"Ben.."dedi Ali gülümseyip. "Küçük bir hediye vermek istedim sana dün gece arkanı dönüp gitmediğin ya da umursamazlıktan gelmediğin için."dedi oğlan yağmurlu caddelere bakınıp.
"Lafı bile olmaz."dedi Ender oğlana tebessümle. "Yolundan çevirdiysem ne mutlu bana işte.."
"Çevirdin."dedi Ali dudaklarını birbirine bastırıp. "Ev arkadaşı arar mısın kendine?"
Ender merakla oğlana bakınırken Ali ellerini havaya kaldırdı. "Yani geçici bir süre çünkü..Aileme sırtımı çevirdim o evde de..Kötü anılar var bilirsin."
"Gel gel."dedi Ender sırıtıp. "Ben de tek başınayım duvarlarla zaten."
"Ne dersin?"dedi Ali yutkunup. "Benim de bir amacım var mıdır dünyaya gelmede."
"Vardır tabi ya."dedi Ender kaş çatıp. "Ben de diyordum ulan benim amacım ne ben niye yaşıyorum. Küçük kalbi kırık bir oğlanı kurtarmaya gelmişim meğer."
Ali kollarını hafifçe Ender'e dolarken gülümsedi "Teşekkürler bar filozofu.."
"Ne demek..Aliço."
"Ben de geliş amacımı seni kurtarmak için kullanmayı istiyorum."diye fısıldadı Ali gülümseyerek."Duvarlar aksine ben konuşurum ve oldukça da çenebazımdır."
"Sen baya hayatta döndün!"dedi Ender oğlana hayranca bakarak.
"Hayata döndürdün."diye fısıldadı Ali kahvelerinden bir damla yaş süzülürken. "Bu kimsenin yapamayacağı kadar büyük bir kahramanlıktı, kimse beni umursamamıştı böyle."
"Halt etmişler.."diye mırıldandı Ender. "Yeni ev arkadaşıma.."dedi oğlanın allanan yanaklarına bakınıp göz kırparken. "Güzel bir tekila ikram etmek isterim."
"Ben de.."dedi Ali burun çekip. "Beni yaşama döndüren yeni arkadaşımla hayatın güzellikleri hakkında sohbet etmek isterim."
"Aşk olsun."dedi Ender sırıtıp. "Sanki elime yapışır."
"Olsun.."dedi Ali derin bir nefesle. "Aşk da olsun meşk de olsun!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kadehlerce Aşk
Diversos"Kadehimdeki alkol gibisin sevgilim baktıkça beni sarhoş ediyorsun.."