10

5.1K 150 60
                                    

Selam canlarım ❣️
Hem yekvücut hem de doktorum için bölüm yazmaya çalışıyorum.

Bölümlerin kısalığından dolayı özür dileyerek profil resmimdeki minik canavara bakmanızı istiyorum. 1,5 yaşında bir oğluşum olduğundan gün içerisinde yazamıyorum ancak onun uyku vakitlerinde fırsat bulup yazabiliyorum.

Bu yüzden güzel kalplerinizin anlayışına sığınıyorum. Doktorum için günde 2 bölüm yazmaya çalışıyorum en az. Yekvücut içinse 2 günde 1 bölüm atmaya gayret ediyorum. Yepyeni bölümlerle buluşmak dileğiyle sizi bölüme uğurluyorumm❣️

Not: Beybitoma maşallah demezseniz ölüyormuşum agsghshsh 🤪

                                     🎀🎀🎀

Sarp her ne kadar senden başkasıyla senin gibi konuşmuyorum dese de güven problemim devam ediyordu. Sonuçta instagramdan benimle yazışmayı sürdürüyordu.

Bugün onu tekrar sınayacak ve vereceği cevaba göre hayatımda kalıp kalmaması konusunda net bir karar verecektim.

Antalya'daki dava için 1 aylığına uzağa gelmiş olmam zaten durumu zorlaştırıyordu. Orada olsaydım yüzyüze görüşüp güvenirliği konusunda daha sağlıklı kararlar alabilirdim.

Ama yine de onunla konuşmak, telefonumu elime aldığımda ondan gelen mesajı okumak çok hoşuma gidiyordu. Bana ettiği iltifatlar ruhumu okşarken muayene sırasındaki gülüşü aklımdan asla çıkmıyordu.

Adam zaten beni etkisi altına almışken bir de aklımı almıştı. Ne davaya odaklanabiliyordum ne de müvekkilimin söylediklerine...

Telefonumu alıp instagrama girdim. Sarp'ın adına tıklayarak mesaj sayfasına girdim ve ona yazdım.

Mechuldenizkizi: Selam Sarp nasılsın?

Mechuldenizkizi: Düşündüm de hoşlandığın kişi bilmeden yazışmak tehlikeli olabilir sonuçta onun yanındayken falan yazabilirim

Mechuldenizkizi: Ama bir kez olsun seninle buluşmak istiyorum.

Mechuldenizkizi:

Mechuldenizkizi: Attığım görüntünün seni motive edeceğini düşünüyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mechuldenizkizi: Attığım görüntünün seni motive edeceğini düşünüyorum.

Pusuya yatıp mesajını beklemeye koyuldum. O sırada mesajlarım görüldü olduğunda elim ayağım birbirine karıştığından ekranı kilitleyip masanın üzerine bıraktım telefonu.

Bana olumlu bir cevap vermesinden korkuyordum. Uzun zaman sonra ilk kez birinden hoşlanmış ve muhabbet etmekten zevk almıştım.

Gelen bildirim sesiyle irkilip korkarakta olsa mesajı açtım.

DOKTORUM Texting ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin