O luna

110 9 0
                                    

Cand Selena a aflat vestea a inceput cu mare grabire sa pregateasca totul pentru ea si Edward In lista ei scria astfel: ,,Eu si prietenul meu vom face o plimbare romantica prin parc mangaiati de lumina stelelor iar apoi vom merge sa luam cina acompaniati de o trupa superba de jazz."
Edward nu stie ce sa faca de aniversarea lui, dar are in minte un plan genial.
Iar place sa se plimbe cu o barca pe micul rau din padure.
Se intalnesc amandoi in fata scolii si merg singuri spre parc unde totul este pregatit pentru Edward.
Baiatul pare surprins si sta cu gura cascata de ce i-a pregatit iubita sa.
-Oau Selena! Sunt uluit de ce mi-ai pregatit!
-Iti place? Mi-am facut griji?
-Normal.
Ca sa fie politicos o invita pe fata sa ia loc pe scaun si o saruta pe obraz in semn de multumire. Se aseaza si el si incep sa guste din preparatele facute de prietena baiatului. Aceasta seara este acompaniata si de muzica solistilor de jazz. O invita pe prietena mea sa danseze o melodie sub lumina stelelor si a lumanarii care straluceste.
-Este o seara minunata!
-Asa este dragul meu.
Edward o ia de mana pe fata si o duce la lac unde este surprinsa de ce a vazut. Baiatul o ia in brate pe fata si o aseaza usor si o saruta delicat.
Cei doi indragostiti plutesc usor pe apa iar Edward isi scoate chitara si o incanta pe fata cu o minunata serenada.

Viata unui adolescentUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum