Simularea

145 11 0
                                    

Este Duminica iar maine este Luni, ziua in care am simularea la limba roamana. Am foarte multe emotii pentru ca aceasta nota o sa ma ajute sa intru la un licei bun. Colegii, parintii, prietenii si multi altii imi trimit mesaje de succes sau imi fac o vizita.
O sun pe Selena si ii transmit mult succesc.
Dupa lungi saptamani de invatat ma duc in parcul de langa casa, ma intind pe iarba uda si ma relaxez gandindu-ma la prietena mea.
Imi aduc aminte cum stateam pe banca si practicam primul nostru sarut...
Este luni. Mama si tata imi ureaza mult succes. Ajung in sala de examen, ma intalnesc cu ceilalti colegi unde ne imbratisam.
Primim subiectele. Suntem foarte stresati.
-Din acest moment aveti doua ore! Mult succes!
Imi fac o cruce mare cat mine si incep sa scriu primul subiect pe foaia de examen.
Incep cu ce este mai greu. Doua compuneri de minim doua sute de cuvinte, apoi cu argumentarea despre doina, iar la urma cu gramatica.
Cu mare atentie ma verific, dau foaia de examen la corectat si imi astept cu mare emotie rezultatul.
Dupa doua verificari ale profesorilor imi spun cu un zambat pe fata ca am luat nota 9,85.
Ma bucur atat de tare incat imi sun parintii, prietenii din clasele mai mici ca sa le spun vestea.
Selena iese si ea cu un zambet imens. Ea a luat nota 9,80 , cu cinci sutimi mai putin ca mine.
Mergem cu zambetul pe buze sa sarbatorim in locul nostru special unde ne-am sarutat pentru prima oara.
-Edward te iubesc!
-Si eu Selena! Si eu!
O sarut pe buze ca semn de multumire pentru tot ce mi-a oferit.
Ea ma imbratiseaza si ma saruta dulce pe obraz in semn de dragostea ce mi-o ofera.

Viata unui adolescentUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum