5

77 9 16
                                    

נקודת מבט לואי

אני לא כל כך הבנתי מה הולך, למה שיגיד סליחה? על שום דבר? לא הבנתי ואז פה הרגשתי שהוא הולך להסביר לי שהכל טעות והוא מתחרט על זה אני כבר דמיינתי הכל בראשי וזה לא עזב אותי עד שמשהו החזיר אותי למציאות "לואי? לואי אתה פה?" הארי אמר ונערתי את ראשי והנהנתי.

"כל העניין של הנשיקה הזאת אתה לא יכול לספר לאף אחד, זה היה חלק מחובה הייתי שיכור ולא אני לא יודע איך השגתי את הכתובת של הבית שלך אני עדיין בהאנג אובר מטורף הייתי מחוק באותו יום, אם אתה מספר למישהו אני אדע את זה וכל חייך יהיו מחוקים, למרות שהם כבר כאלה לא?" הוא אמר ולא יכולתי להגיב לו שוב הייתי חנוק הנהנתי לו וכל מה שעשיתי זה פשוט הלכתי משם כמו בריחה, הלכתי משם לשירותים, נכנסתי לאיזה תא ורק קיוויתי לבכות 

אחרי כמה דקות של בכי מר היה צלצול ומיהרתי לשטוף את הפנים שלי וללכת לשיעור הראשון שזה אנגלית, אנגלית זה בין השיעורים האהובים עליי באמת, למה אתם שואלים כי זה שיעור קל ואני טוב בו מאוד זה לא בשביל להשוויץ זה באמת עובדות (במציאות אתה גם מעולה באנגלית קריצה קריצה~ ה.כ).

בשיעור אנגלית קראנו טקסט ודיברנו על שבירת סטיגמות של נשים וגברים זה היה שיעור מעניין בעיקר בגלל כמה שובינסטים שמסתבר שיש לי בקבוצה, אני הגנתי על הבנות בדברים מסוימים והסכמתי על דברים שנכונים לגבי בנים ולגבי, אף פעם לא כזה השתתפתי בשיעורים רק בשיעורי אנגלית אלו השיעורים שבאמת כיף לי להשתתף בהם. 

"כל הכבוד למי שהשתתף בשיעור שלי תמיד שמחה שאתם משתתפים נתראה בשיעור הבא" המורה אמרה לפני ששחרה אותנו וכולנו אמרנו חזרה ביי המורה יום טוב, אני באמת אוהב את המורה הזאת היא מדהימה, היא צוחקת איתנו והכל וגם רצינית שצריך אבל לא קורה הרבה שהיא רצינית.

בהפסקה ראיתי את הארי מדבר עם עוד ילד אז התעלמתי וישר ראיתי את נייל וליאם ואמרתי להם שלום, למרות שליאם היה איתי בשיעור אנגלית ונייל לא הוא בקבוצה אחרת "כל הכבוד על ההשתתפות שלך באנגלית לואי אני מופתע" ליאם אמר ואני חייכתי "אני אוהב אנגלית זה המקצוע שאני מרגיש בו הכי טוב וגם המורה מדהימה אז אין לי בעיה עם המקצוע" אמרתי "מה באלכם לעשות משעמם לעמוד?" נייל אמר "בוא נשב בחוץ יש יום נעים" ליאם אמר ושנינו הנהנו ויצאנו לבחוץ.

הגענו לבחוץ ופשוט ישבנו ודי"ברנו היה כיף צחקנו מידי פעם, ולמזלי לא היו רגעים מביכים כך שזה עזר מאוד. אבל מידי פעם המוח שלי לא היה מרוכז בדברים של ליאם ונייל אז הם היו צריכים להעיר אותי "לואי? שוב מתת" נייל אמר וצחק 'כמו עכשיו' אמרתי לעצמי "סורי לא יודע מה יש לי בזמן האחרון" אמרתי והשפלתי מבט בקטנה "אתה מאבד ריכוז די מהר אולי תבדוק את זה, אני מהמר שאתה אולי מוסח דעת ממישהו" ליאם אמר והנהנתי וכך המשכנו לדבר.

היינו צריכים להמשיך לשיעור הבא אז התקדמנו לכיוון הכיתה, השיעור הבא היה ספרות (ספרות אנגלית זה בנפרד פה פשוט תדמיינו~ ה.כ) שזה מקצוע סביר מאוד אין לי בעיה איתו כל כך, למזלי זה שיעור כיתתי אז ככה שנייל וליאם איתי בדרך כלל ליאם יושב לידי ונייל לבד או לפעמים ליד מישהי שעדיין אני וליאם לא הכרנו שזה עצוב מאוד.

"היום בשיעור נדבר על הסיפור של רומיאו ויוליה מי מכיר? שירים את ידו" המורה אמרה שהתחיל השיעור ואני הרגשתי שרק אני מצביע בשיעור וזה היה כמעט נכון כי גם הארי וליאם הרימו את ידיהם "עצוב הכמות הדלה של הידע של הנוער של היום באמת" המורה אמרה וגלגלתי את עיניי בלב למה מה נראה לך שכולם עם מוח? לא אז תרדי מזה "טוב לפני שאני מתחילה ללמד בכלל את הסיפור אני רוצה למסור לכן הודעה שאתם השנה תהיו אחראים להעלות מופע של רומיאו ויוליה יהיו אודישנים בהמשך היום" המורה אמרה ונאנחתי למה שמישהו ירצה להשתתף בזה "יש זה כזה מעולה אני כל כך מחכה להיבחן ליוליה וכמובן שאקבל את התפקיד" אמרה מישהי מהכיתה ולא הבנתי מי זאת עד שהבחנתי בה לשנייה, לצערי הרב זאת אוליביה ה"מלכה" של כל השכבה הזאת ויש נראה לי עליה שמועות שהיא יוצאת עם הארי? או שאין לי מושג כבר לא באמת אכפת לי מהשכבה המפגרת שלי חוץ מהחברים שלי נייל וליאם.

בסוף השיעור התכוונתי לצאת מהכיתה אבל המורה רצתה לדבר איתי אז נשארתי "המורה על מה רצית לדבר איתי?" אמרתי "אני חושבת שאתה צריך להשתתף במופע שאנחנו מעלים" המורה אמרה ואני הייתי בשוק היא כאילו לא יודעת שאני יצאתי מהארון? מדהים מצד הבית הספר הזה לא לדעת אה רגע יצאתי רק מול אמא שלי ונייל וליאם נראה לי שכנראה אף אחד לא יידע גם ככה זה לא נגיד שסיפרתי לאוליביה או לאלינור החברה הטובה שלה.

"לואי לואי?" המורה אמרה ואני חזרתי למציאות "כן? סליחה אני לא מעוניין להשתתף בהצגה הזאת אבל אין לי בעיה להיות מאחורי הקלעים" אמרתי גם ככה אני במגמת תקשורת אני יכול לצלם את האירוע ולדאוג שהכל יהיה טוב מאחורי הקלעים! "זה יהיה מעולה אני צריכה אחראי למאחורי הקלעים אתה בטוח שתהייה מסוגל לעשות זאת? זה להיות אחראי להרבה דברים" המורה אמרה ואני הנהנתי מתרגש מהמצב "כן כמובן שאני מסוגל מקסימום אפנה אלייך אם אצטרך עזרה" אמרתי ומפה נגמרה השיחה והלכתי לכיוון החברים שלי.

Black And WhiteWhere stories live. Discover now