6💅

1.5K 81 4
                                    

Akşam saat 21:30

Taeminin yanına depoya gittim.Bağlı bir şekilde oturuyordu, önüne geçtim ve " merhaba oruspu çocuğu" dedim bana bakıyordu gözlerinde ki korku ve endişe  beni daha da mutlu etti.

Elimi çenesine götürdüm ve kafasını kaldırdım "şimdi canım, benim jimin'e dokunmanın, ona vurmanın, evimi basmanın, mekanlarıma uyuşturucu sokmanın hesabını vereceksin" dedim pis bir sırıtışla.

"Yalvarırım bırak beni söz veriyorum bir daha asla sana karışmayacağım, istediğin kadar para mülk veririm sadece beni bırak!" dedi.Gür bir şekilde kahkaha attım ,"tatlım sence para veya mülk sikimdemi? Hmm? Sen benim olana zarar vermeden önce neden düşünmedin tatlı" alaycı bir şekilde sordum.

"Şimdi bence önce benim olana dokundunya hani ona şu ellerinle vurdun ya bence onları biraz keselim fazla uzun dimi?" dedi alayala.

Arkadaki adama bakarak kafa salladı ve adam elindeki baltayı bana verdi.

Taemin'e döndüm ve sırıttım, ağlıyor ve yalvarıyordu ama son pişmanlık fayda etmez diye boşuna dememişler.

"Önce hangisi tatlım?" dedim, tam ağzını açacaktıki baltayı sağ koluna vurdum eli yere düşüp etrafta kan saçarken o ağlıyor ve bağırıyor bense ona bakıp sadece gülüyordum.

10 dakka bekledikten sonra baltayı bu seferde sol koluna vurdum, aynı şekilde kolu yere düştü daha fazla dayanamadı ve bayıldı, bayılınca sinirle yüzüne bir tokat atıp "daha yeni başladım oruspu çocuğu!" diye küredim.

Elimi silip korumalara" onu iyileştirin  ölürse siz de öldünüz ve kollarınıda önüne asın!" diyip depodan çıktım ve eve girdim

Bugün bebeğimin yanına hiç gitmemiştim ve bugün doktoru gelecekti hızla odama çıkıp kısa bir duş alıp rahat eşofman takımı giydim ve Jimin'in odasına gittim.

Kapıda doktorla karşılaştım "merhaba  "dedi "siz Jonkook Bey olmalısınız?" dedi, "evet benim, jimin nasıl? iyileşir dimi?" dedim heyecanla çünkü jimin'in sesini duymayı çok istiyorum, onu kahkaha atarken görmeyi...

Bana bakıp gülümsedi ve "Tabikide iyileşecek ama bu süreçte yanında olmanız lazım haliyle çok yorulcak ve çoğu zaman boğazı ağrıyacak" dedi başımı salladım ve devam etti " öncelikle onun ses tellerine her hafta elektrik vereceğiz bu canını yakıcak bu yüzden bazen uyuşturarak bazse bilincini kapatarak bunu yapacağız ama kesinlikle jimin konuşmadan onu bırakmayacağım "dedi ve güldü "teşekkür ederim sizi bırakması için kapıdaki korumalara söyleyin lütfen iyi akşamlar"dedim.

Doktor gittiğinde odaya dalar gibi girdim jimin'in konuşacağı aklına geldikçe uçasım geliyordu.

Yatakta bacaklarını kendine çekmiş elinde defter çizim yapıyordu,ben odaya dalınca yerinden sıçradı beni görünce elini kalbine koydu soluklanmaya başladı.

Hemen yanına gittim ve "özür dilerim korkutmak istemedim" dedim bana bakıp kafasını iki yana salladı.

"Nasılsın? İyimisin?" gülerek deftere bir şeyleyler yazdı.

' iyiyim sen nasılsın?"

"Bende iyiyim, çizim yapıyordun galiba bakabilirmiyim?" kafasını iki yana salladı "hadi ama lütfen "evet ben lütfen dedim gayet normal canım!

Başını iki yana salladı "tamam o zaman " dedim ve defteri ellerinden alıp balkona kaçtım ve kapıyı kapattım, kapıya vuruyordu ama merak değilmi bakacaktım!

Defteri açıp bir iki sayfa atladım benim çizimin yoktu yırtılmıştı buna biraz üzülsemde öbür sayfaya geçtim ve ve gördüğümle donup kaldım.

Defteri açıp bir iki sayfa atladım benim çizimin yoktu yırtılmıştı buna biraz üzülsemde öbür sayfaya geçtim ve ve gördüğümle donup kaldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beni ve kendini dans ederken çizmişti bu çok güzeldi jimin'e baktığımda benim resme baktığımı görünce yatağa koşmuş ve üstüne örtmüştü.

Bu haline gülerken odaya girdim ve yatağa oturdum"çok güzel olmuş, ve ayrıca bir gün her ne kadar bilmesemde senle dans etmeyi çok isterim" dedim yorganı kafasından sadece gözleri gözükecek şekilde çekti ve bana baktı birden elimdeki defteri aldı ve bir şeyler daha yazdı.

'yani bundan rahatsız olmadın mı?
Cidden benle dans edermisin?'

Elimi yanağına götürdüm ve hafif okşayarak "tabikide ederim ve asla rahatsız olmadım dediğim gibi çok güzel olmuş" yüzündeki gülümseme daha da büyüdü ve gözleri çizgi gibi oldu bende onla beraber güldüm.

Aramızda istemsizce bir sessizlik oluştu, bundan rahatsız olup "Neyse uyumaya gideyim bari iyi geceler jiminshii" bana bıkıp güldü ve kağıda bir şeyler yazdı, yazıp yazıp üstünü karalıyordu en son gözlerini kaçırdı bana vedi ve yüzümü bakmadı.

'şey ben o günden sonra biraz korkuyorum yani şey benle uyurmusun tabi rahatsız olmazsan ,zorunda da değilsin yani sen nasıl istersen'

Başta şaşırdım ondan böyle bir şey beklemeyordum çünkü -tanrı aşkına ona yaptıklarımı cidden unuttmu?- sonra bedenimi bir heyecan sardı onla uyumak onun kokusuyla istemsizce gülümsedim ve "Tabiki senle uyurum jimin-ah ve bundan asla rahatsız olmam aksine mutlu olurum" dedim ve ayakkabımı çıkarıp yanına uzandım.

Hemen yorganı açtı ve bana yer açtı yanına uzandım ve "şimdiden söyleyeyim  sana sarılarak uyuyacağım çünkü bir şeye sarılmadan asla uyuyamam tamamı?"   aslında böyle bir huyun yoktu sadece ona yakın olmak için demiştim

Defteri aldı ve yazdıktan sonra bana verdi,

'tamam ama bende birazcık sarhoş uyurum sorun olmaz dimi?'

Başımı salladım ve"Tabiki sorun değil jimin-ah , iyi geceler " dedim ve yanağına masum bir öpücük kondurdum.

Şaşkın şaşkın bana bakıyordu , iç çekip sanada yazdı ve o da yanağımı öpüp hemen üstüne yorganı attı ve sırtını bana döndü.

Gülümseyerek yatağa girdim ve ona arkasından sarıldım ve iyice kendime çektim ve saçlarını öpüp azıcık geri çekindim ve saçlarını bir elimle okşamaya başladım.

Yaklaşık yarım saat sonra jiminin düzenli nefeslerinden uyuduğunu anladım.

Tam uykuya dalacaktım ki jimin bana döndü ellerini belime , kafasını boynuma ve bir ayağını da bacaklarıma atarak beni iyice kendine çekti ve uyku etkisiyle boynumu öpüp geri uyudu.

Koala gibi bana sarılmıştı ve bu beni gülümsetti bana sarılması huzur vericiydi.

Bende kafamı kafasının üstüne koydum ve saçlarını koklayarak uykuya daldım.

~~~~~~~~~~💜💜💜💜💜💜~~~~~~~~~
Merhaba canlarım bu defa kısa oldu biraz.

Sizi seviyorum⭐'larım ve 👻 okuyucularım:)

my white angel Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin