Ne yapsa bilemiyordu?
Nasıl tepki verse?
Kaç kişiyi daha öldürse?
Sadece kendini suçluyordu, biliyordu da onun suçuydu...
Jimin asla onun yanında güvende olmayacaktı.asla mutlu olmayacaktı,asla hak ettiği sevgiyi alamayacaktı.
Bazen keşke jimin'i tanımasaydım diyordu, onu tanımasa ona zarar da gelmezdi.
Ama sonra hemen bu düşünceden vazgeçiyordu, eğer jimin onun yanında olmasa jimin'in babası olan şerefsiz jimin'e hep eziyet ederdi.
Ama ne değişmişti şimdide başkası tarafından daha kötülerine mağruz kalıyordu.
Sadece kendinden nefret ediyordu.
En son gelen video üzerinden altı gün geçmişti her gün bekliyordu her ne kadar o videoları görmek istemesede jimin'i görebilmesinin tek yoluydu onlardı.
Her yeri aramıştı aramadık yer kalmamıştı, ama bir ipucu bir iz bile yoktu.
Jungkook'tan sonra bu olaydan en çok etkilenen Hoseok olmuştu.
O jimin'i çok benimsemişti, ona bazen yemeklerde yardım ederdi ve jiminin danslarını izledi hep.
Jimin'in geçmişini öğrenince daha da bağlanmıştı minik bedene.
En son videonun gönderildiği gün dayanamamış ve jungkook'un üstüne saldırmış,jimin'e hep zarar verildiğini o olmasa en azından daha güvende olacağını söylemiş, yüzüne bir iki yumruk atmış ama sonra bundan çok pişman olmuştu.
Büyük olanda biliyordu kendisi olmasa jimin'in daha güvende olacağını ama zamanı geriye alamazdı
En çok gülünce kaybolan gözleri özlemişti, çünkü o gözler ona uzun zamandır bulamadığı huzuru veriyordu.
O gözlerdeki parıltılara aşık olmuştu.Ama ne acı ki yine hepsini tek tek o söndürmüştü.
Jimin ilk geldiğinde çantasında olan defteri okuyordu, nemli gözlerle.
Minik sevgilisinin katlandığı acıyı okuyordu.
Babasına doğum günü hediyesi almak için ne kadar çok uğraştığını, ama sonra hediyenin saniyler içinde yok oluşunu okuyordu.
Babasının arkadaşım diye eve gitirdiği sarhoş adamalara nasıl zorla dans ettirildiğini, yine aynı adamlar tarafından taciz edildiğini okuyordu.
Sürekli onla dalga geçenleri, babasının taciz, şiddet ve hakaretlerini okuyordu.
Minik sevgilisi ne kadar güçlüydü,bu kadar acıya rağmen sürekli gülüyordu, sürekli enerjikti, sürekli sevgi yaymaktan , babası onu dövdüğünde öbür gün hiç bir şey olmamış gibi devam etmekten vazgeçmeyecek kadar güçlü...
Kendisi de acı çekmişti sekiz yaşına kadar annesinden gördüğü şiddet, babasının annesini öldürmesi...
Annesi güzelliğine çok düşkün bir kadındı, yüzüne ve vücuduna o kadar çok önem verirdi ki gelen bir kötü yoruma bile kafayı takardı.
Jungkook'a hamile kaldığın da başta aldırmak bile istemiş sırf kilo alacağım korkusuyla ama babası onu ikna edip izin vermemiş buna.
Hamileyken canı bir şey çekse asla yetmezmiş kilo alacağım diye, jungkook doğduktan bir hafta sonra ise hemen spora, diyetlere başlamış.
Jungkook'u hep ihmal edip onu emzirmez, altını değiştirmez, yanına bile eşinin emzirme zoruyla gelirmiş, hiç spor odasından çıkmamış.
Jungkook dört yaşına geldiğinde annesinin eline yanlışlıkla sıcak çikolata dökünce olanlar olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my white angel
FanfictionSadece kurtulmak istiyordum babamdan, ama beni kaçıran adama aşık olmak hiç beklemediğim bir şeydi, hiç yaşamadığım bir duygu... Jikook; seme-kook uke-min