Rezillik

737 68 26
                                    

Günün ikinci bölümü :)

İyi okumalar delilerim, yorumlarınızı bekliyorum✨💜

Medya: Davut Güloğlu - Dur Orda Dur

Okuldan çıktıktan sonra Emirhan bir işi olduğunu söyleyerek yanımızdan ayrıldı. Sözde bize gelecekti, ne olmuştu ki bir anda?

Eve geldiğimde WhatsApp'a girerek Karam'ın numarasını kaydettim ve mesaj yazdım. Bugün yaptıklarım aklıma geldikçe kafamı duvarlara vurasım geliyordu.

İyi ki her zaman böyle olduğum için kimse yadırgamamıştı. Sonuçta grubun en saçma sapan hareket eden kişisi bendim. Normal davransam Emirhan'a aşık olmazdım.

Acaba bize gelecek miydi?

Yatakta biraz tepindikten sonra başıma giren ağrıyla, kendime kocaman bir küfür savurdum. Okulda iyi dayanmıştım ama fena şekilde acıyordu.

Ecza dolabında ağrı kesici alıp içtim. Acaba Karam nasıldı? Hastaneye gitmiş miydi?

'Sanane Karam'da hadi durma Emirhan'ı ara.' İç sesim benimle yeniden kavga etmeye başlamıştı.

'Sanki ben aramak istemiyorum sen kes sesini.' iç sesimi susturdum ve elime telefonu aldım.

Acil işi neydi ve bana neden ne olduğunu söylememişti? Oradan bakıldığında tuhaf durabilirdi ama genelde biz her şeyimizi birbirimize söylerdik ve şimdi bir an da böyle olması beni korkutuyordu.

Telefonun titremesiyle yerimden zıplamıştım. Böyle olmazdı ama bu narin bünyem bunları kaldırmaz benim. Kalp krizi geçirecektim birazdan.

1.90 Adam: Numaran bende zaten kayıtlıydı Ediz.

Mesajına görüldü atmamak için bildirim panelinden okuyordum. En sevmediğim şeylerden birisi görüldü yemek ve atmaktı. Çok fazla sinir bozucu bir durumdu.

Ekranı kapatıp telefonu yatağa attım. Üstümü değiştirdim ve beklemeye başladım ama Emirhan gelmeyecek gibi duruyordu. Telefona baktım ama bir mesaj bile yoktu.

"Sakin ol Ediz, işi var sonuçta. O sana yazar duygularını kontrol et. Hadi kalk şarkı söyle, dans et." kendi kendimi sakinleşmeye teşvik etmiştim.

Telefonu yeniden yatağa koydum ve odada ki ses sistemini açtım. Odanın en sen sevdiğim yönlerinden birinin, ses yalıtımı olmasıydı.

Spotify de 'Ediz'in Güzel Kafası'  listesine girip rast gele şarkı açtım.

Bir kaç dakika kendi kendime şarkı söyleyip, yerimde dans ettim. Sonra iyice moda girdiğimde banyodan bir tarak alıp söylemeye başladım.

En sevdiğim şarkı çıkınca damarlarımda ki kan tabiki ters yöne doğru akmaya başladı ve kendimi tutamadım. İçimde kendimin bile haberimin olmadığı laz tarafım yerinde durmadı ve oynamaya başladı.

Gökteki güneşin yerdeki hali
Ona sorsan fıstık gibi yani
Delirtiyor beni hep bu hali
Offff anam offff

Kafesten uçan kuş misali
Tanımaz ne engel ne de mani
Bana göre bu iş bitti yani
Offff anam offff

Dur orda dur ,çok koşan çabuk yorulur
Zorlama dur, düşersen yazık olur
Dur, dur, dur orda dur, çok koşan çabuk yorulur
Zorlama dur düşersen yazık olur

Kendi kendimi kollarımı bir o yana bir bu yana sallıyor ve durmadan şarkıyı söylüyordum.

Zorlama ayıp ama yakışıyor mu bu sana?
Yapma be güzelim ne oldu havana
Ağlama ayıp ama şikayetin hep bana
Oldu be güzelim döncem ben sana

Gökteki güneşin yerdeki hali
Ona sorsan fıstık gibi yani
Delirtiyor beni hep bu hali
Offff anam offff

Kafesten uçan kuş misali
Tanımaz ne engel ne de mani
Bana göre bu iş bitti yani
Offff anam offff-

Arkamı dönmemle yer yarılsa da dibine girsem dediğim bir an gerçekleşmişti.

Odamın kapısında evet bakın benim kapımın önünde, bana bakan, kapının pervazına dayanan, gamzeleri çıkana kadar gülen ve vahşedü-l derya olan bir Emirhan duruyordu.

Olduğum yerde mal gibi kalmış ve hiç bir tepki veremez olmuştum. İç sesim bile susmuş ve mal gibi kalmıştı.

'Neden sürekli rezil olan taraf ben oluyorum!!!!'

İçimde nereden geldiğini bilmediğim bir ses isyan etmeye başlamıştı. Ben ise hâlâ Emirhan'ın yüzüne bakıyordum. Aynı zamanda güzel gamzelerini bir kez daha aklıma kazıyordum.

"Sen devam et, ben yok muşum gibi düşünebilirsin." kendini daha fazla tutamamış ve kocaman bir kahkaha patlamıştı.

O kadar sese rağmen kahkahası kulağıma gelen tüm sesleri kesmişti. Sadece o sesin kulaklarıma giriş izni oluşmuştu.

Durumu toparlamak için en uygun şeyi yapıp, bayıldım. Teşekkürler hayat beni Feriha'ya çevirdiğin için.

Bölüm sonu :))

Ediz'in kafasından yaşamak için her şeyi verirdim akxmkamdkam

Umarım beğenirsiniz...🏳️‍🌈

SAR BU ŞEHRİ •bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin