Dragostea nu ne desparte

131 8 2
                                    

Cei doi indragostiti se intind pe iarba si profita de momentul ramas deoarece vor merge mai acus la scoala.
-Edward nu vreau sa te ranesc dar am o veste cam proasta...
-Selena, ce s-a intamplat?
-Nu pot sa merg mai departe la un liceu... Nu avem destui bani iar parintii nu isi permit sa mai piarda un copil...
-Selena dar nu e corect! Te voi ajuta eu! Iti voi imprumuta niste bani pentru chirie iar parintii mei vor fi de acord sa imi ajut o prietena
-Si cum le vei spune! Mama, tata o ajut pe Selena pentru ca e iubita mea si nu vreau sa o pierd? Nu Edward nu!
-Si cum pot sa te ajut...poti sta la niste rude sau la internat
-Imi pare rau dar nu avem ce face
Cu lacrimi in loc, fata il imbratiseaza pe Edward si ii spune ca il va iubi si ca nu-l va elimina din inima sa.
Baiatul pleaca cu inima franta spre casa gandindu-se la o solutie ca sa o poata avea pe Selena alaturi de el.
Baiatul vrea sa isi continuie viata mergand la un liceu si la o facultate buna, dar se gandeste ca ce este mai important: sa isi continuie viata singur si sa traiasca intr-un oras mare cu nimeni altcineva sau sa renunte la acest vis si sa ramana impreuna cu Selena.
A luat decizia corecta dupa parerea lui. O suna pe fata si au stabilit sa se intalneasca la parc in mai putin de o ora.
Entuziasmata si speriata, fata alearga catre Edward:
-Ce e asa urgent?
-Cred ca am luat decizia corecta in privinta plecarii tale. Voi renunta la visul meu pentru a ramane cu tine
-Edward! Nu poti face asta pentru mine
-Stai! M-am gandit ca doi ani din clasa a9-a si a10-a voi ramne cu tine iar celelalte doua clase a 11-a si a 12- a voi pleca. Este bine?
-Te iubesc Edward!
-Si eu te iubesc Selena!

Viata unui adolescentUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum