Pe ascuns

59 4 0
                                    

Stephanie se inroseste ca un rac si isi ascunde ochii ei verzi ca smaraldul sub parul ei blond.
-Ti-am zis ca e posibil.
-Edward, nu vreau sa fac probleme din prima zi. Daca vrei sa-mi spui ceva spune-mi acum.
-Nu! Nimic!
O imbratisez si ne indreptam catre sala de curs.
Justin ne vede ca intram pe usa si incepe sa strige:
-O! Edward cu Stephanie!
-Taci, magarule.
Intra dirigu in clasa si ne vorbeste iarasi despre olimpiada. Orele trec rapid iar eu ma indrept catre apartament alergand.
Intru in camera si vad ca pe jos sta o scrisoare. O citesc:
,, Draga Edward,
In aceea zi in care ne-am certat nu am putut sa-ti spun totul. Eu nu sunt impreuna cu Jack. L-am sarutat pe obraz dar el a inceput sa ma sarute. M-a dus intr-o camera si a inceput sa ma satmrute cu foc. Era groaznic. I-am spus ca il iubesc asa din distractie. L-am dus in baie si l-am batut. I-am tras o palma si un sut in fund, asa cum ai facut si tu cu Justin in pauza. Te rog sa ma intelegi. Nu vreau ca nimic sa ne desparta.
Te iubesc, Edward."

Nu pot sa cred ca nu am ascultat-o. Sunt ca Justin. Un magar.
Incerc sa dau de Selena dar nu o gasesc. O vad pe Stephanie si o salut.
-Buna Edward!
-Selut Steph! Ce faci?
-Ma plimbam si am dat de tine.
Ma apuca de brat si ma saruta dulce si pasional pe buze. Imi incolocesc maine in jurul taliei ei si ii dau parul intr-o parte si ii admir ochii.
Selena ma observa cum ma sarutam cu Stephanie si o lacrima i se afiseaza in coltul ochiului. Intra in apartament suparata si tranteste usa.

Viata unui adolescentUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum