21

3K 124 29
                                    

Selam güzeller🖤
Beklemiyoruz, bölüme geçiyoruz.Öpüldünüz🖤

🌿

Arabanın anahtarını uzattığımda hâlâ aklım Sarp'ın söylediklerindeydi. Kısa bir an durup düşündüm. Şöyle ufacık bir an onunla delicesine seviştiğimi düşündüm. Kasıklarıma yapışan sızı sadece bir düşünceyle oluşmuş olamazdı. Beni bu denli etkisi altına almış olamazdı. Olabilir miydi?

Yan koltuğa oturup kemerimi bağladığımda Sarp arabayı çalıştırmadan "Nereye gidiyoruz yavrum?" diye sorunca içten dudağımı ısırdım. Gülmemek için zor duruyordum ki başaramayıp otuz iki diş sırıtarak "Bilmem, sen nereye istersen" dedim.

Sarp da gülerek "Ben bir yere gitmek değil, bir yere gir" cümlesini tamamlamasına izin veremezdim. Dudaklarım dudaklarına ani bir baskın yaparak kapanınca direksiyondaki elleri öylece kalakaldı. Beklemiyordu, ki ben de kendimden böyle bir hamle beklemiyordum.

Nefes nefese öpüşürken arabaya yayılan hafif iniltiler ikimizi daha da yükseltirken kucağına tırmanıp tırmanmamak arasında gidip geliyordum.

Dili dudaklarımı keşfe çıkan Sarp bir an duraksayıp "Mavi" dedi boğuk, erkeksi sesiyle. "Mavi, durman gerek. Ben duramam, duramıyorum ama sen dur" durmamı mı istiyordu gerçekten?

Dudaklarım teması kesmedi fakat hayal kırıklığıyla tadına bulaşmaktan ve öpmekten vazgeçti. Bozulduğumu belli etmemeye çalışsam da beceremediğim sesimden belli oluyordu. "İstemiyor musun?" dedim.

Elini belimle sırtım arasındaki bir noktaya yerleştirip sertçe kendine çekerek vücutlarımızı birleştirirken göğüslerim onun üzerinde hayli çalışılmış olan kaslı göğsüne temas ediyordu. Etmeseydi iyiydi. Çünkü sağlıklı düşünme yetimi git gide kaybediyordum.

"Mavi, seni gördüğüm ilk andan beri istiyorum. O kadar istiyorum ki şu an bunu nasıl anlatacağımı bilemiyorum. Ama istersen gösteririm" sesi öyle etkiliyordu ki beni tüylerim diken diken olmuştu. Nefesi yüzüme çarparken tek düşündüğüm nefesinin vücudumda gezinmesinin uyandıracağı histi ve bu da bilincimin sağlıklı son düşüncesiydi.

"Sarp" dedim inlemeyi andıran sesimle "Ah Sarp" dudaklarım yüzünde kendine bulduğu boş alanlarda ıslak ıslak gezinirken Sarp'ın elleri vücudumu keşfe çıkmıştı çoktan...

"Sarp sen ne yaptın bana?"

Öpücüklerimin karşılığını fazlasıyla verirken "Asıl sen bana ne yaptın? Mavi, Mavi'm, deniz kızım" nefesini dudaklarımdan aldı. Aldığı nefes benim içimden çekilirken daha fazla dayanamıyordum. Ya duracaktım ya da tamamen onun olacaktım. Düşünmek için fırsatım var mıydı bilmiyordum. Ama şu an mantığımla hareket etmeye öyle uzaktım ki...

Tek istediğim Sarp'ın tüm hücrelerini hissetmekti. Dudakları her zerremi keşfetsin, tüm vücudumda hoyratça gezinsin istiyordum. Çok mu şey istiyordum sahiden?

Sarp yeniden dudaklarımdan koptuğunda "Bebeğim" dedi nefes nefese "Ben sana bir söz verdim. Gelirsek sevişmeyeceğiz diye. Şimdi bu sözümü tutmakta çok zorlanıyorum. O yüzden sen dur, ben duramam, duramıyorum" dilini çenemden boynuma kadar kaydırıp "Düşünebildiğim tek şey beni derinlerine alman" deyince kasıklarıma oturan sızı, büyük bir yangına dönüştü.

Ani bir hamleyle kucağına kurulduğumda şaşkın bakışlarını yüzüme dikti. Dudağına minik minik öpücükler bırakıp "Tamam sevişmeyelim ama azıcık kendimizi bıraksak olmaz mı?" diye sordum.

Avuçları sertçe kalçamı kavrayıp hissettiğim sertliğe doğru bastırırken başını koltuğa doğru yaslayıp hafifçe inledi.

"Şu an içine girmeme engel olan sözü veren dilimi sikeyim" deyince hafifçe kıkırdadım ama durumumuz aslında gülmeye pek müsait değildi.

Kalçamı hafifçe hareketlendirip kendimi ona doğru bastırdığımda artık iş çığrından çıkmak üzereydi. Onu tamamen hissetmeden nasıl duracaktım ki?

"Sarp" dedim dudaklarından ayrılmadan "O sözü verdiren kendimi" sözümü bölen cama hızla vuran güvenlik görevlisiydi. İkimiz de aynı anda dönüp bakakalırken olduğumuz pozisyon rezaletti.

Önce usulca kucağından kalkıp koltuğuma geçtim. Ardından ikimiz birden arabadan inince bıyık altından gülen görevliye ne diyeceğimizi düşünüyorduk.

Bu rezalet halis miydi?

🌿

Öptüm çok 🖤

Vera'ya Veda isimli yeni kurguma göz atarsanız beni çok mutlu edersiniz 🖤

DOKTORUM Texting ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin