3 hafta sonra:
Jimin yaklaşık bir buçuk aydır tedavi görüyor.Bugün konuşmayı deneyecekti,bunun için çok heyecanlıyım.
Bir babanın küçük bebeğinin ilk kelimesini duyması gibi bir duygu.
Jimin'e hala çıkma teklifi etmedim,ama tedaviden sonra etmeyi düşünüyorum.Tedavi sonrası herkes evden gidecek jiminle yanlız kalacaktık.
Güzel bir akşam yemeği sonrasında bahçeye çıkıp ona çıkma teklifi edecektim, eğer kabul ederse havayi fişekler başlayacaktı başımızın üstünde ve arkada romantik bir müzik sesiyle dans edecektik-dans etmeyi bilmiyorum ama bu gece için bol bol çalışmıştım-, eğer red ederse o zaman ne yapacağımı bilmiyorum...
Gelen kapı sesiyle hizmetçi kapıyı açtı, gelen kişi doktordu.Jiminle beraber ayağa kalktık ve selam verdikten sonra direk jimin'in odasına gittik, bizimkilerde bizle geldi onlarda jimin'in ilk kelimesini duymak istiyordu.
Odaya geldik ve jimin yatağa oturdu,bende yanına geçtim ve her zaman yaptığım gibi elini tuttum ve yüzüne bakarak güldüm bir nevi güvenendesin gibi bir sinyal vermek istedim,oda anlamış olacak ki elimi sıktı ve güldü, bizimkiler de odaya girmiş ve koltuklara oturmuş bizi izliyorlardı.
Doktor" önce yine elektrik verip ses tellerini uyandıralım sonra da konuşmayı deneyin olurmu?" jimin yavaşça başını salladı.
Doktor önce kabloları boğazına taktı, sonra yavaş yavaş elektrik vermeye başladı.Jiminin gözlerinden yine yaşlar akıyordu, onun acı çekmesi beni bitiriyirdu. Ona ilk zarar verirken şuan acı çektiği için dünyayı yok ederdim...
Bizimkilere baktığımda Jin, Hoseok ve Tae'nin gözleri dolmuştu, Namjoon ve Suga ise üzgünce izliyorlardı sadece.
Yarım saat sonra tedavi bitmişti ve on dakika jimin'in dinlemesi için mola vermişti doktor.
Jimin bir eliyle elimi tutmuş diğer eliyle boğazını tutmuş yatakta uzanıyordu, bende yanına uzandım ve saçlarını okşamaya başladım.
"İyi olacaksın meleğim, birazdan konuşacaksın sonra hep konuşacaksın ama eğer şimdi yapamazsan kendini zorlama olurmu?" Bana bakıp güldü ve başını salladı.
Doktor odaya geri geldi ve yatağın yanındaki sandalyeye oturdu, doktor "şimdi jimin sakince ve kendini zorlamadan konuşmaya çalış kısa bir kelime de olsa bizim için çok önemli tamam mı? Kendini zorlama ama, şimdi başlayalı." dedi jimin yatakta oturma pozisyonuna geldi ve derin bir nefes aldı, herkes dikkatli bir şekilde jimin'i izliyordu.
Ağzını oynatıyordu ama konuşamıyordu, bir kaç dakika daha denedi ama olmadı.
Doktor konuşamayacağını anlamış olacak ki ayağa kalktı ve "jimin lütfen üzülme hemen konuşamazsın ki zaten gelecek hafta bir daha deneriz ama sen üzme kendini tamam mı? Neyse ben şimdi gideyim size iyi günler" dedi ve gitti
Jimin'e baktığımda gözleri dolu doluydu ellerini tuttum" jim-ah kendini kötü hissetme lütfen doktoru duydun gelecek hafta bir daha deneriz elbet konuşacaksın ama sabırlı olmalıyız tamam mı?" diye teselli etmeye çalıştım, diğerleride onaylar şekilde konuştu.
Jimin başını salladı ve dolan gözlerini temizledi.Bize bakıp güldü."tamam o zaman ben sana bir şeyler hazırlayayım sen dinlen tamam?" yine başını salladı ve hepimiz odadan çıktık.
Salona indiğimiz de bizimkilere baktım ve "siz havayi fişekleri ve müziği ayarlayın bende sofrayı da ayarla Jin ve Suga güzel bir ışıklandırma tamam mı? Bende jimin'le ilgileneceğim ve evden gitmeyi unutmayın!!" dedim keskin bir dille.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my white angel
Fiksi PenggemarSadece kurtulmak istiyordum babamdan, ama beni kaçıran adama aşık olmak hiç beklemediğim bir şeydi, hiç yaşamadığım bir duygu... Jikook; seme-kook uke-min