Ma plimb cu prietena mea pe bulevard tinandu-ne de mana si fericiti ca ne-am intalnit. Ii zaresc pe parintii mei si ai Danei care discuta neincetat
-Buna!
-Buna copii! Ce faceti?
-Noi mergeam catre voi... Oricum, ati gasit un apartament unde as putea sta?
-Inca nu, dar noi, impreuna cu parintii Selenei am hotarat sa ne revansam din cauza comportamentuli nistru fata de relatia voastra, asa ca am luat decizia ca voi doi sa stati la aceeasi gazda!
-O! e o veste minunata! Multumim!
Tot familionul se intreabta catre statii si prin magazine ca sa poata intreba unde pot gazi o gazda.
Vad la coltul unei strazi, o doamna inalta cu un simt al modei dezvoltat ce tine o pancarda pe care scrie: ,, Avem apartament pentru tinerii vostri adolescenti! Doua camere spatioase si elegante! Daca doriti sa inchiriati aceste camere va rog sa ne contactati la numarul urmator...".
-Hey, tata! Uite ce am gasit!
-Vad fiule.
Ne indreptam catre doamna si o intrebam politicos:
-Ma scuzati, doamna! As fi interesat de aceste doua apartamente! As putra sa le vad?
-Desigur, urmati-ma!
Mergem in sir indian, unul dupa altul pana ce ajungem intr-o sala uriasa.
Pe peretii incaperii se afla doua usi, care duc spre apartamentele noastre.
Intram curiosi, si observam o camera ce are peretii galbeni varuiti proaspat. Se afla si un pat confortabil, un birou ce este luminata de lumina soarelui ce trece prin fereastra. Doua dulapuri in care pot tine cartile si inca doua unde imi pot tine hainele+ un sifonier foarte incapator.
Parintii mei sunt surprinsi si ii implor sa cumpere acest apartament.
-Ma scuzati, dar cat trebuie sa dam chirie pe luna?
- 3 milioane.
-S-a facut, iar tata saruta mana proprietarei.
Camera Selenei este exact la fel ca a mea.
In sfarsit am gasit gazda potrivita su acum mergem grabiti spre casa ca sa imi impachetez lucrurile.