Petrecerea lui Jack

74 7 0
                                    

SELENA POVESTESTE

Iau pranzul alaruri de Max si Edward. Nu am vorbitul cu iubitul meu in schimb am discutat cu Max despre ziua de astazi.
Clopotelul suna si mergem la ore. Avem matematica cu domnul William. Celelalte ore au trecut repede iar eu merg innainte. Edward si Max au ramas in urma palavragind. Intru in incapere si o salut pe doamna proprietara.
-Buna ziua!
-Buna Selena! Cum ti-a fost ziua?
-Extraordinara.
-Ma bucur.
Merg in camera si trantesc usa. Ma uit in dulap dupa o rochie eleganta. Am gasit trei rochii: una alba cu buline negre, alta rosie (in fata scurta si in spate lunga) si alta albastra, scurta bufanta.
-Daca imi voi lua rochia alba cu buline negre, voi arata ca un dalmatian, cea albastra nu ma reprezinta, deci ma voi imbraca cu cea rosie.
Innainte sa ma imbrac imi fac un dus fieebinte si las stropii de apa sa imi rasfete corpul.
Dupa o ora de stat in dus, ma imbrac cu rochia. Ma machiez simplu, aplicandu-mi un ruj rosu pe buze si putin fond de ten. Ma incalt cu o pereche inalta de pantofi rosii. Imi pun si o curea aurie insotita cu un plic de aceeasi culoare.
Ma strecor din incapere si merg catre petrecere. Aud muzica, si ma indrept catre ea, sperans ca de la casa lui Jack se aude.
Ajung in fata unei vile uriase. O livada de pomi fructiferi si un parc de distractii se afla in afara cladirii.
Intru in casa, iar toate privirile sunt atintite asupra mea. Ma intalnesc cu Jack si il salut.
-Buna!
-Hey! Ne cunoastem?
-Sunt fata care s-a impiedicat aatazi la pranz, Selena.
-Aaa! Buna! Nu-mi dadusem seama ca esti tu.
-Vrei sa dansezi? Il intreb eu rusinoasa.
-Sigur! Spune el razand.
Ne indreptam spre ringul de dans, si ne dezlantuim pe o melodie de top rock. Se face liniste, si se aude o muzica linistitoare. Isi pune mainile pe spatele meu si ma imbratiaeaza. Il cuprind si il sarut pe obraz, dar el mareste miza sarutandu-ma apetisant pe buze. Ma ia de mana si ma duce intr-o camera si inchide usa.
-Ce faci?
-Selena...te iubesc.
Ma pune pe pat, isi desface camasa usor camasa. Imi saruta apetisant buzele si imi apasa sanii. Imi da rochita jos si imi da parul de pe umeri. Ramanemi in lenjerie intima iar el vine si imi rupe chilotii cu gura si imi descheie sutienul. Imi pun mana pe abdomenul ei si ma holbes la " V" ul lui iar in acelasi timp ii musc urechea.
-Te iubesc Jack!
-Si eu! Dar cu Edward?
-Putem pastra relatia secret daca vrei?
-Cum zici tu papusa! Si ma saruta pe buze.
Ma imbrac cu rochia, neavand lenjerie intima iar Jack se imbraca si el si mergem la petrecere distrandu-ne.

MAX POVESTESTE

Sunt la petrecerea lui Jack. Nu-l vad prin zona dar o vad pe Selena. Edward nu este aici. Ma plimb pe ringul de dans cand il vad pe Jack tinandu-se de mana cu Selena. CE? Ma vad cu nu i-am vazut si imi vad de treaba.

Viata unui adolescentUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum