Selam canımın en içleri 🖤
Beklettim biliyorum ama sağlık olsun. Telafi edeceğim...
Aynı akşamda hem Vera'ya hem de Doktorum'a bölüm yazdım. Bu ne aktifliktir yiğidim skfjkskd 😂
Ama her şey sizin için 🖤 Öpüyorum çok 💋
Oy verdiyseniz hadi başlayalım 🖤
🌿
Güvenlik görevlisi arsızca yüzümüze bakarken ben yerin dibine giriyordum. Sarp elini cebine attı ve cüzdanını çıkarıp doktor olduğuna dair bir kart gösterip ardından da adamın cebine birkaç yüz lira koyup göz kırptı.
"Kardeşim" dedi "Benim hatunun astımı var da suni teneffüs yapıyordum anlarsın ya."
Hatun demesine düşerken söylediği şeyin arsızlığına sinir krizi geçiriyordum. Güvenlik "Anladım doktor bey kolay gelsin size" diyerek uzaklaştığında Sarp'ın koluna yumruk atıp "Arsız, pislik! O nasıl bir savunmadır ya?" diyerek arkamı dönüp arabaya gidecektim ki belimden yakalandım.
Belimden tutup kendine çevirdi ve arabayla kendi vücudu arasında kıstırarak "Yavrum" dedi savrulan saçımı kulağımın arkasına sıkıştırıp "Sen sevişmemiz bölündü diye mi gerildin? Orgazm olamamak geriyor kadınları istersen gevşetebilirim seni" dedi.
Arsız! Bana dedi, sevişmek dedi, orgazm dedi, gevşeteyim mi dedi. İyi de söylediği şeyler niye benim kasıklarımda kasırgalara sebebiyet veriyordu ki?
Kollarının arasından kurtulup "İstemez doktor bozuntusu, sen suni teneffüslerini başkalarına sakla" diyerek yerime geçip oturdum. Kollarımı trip atacağım için bağlayıp yönümü Sarp'ın tersine çevirdim.
Sarp da oturup arabayı çalıştırdığında "Demek başkalarına yapmamı istiyorsun?" dedi. Dönüp ne alaka diyecektim ki ne kastettiğini anladım. Bak zaten gerildim. Galiba haklıydı. Kasıklarım sızlıyor, Sarp'la sonsuz temas etmek istiyordu.
Yüzüne ters ters bakıp "Hele bir dene o sürekli eline almaktan bahsettiğin neşterle hadım ederim seni!" hadi canım der gibi bakışına iyice sinirlenip "Görürsün bak dene, dene o zaman neler yapıyorum gör" dedim.
Daha havaalanından yeni çıkmıştık ki ani bir fren yaptı, sağa çekip durdu. Ensemden kavrayıp yüzümü yüzüne yaklaştırarak "Benim dudaklarım sadece senin dudaklarını istiyor Mavi" dedi erkeksi sesiyle "Sadece senin teninde, senin maviliğinde boğulmak istiyorum. Başkasının değil, senin" hafifçe dudaklarıma dokundurup tekrar arabayı çalıştırdı. Öpmedi sadece dokundurdu. Oysa öper sanmıştım. Öpmeyişine bile içim gidiyordu.
Beklemiyordum. Gerçekten beklemiyordum ki epey afallamıştım. Bu sözleri, beni bu denli arzuluyor oluşu içimde bir şeyleri kamçılıyordu.
Hiçbir şey olmamış gibi "Ee beni nereye götürüyorsun yavrum? Kurt gibi açım ne yesek?" diye sorunca kıkırdayıp "Normalde bu sorulara sen tuhaf tuhaf cevaplar verirsin. Bu kez de ben yapayım dedim ama vazgeçtim" çapkın gülüşüne bakakalsam da devam ettim.
"Ben de tam bilmiyorum ki doktorcum. Ama istersen şöyle atıştırmalık bir şeyler alıp deniz kenarına gidelim ne dersin?" cümlemin bitiminde benim heyecandan içim kıpır kıpır olurken onun gözleri parlıyordu.
"Tamam yavrum o zaman" dedi etrafına bakınıp "O zaman gördüğüm ilk yerde durup alırım bir şeyler" diyerek bakınmaya devam etti.
Gördüğü ilk mekandan ikimiz için pizza, hamburger ve atıştırmalık ortaya karışık bir şeyler alıp çıktı. Kıyı şeridinde oturmaya müsait bir yer bulana dek gittik ve nihayet içimize sinen bir yer bulduğumuzda durup aldıklarımızla beraber sıcacık kumlara basarak sahile yürüdük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTORUM Texting ✔️
Teen Fiction0553: Selam Mavi 0553: İlk görüşte aşka inanır mısın? 0553: Cevabın hayırsa tüm vücudunda soğuk steteskopla gezinirken sana olan hislerimi anlatmak isterim. Siz: Sapık mısın kardeşim ne biçim mesaj bu? 0553: Duygularımı anlatmaya çalıştım kırıcı ol...