13

61 6 0
                                    

נקודת מבט לואי

"לואי לו קום נרדמת לי ונייל וליאם אמורים להגיע עוד מעט" הארי אמר וקמתי, לרגע לא הבנתי מה קורה ואז נזכרתי מה קורה ראיתי סדרה עם הארי התכרבלנו ונרדמתי תחתיו, זאת הייתה השינה הכי טובה שהייתה לי "אני קם אני קם" אמרתי ועצמתי את העיניים שוב "לולו קום הם יבואו עוד מעט אחר כך תוכל לישון איתי טוב?" הארי אמר בקול חמוד שלא יכולתי להתנגד אליו וקמתי מהספה והלכתי לשטוף את הפנים.

חזרתי לסלון ונזכרתי שאני בלי המשקפיים שלי ואני רואה שוב שחור לבן "הארי אני כבר בא שכחתי את המשקפיים שלי" אמרתי "לא צריך בוא רגע" הוא אמר ולא הבנתי מה קרה אז התקדמתי לכיוון הסלון.

כשהגעתי לסלון הארי קם אליי ומשך אותי אליו היינו צמודים אחד לשני והוא התקרב אליי לנשיקה אבל אז הייתה נקישה בדלת אז הארי נישק אותי בלחי והלך לפתוח את הדלת ששם עמדו נייל וליאם אמרנו להם שלום והתקדמנו לכיוון הסלון.

"רוצים לשתות משהו? אני יכול להביא מים" אמרתי והם הנהנו "הארי תוכל לבוא לעזור לי?" שאלתי והוא הנהן וקם והלך איתי לכיוון המטבח.   

"אתה יודע שזה ברור לי שאתה רוצה נשיקה נכון?" הוא שאל וצחקקתי "לא רציתי ממך נשיקה רציתי שבאמת תעזור לי עם השתייה כי לא אצליח להחזיק הכל לבד ומכיוון שמים הם שקופים לא קל לי להבחין בזה" אמרתי והוא הנהן אבל נראה לי הוא לא הסתפק בתשובה הזאת כי הוא התקרב אליי עד שהייתי בקצה של המטבח, הוא התקרב אליי עם פניו ונגע בשפתיי עם שפתיו התרחק ואמר "אתה בטוח שלא רצית נשיקה?"

באותו הרגע הרגשתי כנוע להכול יבבתי כדי שינשק אותי כי הייתי חסר מילים באותו רגע והוא הבין, הוא נישק אותי נשיקה קטנה ועדינה, לא הסתפקתי בנשיקה הזאת אז תפסתי לו את הפנים ונישקתי אותו נשיקה עמוקה יותר ומחרמנת יותר "טוב בוא נמלא מים אתה עוזר לי אני אביא קנקן" אמרתי והתחלנו לעבוד

"כמה זמן לקח לכם?" נייל שאל וצחקקתי "למה נראה לך שייקח להם כל כך הרבה זמן הם חלק מהזמן הזה התמזמזו במטבח" ליאם אמר וחייכתי והארי גם "עליתם עלינו אבל זה באשמת הארי אני באמת רציתי להביא מים" אמרתי והארי זייף פרצוף של הלם "ככה לואי להאשים אותי?" הארי אמר וצחקתי.

"טוב אתם יודעים למה אתם פה נכון כדי לשמוע את הסיפור" אמרתי וכולם הנהנו, התחלתי לספר את הכל מההתחלה עד הסוף כולל הכל כמובן שאין הרבה מה לספר כי אנחנו לא הרבה זמן בקשר אז אין מה לספר אבל מה שיכולתי סיפרתי.

ליאם ונייל היו קצת בשוק בהתחלה "אז רגע כל הימים הקצרים האלה שאתם ביחד ולא שכבתם? איזה אכזבה תנו לי לנחש לואי בתול והארי יש לו דאדי קינק" נייל אמר והסמקתי מהבושה "כן אני בתול והארי יש לך דאדי קינק? אני אנצל את זה" אמרתי וצחקתי "לא נייל אין לי דאדי קינק מאיפה הבאת את זה?" הוא אמר ולחשתי 'בטח' אבל לא לחשתי מספיק כי שמעו אותי והארי תפס אותי בידיים שלו ולקח אותי.

"הארי מה אתה עושה?" אמרתי "מוכיח לך לי דאדי קינק" הוא אמר ובא לנשק אותי אבל התנגדתי "הארי אני לא מוכן לעשות את זה אל תכריח אותי בבקשה" אמרתי ורציתי כמעט לבכות כי זה מזכיר לי סיוט ישן "אל תדאג בייבי אני אחכה בשבילך" הוא אמר וחייכתי אליו ונישקתי אותו נשיקה עדינה על השפתיים 

"אני לעולם לא אפסיק להתמכר לשפתיים האלו הן כאלו מתוקות אלוהים" הארי אמר אחרי שנישק אותי ויצאנו מהדלת של החדר וראינו את נייל וליאם מחוץ לדלת נופלים על הרצפה כי הם נשענו על הדלת "מה אתם עושים פה?" שאלתי אותם "אממ מה נראה לך שאנחנו עושים?" נייל שאל "אממ לא יודע מאזינים לשיחות שלא שלכם?" אמרתי "כן זה זה יפה לך לואי לנחש" ליאם אמר וגיחכתי לרגע קט מאוד. 

לאחר כמה זמן נייל וליאם הלכו כי מחר יש לימודים והם לא רצו לאחר או להיות עייפים מידי הם כאלה חנונים לפעמים שזה הורג אותי מצחוק (רק מציינת שאין לי בעיה עם חנונים אני כזאת בעצמי ה.כ) ותמיד מטמטם אותי לראות כמה אנשים רוצים להשקיע בבית ספר טוב אני יכול להבין אותם לא משנה.

"מה אתה רוצה לעשות בייבי?" הארי שאל אותי פתאום "אממ אני לא יודע את האמת רוצה לשחק במשהו או לא יודע את האמת אני די רעב" "לך לחדר שלך אני אכין לך משהו טעים טוב, אל תצא לפני שאני אומר לך לצאת" הוא אמר ואני פשוט הנהנתי והלכתי לחדרי.

הייתי בחדר שלי וסתם שיחקתי בטלפון, הריח של האוכל שיגע לי את המוח זה היה מריח כל מגרה שכמעט היית נשבר ורץ למטבח לאכול את הכל  'איך הארי הסתדר בלמצוא את הכל? אמא שלי מסכימה לו בכלל לבשל פה אה רגע היא הסכימה לו איזה מטומטם יצאתי' חשבתי לעצמי כל מיני מחשבות.

"לולו האוכל מוכן אתה רעב?" הארי אמר והתקרב אליי והנהנתי "אז יאללה בוא נאכל ואז תוכל ללכת לישון כי אתה נראה כאילו אתה עוד שנייה נרדם" הוא אמר וצחקקתי כי באמת הרגשתי עייף ואין לי מושג למה, יכול להיות שהארי כישף אותי להיות עייף עם החיוך שלו?.

ארוחת הערב הייתה טעימה אני והארי דיברנו על כל מיני דברים והכרנו אחד את השני יותר טוב דיברנו גם על דברים חשובים יותר כמו מה שהוא עשה וכל אלה (שיחות נפש ה.כ) והיה נחמד, הוא הכין פסטה ברוטב שמנת (רוטב לבן למי שלא הבין\ה\ו ה.כ) 

נהייתי עייף מאוד אז אמרתי להארי שנלך למיטה כדי לישון והוא הסכים "הארי אם היה לך כוח אחד איזה כוח זה היה?" שאלתי אותו "כוח לעבור בזמן כדי לשנות את המעשים שעשיתי פעם או אולי כוח אהבה בלתי פוסק כדי לאהוב את כולם כמו שצריך בלי לשפוט אותם" הוא אמר והנהנתי.

אני והארי היינו במיטה מכורבלים והעיניים שלי התחילו להירדם בעצמם, לפני שנרדמתי חשבתי על כל הרגעים שלי ושלו  ביחד והרגשתי מן הרגשה כזאת של פרפרים בבטן ולא הבנתי למה 'מה לעזאזל אתה גורם לי להרגיש, הארי סטיילס' וזאת הייתה המחשבה האחרונה לפני ששקעתי לשינה עמוקה.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

nici170 מקדישה לך קרדיט בעקבות המשפט האחרון שהיה שלך 
אשמח אם תגיבו ותצביעו זה יעזור מאוד!

המשך יום נעים\לילה טוב לכולם\ן


Black And WhiteWhere stories live. Discover now