Mai este un pic din vacanta de vara si se apropie toamna. Anotimul preferat de unii copii, de inceperea unui nou an scolar. Ma plimb cu Selena prin parc si ne asezam pe o banca uitandu-ne la acest peisaj. Un prieten de-al meu ma zareste si imi spune:
-Edward, tu esti?
-Buna Max! Ce faci prietene de cand nu te-am mai vazut!
-De mult!
-Ti-o prezint pe iubita mea Selena.
-Incantat.
Maximilian ii saruta mana Selenei si o priveste foarte siret.
Cu un zambet pe fata ne invita catre scoala, unde a auzit ca se fac grupuri.
O iau de brat pe Selena si mergem toti trei catre scoala.
-Eu ma inscriu in grupul de teatru, spune Max.
-Oau, genial. Eu ma inscriu in formatia scolii! spune fata razand.
-Eu deocamdata nu ma inscriu la nimic.
HIGHT SCHOOL BREDLINTON
Directorul scolii D-ul Richard ne conduce catre amfiteatrul liceului. Impreuna cu ceilalti profesori prezinta un discurs care a durat vreo 30 de minute spunandu-ne noua, elevilor despre repartizarea pe clase si multe alte chestii plictisitoare.
Fiind in clasa a9-a vom invata dimineata impreuna cu clasa a11-a.
Dirigintele nostru al clasei a9-aA este domnul William ce poarta disciplina de matematica. Este un om calm, simpatic, glumet,inalt de statura, cu par saten si culoarea ochilor verzuie spre albastru. Ne ureaza un an nou bun si cu note mari.
Selena sta in banca cu cel mai popular baiat din liceu din cate observ. Dupa haina de piele, adidasii de firma si blugii lui strambti iti poti da seama ca e cel mai bogat dintre toti.
Eu ma mut in banca cu prietenul meu, Max. Este un baiat ascultator, silitor si chiar uneori pot spune ca exagereaza in mai multe moduri. Ma indrept catre apartament cu Selena tinandu-ne de mana si speriat de ce i-ar putea face acel baiat de bani gata iubitei mele, Selena.