A doua prietena

54 6 0
                                    

Merg la scoala.
Imi este urat sa nu o am pe Selena alaturi de mine.
Intru in luceu si il vad pe Justin cu o fata la brat.
Are ochii verzi, parul blond si o fata mica si ovala.
Are un loock super de printesa. Este genul de fata ce poarta numai rochii si fuste. Astzi este imbracata intr-o rochita scurta si neagra, dantelata la baza. Poarta tocuri destul de inalte, de culoarea alba. Nu pare prea fericita cand sta pe langa Justin.
O smuceste brusc si usor pe fata iar ea afiseaza un zambet fals pe fatuca ei de papusa. Imi vad de drum si merg catre sala de curs.
Domnul William ne da o veste importanta.
-Copii, v-o prezint pe Stephanie. Este o colega noua deci va rog sa viti respectuosi cu ea.
Max nu a venit, deci profit si o invit sa stea langa mine in banca.
Selena este geloasa, dar n-am ce-i face. Sa fie fericita cu Jack, capitanul echipei de fotbal.
Ora s-a termina repede, si ii prezint scoala.
In curtea scolii se afla un nuc umbros, iar sub umbra lui se afla o banca. Ne asezam si incepem sa palavragim.
-Multumesc ca mi-ai prezentat scoala. Esti un tip dragut.
-Multumesc! Esti iubita lui Justin, nu?
-Nu! Treceam pe hol,  m-a luat cu forta si m-a sarutat.
-Mama, ce magar!
-Mi-am dat seama. Imi esti simpatic. As vrea sa fiu iubita ta dar e imposibil.
O sarut pe buze si ii mangai pielea. Inchei sarutul cu o imbratisare si ii spun:
-Eate posibil!

Viata unui adolescentUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum