3 hafta sonra:
Saat 17:15
Eve girdiğimde direk salona geçtim ve bizimkilerin yanına oturdum.
Salonda göz gezdirdim ama jimin yoktu,"jimin nerde?" dediğimle Jin "yemek yaptı ve alt kata indi, dinlenmesini söyledim ama dinlemedi" dedi, hemen ayağa kalktım ve alt kata indim.
Gelen müzik sesiyle gülümsedim, yavaşça odaya girdim sırtı bana dönük olan jimin kusursuz bir şekilde dans etmeye devam ediyordu.
Beni fark ettiğinde durdu ve bana bakım güldü, şarkıyı durdurdu ve yanıma gelip kollarını boynuma doladı.
Bende sarılışına karşılık verip, kollarımı beline doladım," çok yoruldun mu?" hayır anlamında kafasını salladı.
"Hmm tedavi nasıl gidiyor, fazla yanında kalamıyorum şirket yüzünden", kıkırdadı ve hoparlörun üstündeki kağıdı ve kalemi alıp yanıma geldi,
'tedavi iyi gidiyor sadece boğazım ağrıyor ara sıra ve tedaviden sonra yoruluyorum o kadar'
"Diğer seansta yani yarın yanında olucam"
'cidden mi?'
"Evet senin yanında olucam ve her zaman yine yanında olucam jiminshiii benden kurtulman biraz zor" dedim gülerek bana baktı ve oda gülüp birdaha kollarını boynuma doladı.
Ellerim yine beline gitti ve aynadan görüntümüze baktım , boynuma yetişmek için ayak ucunda durmuştu ,beline sardığım kollarım sanki benim yerim burası dermiş gibi duruyordu.
"Hadi yukarı çıkalım, yemeği kurmuşlardır" diyip güzel kucaklaşmayı bitirdim.
Üst kata çıktığımızda jimin üstünü değiştirip geri geldi, her ne kadar istemesekte yemek servisi yaptı ve aynı şekilde masayı toplayıp hepimize kahve getirdi.
Nihayet hep beraber film izlemeye karar verdik ve korku filmi izliyorduk.
Jin, Hoseok ve Jimin'in tepkileri çok komikti her korktukları da ya yastıkla yüzlerini kapatıyorlar ya da televizyona yastık firlatıyorladı.
Jin ve Hoseok her ne kadar mafya olsalarda yaratıklardan çok korkuyorlar.
Yarım saat sonra filmin en gizemli yerine gelmiştik şuan jimin'in yanında oturuyorum, korkunca kolumu sıkıyordu, birden ekranda bir canavar bağırınca jimin kucağıma atladı ve kollarını boynuma sardı bende hemen belini sardım.
"Yatmaya gidelim mi?" daha fazla korkmaması için sordum, başını evet anlamında salladı.
Kucağımdan inecekti ki izin vermeyip daha sıkı sardım belini ve ayağa kalktım. Ayaklarını belime doladı ,bizimkiler özellikle Jin ve Tae gülerken aldırış etmeden onu odasına taşıdım.Salondan ayrılırken herkese el salladı.
"Yarın tedavi için dinlenmen lazım uyu tamam mı?" Başını aşağı yukarı salladı, "o zaman iyi geceler sana jimin-ah" gülümseyip el salladı tam kalkacaktım ki yanağımdan öptü beni.
Başta şaşırsamda bende onun yanağını öptüm ve bu sefer saçlarını öpüp odadan çıktım.
Aşağıya indim "ben uyumaya gidiyorum gençler" hepsi bir ağızdan "iyi geceler" dedi, tam arkamı döndüğümde Tae "jimin'den hoşlanıyorsun neden ona çıkma teklifi etmiyorsun ki?" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my white angel
FanfictionSadece kurtulmak istiyordum babamdan, ama beni kaçıran adama aşık olmak hiç beklemediğim bir şeydi, hiç yaşamadığım bir duygu... Jikook; seme-kook uke-min