Dupa noapte petrecuta cu mine si Dana, am iesit in oras la o plimbare romantica in parc. Lumina felinarelor batea asupra noastra iar sunetele pasarilor ne incantau cu glasul lor minunat.
-Edward, sunt atat de fericita ca sunt cu tine!
-Si eu, iubita mea!
Se lasa frigul iar o ploaie puternica se apropie. Alergam catre casa.
Din neatentie fata s-a imiedicat si si-a luxat bratul. O iau in brate si o duc pana in camera ei.
-Edy, scuze dar as putea sa dorm cu tine noapte asta? Nu pot sa fiu liniatita cand stropii de ploaie bat in geamul meu.
-Sigur, oricand!
O duc la mine in camera si o asez usor in pat si o invelesc cu o patura calduroasa, iar in acest timp ii prepar un ceai de musetel.
-Multumesc!
Sting lumina lampii si o cuprind pe fata ca sa nu-i fie frig.
Este dimineata iar razele soarelui ne mangaie fetele adormite.
Ma ridic din pat, usor sa nu trezesc musafirul si merg sa pregatesc la bucataria gazdei o ombleta si un sandwich.
-Buna dimineata, doamna! Va deranjez daca pregatesc micul dejun?
-Nu-i nici un deranj. Eu nu voi manca. Pofta buna!
Asez preparatele pe o tava si i le duc Selenei.
-Buna dimineata!
-Buna dimineata, Edward! O, nu stiam ca esti un bucatar atat de bun!
-Multumesc.
Merg catre birou, cand zaresc o cutie inpachetata. O desfac si observ ca mama mi-a dat vioara bunicului.
-Edy, scuza-ma dar poti sa-mi dai putin vioara?
-Sigur.
Selena ia vioara si incepe sa cante " Balade pour Adeline-Richard Clyderman".
Raman cu gura cascata si o aplaud din rasputeri pe fata.
-Nu stiam ca stii sa canti la chitara!?
-Atunci afli acum. Nici eu n-am stiut ca esti asa un bun dansator. Te-am vazut cum dansai gratios la prima intalnire.
-O! N-am vrut sa ma laud...
Am aflat ca Selena canta la vioara si ea stie ca dansez. Ar fi interesant daca ar da o reprezentatie.Ma