အပိုင္း(၂၂)

2.7K 109 2
                                    

(zawgyi)

"အဟမ္း"

ျမဴႏွင္းနဲ႔ မိုးသားတို႔ အျပင္မွျပန္လာၿပီး လင္းသုတနဲ႔ ထူးဈာန္တို႔၏ျမင္ကြင္းကိုျမင္ေသာအခါ ေခ်ာင္းဟန္႔လိုက္ျခင္းျဖစ္သည္....

"ဖယ္ကြာ...."
ထူးဈာန္ အားျဖင့္ လင္းသုတအားတြန္းလိုက္သည္...

ႏွစ္ေယာက္သလံုးကမန္းကတန္းျဖင့္ထလိုက္ၿပီး...
ထိုင္ခံုတြင္ထိုင္လိုက္သည္....

ျမဴႏွင္းနဲ႔မိုးသားပါ ဧည့္ခန္းတြင္၀င္ထိုင္လိုက္ကာ...

"ေန႔ခင္းေၾကာင္ေတာင္ႀကီးေနာ္ ကိုကို...လူျမင္လို႔မေကာင္းဘူး......."

"အမ္း....ေခ်ာ္လဲတာေလ ဘာျဖစ္လို႔လဲ ကေလးက ကေလးလိုေနေနာ္ ညီမေလး..."

လင္းသုတ၏ရွက္ရမ္းရမ္းသည့္စကားေၾကာင့္ သံုးေယာက္စလံုးႀကိတ္ရီမိပါသည္....

ေဘးကေနႀကိတ္ရီေနေသာ ထူးဈာန္ကိုတံေတာင္ဆစ္နဲ႔ထိုးလိုက္ၿပီး..

"ငါေျပာေနတာ မင္းကပါမရီနဲ႔ေလကြာ....."

လင္းသုတ မ်က္ႏွာကိုျပန္တည္လိုက္ၿပီး...

"ႏွစ္ေယာက္သားဘာေျပာမလို႔ ၾကည့္ေနတာလဲ"

မိုးသားႏွင့္ျမဴႏွင္းတစ္ေယာက္မ်က္ႏွာတစ္ေယာက္ၾကည့္လိုက္ၿပီးေနာက္...

"ကိုကို႔ကို ညီမေလးေျပာစရာရိွလို႔ပါ..."

မိုးသားလက္ေလးကိုျမဴႏွင္းဆုပ္ကိုင္ထားသည္...

"ညီမေလးနဲ႔ ျမဴႏွင္းနဲ႔က.....ခ်စ္သူေတြပါကိုႀကီး.."

"ဟမ္...ဘာေျပာလိုက္တာ..."

ထူးဈာန္, လင္းသုတ ပုခံုးကိုလက္နဲ႔ခ်လိုက္ၿပီး..

"ခ်စ္သူေတြလို႔ေျပာတာေလ...မင္းကမၾကားဘူးလား..."
တစ္ဆက္တည္းမွာပင္..ထူးဈာန္ဆက္ေျပာလိုက္သည္

"ကိုႀကီးရိပ္မိပါတယ္ ညီမေလးတို႔ႏွစ္ေယာက္ကို..."

လင္းသုတမ်က္လံုးျပဴးသြားသည္...

"ဟမ္..အဲ့တာဆို ငါတစ္ေယာက္တည္းမသိတာလား..."
"ဟုတယ္ေလ မင္းကတံုးတာကို..."

လင္းသုတအား မိုးသားနဲ႔ျမဴႏွင္းတို႔ ေသခ်ာၾကည့္ေနသည္..

"ကိုႀကီးအတည္ေျပာမယ္ေနာ္....ညမေလးတို႔က ေယာက်္ားေလးျဖစ္ေစ မိန္းကေလးျဖစ္ေစ...တကယ္ အခ်စ္စစ္အခ်စ္မွန္နဲ႔ခ်စ္တယ္ဆိုရင္...ကိုကို လက္ခံေပးပါတယ္..."

AzureLove(မိုးပြာရောင်အချစ်)Where stories live. Discover now