20 - Tată, izbăvește-mă de rău...

178 23 1
                                    

În brațele Emei, Andrei cunoscuse o altă față a lumii. Era sinceră cu el, câteodată brutal de sinceră, dar după experiența cu Adelina prefera pe cineva care să îi spună tot ce simte. Se obișnuiseră împreună, deși lui încă îi mai fugea gândul la bruneta timidă.

Era clar că nu ea îi furase motorul, poliția a surprins un bărbat pe camerele de supraveghere, doar că nu se știa cine e. I-a fost rușine că s-a gândit că Adelina ar putea face așa ceva, dar la momentul ăla, altă idee nu avea.

Ema era o fire înfocată, iar în așternuturi era de neîntrecut. Poate că era doar impresia lui, însă imaginația ei era prea fierbinte și îl trăgea și pe el în partea asta întunecată a erotismului.

Raul și Maia au observat o schimbare în comportamentul fiului lor, dar nu neapărat plăcută. Mai ales că au văzut și că începuse să chiulească de la unele cursuri ca să fie cu ea, care era se pare, studentă la ASE.

Nu voiau să intervină, Raul deja știa că principala cauză este că fiul său începuse să gândească cu altceva decât cu creierul, și-a dat seama că Andrei gustase intimitatea cu o femeie și acum se purta ca un drogat care nu voia să înțeleagă că mai sunt și alte femei.

El era total fermecat de Ema, nici avertismentele lui Daniel nu le mai lua în seamă - acesta se îngrijora de repeziciunea cu care Andrei s-a atașat de o fată pe care abia o cunoscuse. Ce e drept și cu Adelina pățise așa, dar nu mai înțelegea ce se întâmplă cu prietenul său.

Doar Andrei era prins în acest vis atât de frumos și nu vedea nimic altceva în jur.

După Revelionul petrecut la o cabană de la munte alături de Ema și de câțiva prieteni de ai ei, Andrei a mai rămas câteva zile împreună cu fata și cu un alt cuplu. Voiau să doarmă și să se odihnească în general, mai ales că peste două săptămâni începea sesiunea, iar el nu învățase nimic.

Abia spre seară au ieșit din cameră și Andrei i-a surprins pe oaspeți făcând dragoste pe canapeaua din salon. S-a rușinat și a vrut să se retragă fără să fie văzut, dar femeia deja îl fixase și îl privea fix în ochi în timp ce bărbatul performa cu forță.

A înghițit în sec, i se părea pe cât de erotic, pe atât de nepotrivit. A închis ochii și a ieșit pe terasă să se răcorească. După câteva minute în care a încercat să uite ce tocmai  văzuse, bărbatul a ieșit nonșalant, fluturând un pachet de țigări.

-Vrei...? îi întinse.

-Da... luă el o țigară.

-Sper că nu te-a deranjat.... scena de mai devreme, spune bărbatul relaxat.

-Nu sunt obișnuit să văd așa ceva...

-Ce, nici la filme porno nu te uiți? întreabă el cu aroganță.

-Nu... De ce aș face-o?

-Buun... deci a avut dreptate Ema când a zis că a dat peste un virgin...

Andrei se înecă cu fumul și îl privi uimit dar și jenat.

-Nu te rușina... Ema ne-a spus că ea a fost prima ta femeie...

Andrei simți că îl apucă toți nervii. Cum să facă ea asta, cum să vorbească despre el cu altcineva... ? Cum și-a permis?

Aruncă nervos țigara în zăpadă și intră în casă, unde femeia se delecta cu mâncarea din frigider, fără să se jeneze de faptul că era goală. Ba chiar îi zâmbi lui Andrei și îi făcu cu ochiul.

El urcă la Ema în cameră și trânti ușa în urma lui.

-Doamne, Andrei! se sperie ea. Ce ai?

-Ce am? Ce-ar fi să îmi explici ce e cu ăia doi și cu faptul că mă faci de căcat spunându-le ceva ce ar trebui să fie între noi doi.

Pradă ușoarăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum