3

6.4K 175 62
                                    

Gözlerimi açtığımda kolumda bağlı olan serumu görüp şok oldum. Yine mi amk ya! Her regl dönemi aşırı kanamadan dolayı muhakkak hastanelik olurdum.

Hafifçe doğrulup çıplak olduğumu, üzerimde sadece götü bile açık olan hasta önlüğü olduğunu görüp iyice endişelendim. Usulca böbreğimi kontrol ettim. Sakata mı geldik ne yaptık acaba böbreğimizi mi yürüttüler diye düşünürken içeri hemşire ve doktor girdi.

“Mavi Hanım geçmiş olsun daha iyi misiniz?” diye soran hemşireye başımı sallayıp “iyiyim teşekkür ederim ama neden kıyafetlerim yok üzerimde bir problem mi var? Hiçbir şey hatırlamıyorum ve aşırı başım ağrıyor” diyerek elimi başıma götürdüğümde alnımın bantla kapatılmış olduğunu farkedip tedirgin oldum.

Elimle başımı yoklamaya devam ettiğimde doktor elimi tutup “sakin olun sorun yok sadece bayıldığınızda başınızı çarptığınız için 3 dikiş atılmış. Hastaneye ilk getirildiğinizde düşük yaptığınızı sanıp beni çağırdılar. Kanamanız çok yoğundu gerekli tedaviyi uyguladık” deyip sustu.

Devam etmesini istediğimi başımla belirtince “hamile değilsiniz ve düşük yapmıyorsunuz. Ama rahminizde bir myom saptadık baygın olduğunuz için onayınız olmadan bazı muayeneleri yapmadık. Eğer izin verirseniz myomu görüntüleyip nasıl bir yol izleyeceğimize karar verelim”.
Kafam kazan gibiydi “tehlikeli bir şey mi bu?” diye sordum. Sırtımdan ter boşalıyordu sanki. Daha 25 yaşındaydım ne alaka bu şimdi?

“Hayır korkmayın bazı myomları operasyona gerek kalmadan ilaçla da küçültebiliyoruz. Operasyon da çok zor ya da korkulması gereken bir operasyon değil. İzin verirseniz kontrol etmek istiyorum” deyince başımı sallayarak onayladım.

Beni koydukları tekerlekli sandalyeyle uzun bir koridor geçerek muayene odasına geldik. Jinekolojik muayene masasına çıkmam için yardımcı olan hemşire bacaklarıma getirdiği beyaz örtüyü serip doktora hazır olduğumuzu söyledi.

Doktor uzun ultrason cihazına çekmeceden çıkardığı prezervatifi takıp ucuna jel sıktı. Allahım sana geliyorum galiba.

Örtünün altına girip baktığında şaşkın gözlerle bacaklarımın arasından yüzüme baktı. “Mavi hanım size jinekolojik muayene maalesef yapamayacağım. Batın ultrasonuyla bakmamız gerekecek” dediğinde korkup “neden bir sorun mu var” diye sordum telaşla.

Gülerek “evet bir sorun var. Siz bakiresiniz bu nedenle jinekolojik muayene yapamayız” dedi.

Hafifçe utanarak peki diyebildim. Ellerini hafifçe dokundurup parmağıyla jeli sildi ve eldivenini çıkarıp çöpe attı.

O dakikaya kadar çok dikkat edemesem de bacak aramda olduğundan ve biraz önceki hareketinden dolayı usulca doktoru süzdüm.

Genç, oldukça çekici, yakışıklı bir adamdı. Uzanıp yaka kartına baktım. Sarp Alacahan yazıyordu.

Sarp bebeğim gelir misin seninle sevgili olmamız gereken konular var.

                                              🎈

Kızımız doktora vuruldu mu dersiniz?

DOKTORUM Texting ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin