Yazar bakış açısı:)
Jimin babasından kaçacaktı çünkü jimin annesinin gözleri önünde ölümünden sonra konuşmamıştı bı tür travma geçirmişti bu yüzden babasından gördüğü şiddet ve tacizleri artık saymayı unutmuştu daha fazla dayanamıyordu vücudumdaki morluklar da bunun en büyük kanıtıydı bu yüzden evden kaçmaya karar verdi başına geleceklerden habersiz.
Evdeki parayı almayı düşünmüştü ama babası tüm paraları almıştı ama yinede evden kaçmıştı boş sokaklarda ilerlerken arkasından gelen iki adam farketti adımlarını hızlandırdı adamlarında hızlandığını fark ettiğinde koşmaya başladı adamlar hala onu takip ediyorlardı jimin tam köşeyi dönecekken çarptığı bedenle yere serildi adam ona sinsi bir bakış atıp jimine doğru eğildi jimin geri geri giderken arkasındaki adamlardan biri onun burnuna bir bez dayadı jimin tepinsede adam jimin bayılana kadar bezi jiminin burnundan çekmedi jimin bilincini kaybetmeden önce hatırladığı son şey ise onu bayıltan adamın " peki bay jeon onu Seule getiriyoruz" oldu ondan sonrası ise karanlık......
____________
Jungkook'un bakış açısı:)
En neftet ettiğim şey benden borç alıpta ödemeyen insanlardı eğer bana olan borçlarını 6 ay içinde ödemezlerse bende onların ailesinden birini alıp ona işkence eder sonra öldürür resmini çeker ve borcunu ödemeyenlere yollardan ve bu seferde aynısını yapacaktım bana yaklaşık 4 milyon won borcu olan Park Chenyolun biricik ve tek oğulu Park Jimin'i kaçırıp ona öldürecek ve babasına resmini atacaktım.
Adamlarıma jimin'i almaları için emir verdikten sonra başka bir adamıma jimin'i araştırmalarini söyledim ve sonra salona gittim. Aradan geçen yarın saatin sonunda adam gelmişti " evet ne buldun çocuk hakkında?" sesim sert çıkıştı adam bana bakıp gözlerini kaçırdı bu beni sinirlendirirken bı daha sordum "sana ne buldun dedim!" Adam korkarak " e- efendim biz d-didik didik aradık a-ama hiç bir şey b-bukamdık sadece babasıyla yaşadığı ve okulu lisede bıraktığını b-biliyoruz" dedi korkak bir şekilde jongkook dahada sinirlenirken birden ayağa kalktı ve adama yumruk attı " bende bunu biliyorum değilmi gerizekalı bana bilmediğim şeyleri getir diye sana bu görevi verdim !" dedi sinirli bir şekilde sonra adamı bıraktı ve yerine geri oturdu o sırada adamda salondan kaçtı koşar adımlarla.
Jungkook şimdi merak etmişti bu çocuk kimdiki hakkında hiçbir bilgi bulamıyoruz diye sonra jimin'i kaçırmaları için görevlendirdiği adamı onu aradı " ne var?" dedi soğuk sesliyle " efendimiz biz çocuğu aldık şimdi ne yapalım?" Dedi jungkook'un yüzüne hafif bir tebessümle "onu buraya Seule getirin " dedi ve kapattı Jonkook biraz daha düşündü hakkında hiçbir şey bulamıyorlerken çocuğu hemen kaçırmalardi jimin'i daha çok merak ederken adamların gelmesini bekledi.
__________
Jimin'i getirmişlerdi yüzüne çuval geçirmişlerdi ama hala bilinci kapalıydı onu depoya götürmelerini söyledim uyanınca bana haber vereceklerdi.
Yarım saat sonra uyandığını söylediler aşağıya indim sandalyeye bağlı tepinerek kurtulmaya çalışıyordu yanına gittim ve çuvalı çıkardım ama gözlerime inanamadim bu çocuk bana şiddet uygulayan anneme çok benziyordu bu benim daha da sinirlenmeme neden oldu ona karşı daha da kin bürüdümm ona öyle işkence edecektim ki ölmek isteyecekti sırf o lanet kadına benzediği için.
Bana korkuyla bakıyodu bu beni mutlu etti insanların benden korkması beni hep mutlu etmişti ama bu çocuğun korkması daha da mutlu etti.
Ağzını çözdüm "naber jiminciğim?" Diye alayla sordum konuşmasını bekledim ama konuşmadı bu sinir bozucuydu çenesini sıkarak tuttum"Bana cevap ver oruspu!!" Ama yine konuşmadı kendime hakim olamadım ve yüzüne bir yumuruk attım sandelyeyle beraber yere düştü acı dolu bir inleme bıraktı depoya.
Kollarını çözdüm hemen elleriyle birşeyler yapıyordu bende artık daha da sinirlendim ve ona tokat attım yere düştü sonra üzerine eğilip yüzüne yumruk attım her attığım yumrukta o kadının bana nasıl vurduğu geldi aklıma daha sert daha güçlü vurdum yüzü kan içinde kaldı ayağa kalktım"konuşsana!! Dilini mi yuttun oruspu çocuğu!!" Yine elleriyle birşeyler yapıyordu üzerine gidince geri geri kaçtı.
Karnına tekme atmaya başladım ağzından kan geliyordu umursamadım saçlarından tuttum ve deponun bir kısmına fırlattım yanına gidince tekme atacaktım ki bayılmıştı.
Adamlara döndüm ve " konuşana kadar su ve yemek vermeyin konuşunca beni çağırın ve yaralarını sarın" dedin ve depodan çıktım.
O kadına benzemese belki bu kadar dovmezdim ama bu daha başlangıç ama neden konuşmadıki ? Bu çok sinir bozucu ama eğer konuşmamaya devam ederse daha kötü dayak yerdi benim için sorun değildi bu.
__________
Sabah olmuştu en iyi arkadaşlarım Namjoon, Tae,Jin, Suga,Hoseok gelmişlerdi beraber kahvaltı yapıyorduk Namjoon " Şu Park Chenyolun borcunu aldınmı?" Dedi "Hayır vermedi bende oğlunu kaçırdım ama oğlu dünden beri konuşmuyor bende onu döndüm ve depoda şuan"dedim yemeğimi yemeye devam ederken " nasıl konusmuyo?" dedi Suga" yani bildiğin o kadar dövdüm ama tek kelime etmedi bide üstüne el kol hareketi yapıyordu gerizekalı" hepsi şaşırdı " yemekten sonra bakmaya gidelim " dedi Tae" tamam " dediyip geçiştirdim .Kahvaltıdan sonra depoya indik jimin deponun köşesine sinmiş ayaklarını kendine çekmiş etrafa bakıyordu, yüzü morarmış dudağı ve kaşında kan kurumuştu.
Adamlara döndüm ve "konuştu mu?" diye sordum " hayır elleriyle birşeyler yapıyor sadece " dedi derin bir of çektim ve yanına gittim diğerleriyle,
korkuyla geri gitmeye çalıştı diğerlerine baktığımda biraz şaşırmışlardı yanlarına gittim " noldu?" "sadece fazla güzel"dedi Jin göz devirip tekrar arkamı döndüm korkuyu gözlerine bakarken hissediyordum yanına gittim ve sakin bir şekilde" konuşursan seni daha az döverim!" sırıtarak söyledim elleriyle birşeyler yapıcaktikı ellerini tutup ters çevirdim acıyla inledi gözleri dolmuştu bağırarak"KONUŞSANA!" dedim ağlamaya başladı sertçe yere itip çocukların yanına gittim " işte konuşmuyo!" dedim.
Hoseok jiminin yanına gitti ve önünde diz çöktü jimin hemen geri kaçtı Hoseok kibarca " neden konuşmuyorsun? eğer konuşursan sana zarar vermesine izin vermiycem söz"dedi gözlerimi devirdim tam yanına gidecektim ki Namjoon kolumu tuttu ve " bekle"dedi tekrar gözlerimi devirdim ve bekledim.
Elleriyle yine birşeyler yapıyordu cidden artık bu sinir bozucu ve rahatsız edici oluyor Hoseok'a elleriyle birşeyler yaptı.
Hoseok şaşırmış gibi bize döndü ne olduğunu anlayamadan tekrar önüne döndü ve oda elleriyle birşeyler yaptı ayağa kalktı ve yanımıza geldi.
Jimin'e bakarak iç çekti ve " O konuşamıyor.Beden dili kullanıyor." dedi ve beyninden vuruldum resmen o yüzden mi konuşamıyordu yani.
Diğerleride şaşırmıştı " sen nerden biliyorsun peki beden dilini?" diye sordu Tae "benimde babaannem konuşamıyordu " dedi.
Jimin'e baktım bize korkarak bakıyordu derince bir of çekip ellerimi saçlarından geçirdim ve depodan çıktım diğerleri arkamdan geliyordu,deponun önündeki adama " biraz su ve yemek verin" dedim ve eve girdim.
______________________________________
Şimdi Jimin 21 yaşında ve 11 yaşından beri konuşamıyor ve okula gitmiyor jiminin annesi araba kazasında öldü.
Jongkook 25 yaşında ve küçükken annesi tarafından hep şiddet gördü ve annesini babası öldürdü babası ise 5 yıl önce öldü.
✨✨Yorum ve oylara göre devam edicem o yüzden lütfen yorum yapın ve oylayın simdiden teşekkürler ✨✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my white angel
FanfictionSadece kurtulmak istiyordum babamdan, ama beni kaçıran adama aşık olmak hiç beklemediğim bir şeydi, hiç yaşamadığım bir duygu... Jikook; seme-kook uke-min