נקודת מבט לואי
למחרת בבוקר קמתי והרגשתי גוף עליי ולא הבנתי מה קורה עד שגיליתי שזה הארי ונשארנו ככה כמה זמן "הארי צריך לקום לבית ספר" אמרתי בקול הצרוד של הבוקר, ניסיתי לקום אבל הרגשתי שיד מושכת אותי חזרה אליה "אני רוצה נשיקה" הארי אמר ובאתי להתקרב אליו כדי לנשק אותו אבל אז סובבתי קצת אותו ונישקתי אותו בלחי וצחקקתי.
"אנחנו צריכים לצחצח שיניים דביל בוא ואז אני אנשק אותך" אמרתי וקמתי מהמיטה והארי קם איתי והתקרב אליי עד ששנינו היינו צמודים לקיר והוא פתאום נישק אותי נשיקה איטית ונעימה "אתה לא אומר לי לא שאני רוצה לנשק אותך וכולנו יודעים שאתה גם אוהב את זה" הארי הקניט אותי ובתגובה הנהנתי והסמקתי "אתה כזה חמוד עכשיו בוא נלך לצחצח שיניים" הוא אמר והובלתי אותו לכיוון המקלחת
סיימנו לצחצח שיניים ולהתלבש וכמה נשיקות קטנות אני עדיין לא מאמין שזה אמיתי שאנחנו ביחד, אם כבר אני צריך לספר לנייל וליאם את הסיפור של כל זה כי שכחתי. אזמין אותם אליי בשביל לספר את הכל.
"בוקר טוב זוג יונים" אמא שלי אמרה וחייכתי אליה "בוקר טוב" הארי ואני אמרנו ביחד "לקח לכם המון זמן לבוא אתם צריכים כבר לצאת לבית ספר" אמא שלי אמרה "למה מה השעה" "9:30" ואני והארי הסתכלנו אחד על השני בשוק "אמא אני כל כך מצטער אבל אפשר כבר להישאר בבית? למה לא הערת אותנו" אמרתי "כי לא רציתי הייתם כאלה חמודים אפילו צילמתי תמונה" אמא שלי אמרה והתעלמתי מזה
~הקבוצה של המפגרים בע"מ~
נייל : לואי איפה אתה? לא הגעת בטח מזדיין עם הארי נכון?
ליאם: כן כנראה אבל הם לא לפני שנייה נהיו זוג?
אני: היי אני והוא לא מזדיינים לא קמנו בבוקר ואמא שלי החליטה להשאיר אותי בבית
לואי מוסיף את הארי לקבוצה
נייל : למה הוספת את הארי?
הארי: היי למה לא?
אני: כן יש בעיה? ליאם: אין בעיה אני: מעולה אתם מוזמנים אליי אחרי בית ספר חוץ ממך הארי
הארי: אאוץ'
אני: אבל אתה פה לידי
"נכון אני פה לידך אבל עדיין" הארי אמר פתאום ושכחתי שהוא היה פה אז קפצתי במקום והוא צחק עליי "היי זה לא מצחיק שכחתי שאתה פה" אמרתי וזייפתי חיוך עצוב והארי התקרב אליי חיבק אותי "אני מצטער סולח לי?" אמר "אממ אולי אני אחשוב על זה" אמרתי כי לא הסתפקתי רק בחיבוק "איך אתה עוד רוצה שאפצה אותך?" הארי שאל "אמממ אתה יודע לבשל?" שאלתי והוא הנהן "אז יאללה למטבח אני רוצה אוכל" אמרתי
"מה אתה רוצה לאכול? טוב אתה יודע מה? תלך אני עושה לך הפתעה" הוא אמר וקפצתי במקום "אני אעסיק אותו בזמן שתכין את האוכל אני רוצה גם מנה לפני שאני יוצאת לעבודה" אמא שלי אמרה ולרגע שכחתי שהיא פה מרוב שהייתי עסוק בטלפון ובהארי.
הייתי בחדר שלי ואמי נכנסה איתי גם "טוב אני רוצה לדבר איתך" היא אמרה והנהנתי, ישבנו שנינו על המיטה בצורה כזאת שנוכל לראות אחד השני ודיברנו על הכל עדכנתי את אמא שלי בדברים שרציתי והיא עדכנה אותי אבל ברור לי שהכל היה הכנה לדבר האמיתי שהוא בטח שיחה על הארי "טוב דיברנו מספיק אתה שמח עם הארי? אתה אוהב אותו?" אמא שלי התחילה להציף אותי בשאלות ולא ידעתי מה לענות לה מצד אחד כן אני שמח עם הארי מצד שני אוהב? זאת מילה גדולה מידי להגיד במיוחד שאנחנו בתחילת הקשר הזה.
"כן אמא אני שמח עם הארי" אמרתי והיא הנהנה "ואוהב אתה לא אוהב?" היא שאלה ועניתי לה שאני לא יודע ואנחנו רק בתחילת הקשר אז לא הגבתי על זה יותר מידי
"טוב מוכנים האוכל מוכן" הארי אמר שנכנס לחדר שלנו ואני ישר שמחתי ורצתי לחבק את הארי והוא צחקק "תודה הארי" אמרתי "אתה בכלל יודע מה זה?" הוא שאל והנדתי את ראשי לשלילה "אז יאללה בוא למי אתה מחכה?" הוא שאל והתקדמנו למטבח.
"אמא של לואי אני הכנתי לך מנה לעבודה לא ידעתי עוד כמה זמן נשאר לך אז תוכלי לאכול את זה שם" הארי אמר והסמקתי "אה אני באמת צריכה לזוז כבר לעבודה ביי תהנו לכם בלי שטויות טוב?" אמא שלי אמרה והלב שלי קיפץ מהתרגשות אני והארי לבד בבית זה מרגש.
אמא שלי הלכה ואני התיישבתי במטבח לאכול הארי הכין את הדבר האהוב עליי וופל בלגי (זה לא המאכל האהוב עליי רק מציינת יש דברים יותר טעימים ה.כ) "תודה האזה זה נראה כל כך טוב" אמרתי ואכלתי את הביס הראשון והתפעלתי זה היה כל כך טעים שלא הפסקתי לאכול "וואו זה כזה טעים" אמרתי בפה מלא והארי צחק עליי "לו לא אוכלים בפה מלא תסיים לאכול טוב?" הוא אמר והנהנתי אני כל כך מתרגש לגבי היום הזה.
סיימנו לאכול ושאלתי את הארי מה הוא רוצה לעשות והוא אמר שהוא לא יודע אז הצעתי שנראה טלוויזיה והוא הסכים אז הדלקנו את הטלוויזיה ושמתי לנו לראות את הסדרה אחד מאיתנו משקר שהתמכרתי אליה, אולי אני לפעמים מתנהג כמו ילד קטן אבל זאת סדרה טובה גם קראתי את הספרים של זה.
"לואי ממתי אתה רואה סדרות כאלה?" הארי שאל והרגשתי את ליבי נוחת זה מרגיש פוגע באיזשהי צורה "מאז שהיא עלתה לנטפליקס קראתי את הספרים של זה הם טובים" אמרתי והוא הנהן והסתכל לטלוויזיה בחזרה כדי לראות מה יהיה בהמשך.
שנינו היינו באגפים נפרדים על הספה ורציתי כל כך להתקרב אליו ולהתכרבל אני אוהב את זה מאוד "האזה?" אמרתי "כן?" הוא שאל "אני יכול להתכרבל איתך?" אמרתי והוא הנהן וזזתי לתנוחה נוחה, התנוחה הזאת (אני יודעת שיש לכן\ם ראש כחול אז תתמודדו אין מה לעשות ה.כ) גרמה לפרפרים לעוף בבטני בלי הפסקה ואני מתרגש מזה שאפילו לא התעמקתי כל כך בסדרה.
נפלתי לשינה עמוקה לצד הבן אדם שאני כנראה אוהב
YOU ARE READING
Black And White
Фанфик"יש לי מצב בלתי הפיך ואין לי בעיה איתו, כי למרות הכל הוא תמיד יגרום לי להרגיש שאני רואה הכל, לא משנה המצאות ולא משנה שום דבר אני והוא נועדנו להיות!" לואי ילד בכיתה י' והחיים שלו אכזריים אליו, הוא נולד כעיוור צבעים רואה רק בשחור ולבן, לא רק זה הוא סו...