Cum e posibil? Edward si Stephanie stau la o masa retrasa intr-un colt al salii. Acum sunt si geloasa ca iubita lui Edward este imbracata mai frumos ca mine. Poarta o rochie rosie, lunga la spate si scurta in fata. Are o pereche de pantofi albi si un plic de aceeasi culoare.
-Uite-l pe Edward! Hai sa-l salutam!
-Nu mersi! Hai sa ne asezam la o masa.
Comandam ceva usor pe seara, iar dupa ce terminam de mancat il invit pe Jack sa dansam pe o melodie.EDWARD POVESTESTE
Ma bucur atat de tare ca Selena m-a vazut cu Stephanie. Am facuto geloasa.
-Scuza-ma iubito dar merg pana la baie. O secunda.
-Vin si eu!
O iau de mana si mergem impreuna. Credeam ca ar vrea sa mearga la toaleta fetelor dar se uita cu ochii in patru si intra cu mine in cea a baietilor.
-Esti sigura ca vrei sa faci asta? intreb eu timid...
-Nu stiu. Tu vrei?
Ii sarut buzele dulci si carnoase in semn ca sunt de acord. Ma zgarie usor pe spate iar eu ii desfac fermuarul rochitei. O asez pe tejghea si incep sa o sarut cu foc. Sanii ei micuti se apasa pe pieptul meu iar Stephanie imi ciufuleste parul.
-Stii ca te iubesc?
-Normal Steph.
Ne imbracam rapid ca sa nu fim surpunsi de cineva si ne intoarcem in sala. Stephanie trece prin fata mesei unde stau Jack si Selena. Rochita iubitei mele se agata de fata de masa si o trage patand-o pe Selena vu supa fierbinte cu taitei.
-Scuze scuze...
-Tu! Ai grija pe unde mergi. Impiedicat-o!
-Cum mi-ai zis?
Steph o trage de par pe Selena iar prietena lui Jack ii toarna in cap o placinta cu frisca si tot asa pana cand amandoua ajung ca doua prajituri imbinate cu ciorba si friptura. Eu si Jack le despartim iar bucatarul furios vine si ne spune:
-Ce-i cu voi aici? Asta nu e sala de box! Plecati de-aci si sa nu va mai intoarceti!JACK POVESTESTE
O iau de mana si mergem catre iesire. O conduc catre apartament oe Selena iar ea imi spune:
-Jack sunt o proasta. Ti-am stricat seara. Ti-am stricat-o.
Ii sarut buzele dulci pline de frisca si o cuprind de talie iar ea ma strange in brate.
Lumina lunii ne lumineaza chipurile pline de frisca.