အပိုင္း(၂၈)

2.4K 116 1
                                    

(zawgyi)
ယေန႔က မိုးသားေဆး႐ံုကဆင္းရမည့္ေန႔ျဖစ္သည္..

ထူးဈာန္နဲ႔လင္းသုတတို႔ အထုပ္အပိုးမ်ားျပင္ဆင္ၿပီးေနာက္.. ျပန္ရန္ျပင္ဆင္ေနၾကသည္...

"ညီမေလး ဒီမွာခနေစာင့္အံုးေနာ္.. ကိုကိုတို႔ ကားထဲကိုပစၥည္းေတြသြားထည့္လိုက္အံုးမယ္.. "

လင္းသုတနဲ႔ ထူးဈာန္တို႔ႏွစ္ဦး ပစၥည္းပစၥယာမ်ားကိုသယ္ကာ သြားၾကေလသည္...

မိုးသားလည္း ျပင္ဆင္ၿပီးေနာက္အခန္းအျပင္သို႔ထြက္လာခဲ့ေလသည္...

Ring... Ring...

ဖုန္းလာေသာေၾကာင့္ ကားပါကင္သို႔ဆင္းရင္းႏွင့္ပင္ ဖုန္းေျပာေနလိုက္သည္...

"ဟယ္လို.. ကို "

("မိုးနဲ႔ေတြ႕ရေတာ့မွာဆိုေတာ့ ကိုအရမ္းစိတ္လႈပ္ရွားေနၿပီ")

"မိုးလည္း ကို႔ကိုလြမ္းေနတာ ၿပီးေတာ့ ေတြ႕လည္းေတြ႕ခ်င္ေနတာေလ.. "

("ဆုေတာင္းလိုက္ေလမိုး.. ခ်က္ခ်င္းျပည့္ခ်င္ျပည့္မွာေပါ့... ")

"တကယ္လားကို.. "

("တကယ္ေပါ့ မိုးရဲ႕ ")

မိုးသားလမ္းေလွ်ာက္ရင္း ေလွ်ာက္ရင္းျဖင့္ ကားပါကင္နားသို႔ေရာက္မွန္းမသိ ေရာက္လာခဲ့သည္...

"ဟုကို.. မိုးသက္သာပါတယ္.. "

"ဟုအဲ့တာဆို မိုးဖုန္းခ်လိုက္ၿပီေနာ္.. "

End...

မိုးသားဖုန္းကိုအိတ္ထဲထည့္လိုက္ၿပီးေနာက္..

ေဘးပတ္၀န္းက်င္ကိုၾကည့္လိုက္ရာ...

"ဟာ... ကို.. "
ကားမွာမီွၿပီး မိုးသားအလာကိုေစာင့္ေနေသာျမဴႏွင္း..
လန္းဆန္းတဲ့ေနၾကာပန္းေလးတစ္ပြင့္နဲ႔႐ိုး ရွင္းစြာ လွေနေသာ ပန္းစည္းေလးကို ကိုင္ကာျဖင့္ မိုးသားဆီသို႔ ေလွ်ာက္လာခဲ့သည္...

မိုးသားေရွ႕ေရာက္ေသာအခါ ပန္းစည္းေလးကိုမိုးသားကိုေပးလိုက္သည္..

"ေနျမန္ျမန္ေကာင္းေအာင္ေနလို႔ မိုးအတြက္ဆုခ်တာ... "

မိုးသားအနားကိုကပ္လာၿပီး ပါးကို႐ုတ္တရက္နမ္းလိုက္ေလသည္..

AzureLove(မိုးပြာရောင်အချစ်)Where stories live. Discover now