SELENA POVESTESTE
Intru in camera si trantesc usa. Cum poate sa-mi faca una ca asta? Dupa ce i-am trimis scrisoarea? M-am saturat. Ii dau mesaj lui Jack sa ne intalnim in parc intr-o ora. Ma mir de cum mi-a raspuns cu "Ok". Ma imbrac cu o pereche de blugi si o camasa rosie in carouri.
Ma intalnesc cu capitanul echipei de fotbal in parc, pe o banca.
-Buna Jack! Ce faci?
-Nimic important.
Isi lasa privirea in jos iar eu ma fac mica pe langa el.
-Vreau sa-ti propun sa fii iubitul meu. Ai vrea?
-Selena, mi-ar placea. Tu esti cu Edward si sincer nu as mai vrea sa mai primesc bataie.
Cu un sarut apetisant si dulce ii inchid gurita care troncanea ca o moara stricata.
-Deci vrei?
-Sigur...
Il iau de mana si mergem sa ne plimbam ca doi indragostiti pe bulevard. Ma uit la el si din greseala rostesc numele Edward dar fara sa observe ii spun rapid Jack.
Capitanul echipei de fotbal ma conduce intr-un magazin plin de pantofi. Chiar daca nu port de felul meu aleg doua perechi. O pereche de pantofi negri cu pietricele albe presarate pe deasupra si inca o pereche de pantofi rosii ca rubinul.
Jack este multumit de alegerea mea. Se indreapta catre casa si plateste. Iesim din magazin si acesta imi da o veste buna.
-Selena! Te voi invita sa iei masa de seara cu mine intr-un restaurant elegant.
-Vai, multumesc!
Il iau de brat pe Jack si ne vedem de drum. Ma conduce pana la apartament si ma sarut pe obraz si imi sopteste la ureche:
-Sa te imbraci frumos.
-Ok! Pa Jack...
Intru cu un zambet in apartament si dau de Edward.
-Edward...
-Selena...nu e ceea ce pare.
-Nu trebuie sa-mi dai explicatii. Tu esti cu Stephanie iar eu cu Jack. Ce-am ajuns nu?
-Esti cu Jack?
-Ce..nu-ti vine sa crezi? Tocmai azi m-a scos in oras.
Intru in camera si ma uit in garderoba. Aleg o rochita neagra bufanta care sa se potriveasca cu pantofii negri. Imi fac un dus fierbinte si las stropii sa imu rasfete corpul.
Dupa o ora de stat in dus ma imbrac cu rochita, ma incalct cu pantofii si aplic un machiaj simplu.
Ies afara din apartament iar Jack ma asteapta cu un buchet de trandafiri rosii. Este imbracat cu un costum negru iar la sacou are o batista rosie.
Ma ia de mana si ma conduce catre restaurant.
Ce? Nu pot sa cred! Edward si Stephanie stau la o masa si isi servesc cina.
Edward ma salut si un zambet ii apare pe fata lui.