Ma plimb cu Selena pe bulevard. Incerc sa o sarut dar apare colegul de banca al iubitei mele. Tuseste tare iar noi ne uitam cu rautate la el.
-Scuze ca va intrerup!
-Ce vrei? spun eu hotarat.
-Lasa-ma sa ma prezint. Sunt Justin si am venit sa ii urez acestei domnisoare sa aiba succes in noul an scolar.
-Multumesc! spune Selena zambind. Scuza-ne dar trebuie sa plecam.
Baiatul de bani gata isi pune mana pe abdomenul fetei si o opreste. Ii da un buchet de flori cu un mic bilet ce nu se observa.
-Iti multumesc Justin dar nu trebuia.
-Pentru tine mi-as da si viata.
O saruta pe Selena pe obraz si pleca de cum nu s-ar fi intamplat nimic.
Rosu de furie o trag de mana pe Selena si mergem catre apartament.SELENA POVESTESTE
Dupa ce a plecat Justin l-am simtit pe Edward gelos si furios.
Intru in camera si pun florile intr-un vas cu apa. Biletelul cade pe masa iar eu nu-l observ. Merg la Edward in camera si ii explic totul.
-Iubitule, eu nu m-as uita la un baiat ca Justin in viata mea!
-Selena! Jura-mi ca nu ai de gand sa te desparti de mine si sa te duci la el.
-Iti jur.EDWARD POVESTESTE
Dupa acel incident de pe bulevard ma trantesc in pat si incep sa musc dintr-o perna de furie. Ma fac rosu ca racul pana cand aud ciocanituri in usa.
Selena a venit sa-mi povesteasca totul. Dupa catva timp de discutii juram ca Selena sa nu se desparta de mine si sa nu mearga la nesuferitul de Justin.
Iubita mea inmi spune ca pe masa din camera ei sa afla o ciocolata si ma duc sa o iau.
Insfac ciocolata si vad pe masa un bilet de la flori. Il desfac iar in el scria astfel: ,, Papusa incearca sa te desparti mai repede de baiatul ala si vin-o la mine. Sa ma suni in seara asta" , iar in coltul biletului era scris numarul.
Iau biletul, il pun in buzunar si plec spre camera.