdaki çekimi hissettiğine emin olmuş olucam.
Siz: Bu sorunu daha sonra yanıtlamak üzere yanıtsız bırakıyorum doktorcuk şimdi ufak bir işim var onu halletmem gerek işim bitince görüşürüzz
Doktorum: Görüşeceğiz Mavi emin ol...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTORUM Texting ✔️
Teen Fiction0553: Selam Mavi 0553: İlk görüşte aşka inanır mısın? 0553: Cevabın hayırsa tüm vücudunda soğuk steteskopla gezinirken sana olan hislerimi anlatmak isterim. Siz: Sapık mısın kardeşim ne biçim mesaj bu? 0553: Duygularımı anlatmaya çalıştım kırıcı ol...