Hayır olmaz buna asla müsaade etmem ! Çınladı tiz ses... Helena her şeyi göze almıştı. Değişecekti yüzyıllar boyu süre gelen saçma kurallar, perde kalkacak boyutlar arası dengeler yeniden yapılandırılacaktı. İki muhteşem güç arasında başlayan kaosun kolları üniversitenin koridorlarına kadar uzanmıştı. Ellerini yukarı doğru kaldırdı parmağındaki kırmızı ojeler siyahın koyu karanlığında parlarken parmaklarının arasında kırmızı elmas şeklindeki küre büyüdü büyüdü büyüdü.... Helena zümrüt yeşilinin en güzel tonundaki gözleri ile uyumlu elbisesinin içinde su perisi gibiydi kendisine yaklaşan kırmızı küreyi tek seferde elindeki parlayan kutuya hapsetti. Lilith'in siniri gözlerinden okunuyordu.
- Asla ama asla ne pahasına olursa olsun izin vermem ! Diye kükrerken dev alev topunu fırlatacağı an aniden ortaya çıkan genç adama kalkan olmayı başaran Helena kocaman buzdan küre ile karşılığını vermiş, geçici olarak Lilith'i hapsederken kolundan tuttuğu adamın gözlerinde bir an kaybolduğunu hissetmişti. Buz mavisi gözler şaşkınlıktan açılmıştı.
Tam zamanı diye düşündü Helena . Kuralları esnetmeye içinde hissettiği dürtü ile bu genç adam ile başlayacaktı. Dev bir rüzgar oluşturdu narin parmaklarıyla ve ikisi de boşlukta havalandı ve Londra'nın karanlık gecesinde Thames Nehri'nin kuzeyinde yer alan Tower Hamlets( tam adı ile London Borough of Tower Hamlets) te Londra Olimpiyat Parkı'nın ıslak çimlerinin üstünde durdular. Gördüklerine inanamayan genç adam bir an durup etrafına baktı. Helena sıradan bir kıyafetle karşısındaydı genç adamın . Buz mavisi gözleri zümrüt yeşili gözlere karışmıştı bir kere.. Sessizliği bozan genç adamın tatlı sesi oldu.
- Bu.. bu nasıl mümkün olur biz yaa.. yani na... nasıl geldik biz buraya o kadın kimdi en önemlisi sen ... sen de kimsin?
Sıcacık gülümsedi Helena :
Immm ... Ben Helena. Bir kraliçeyim.
-Kraliçe mi?
—Evet Alphecca nın kraliçesi. Alphecca, parlak beyaz bir ikili yıldızdır. Mücevher anlamına da gelir. Venüs ve Merkür'ün doğasındadır. Sanatsal yetenek, konuşma becerisi, fiziksel güzellik, sevimlilik, kibarlık, zarafet gibi etkileri vardır. Onur ve haysiyeti temsil eder.
— Yıldız mı bu nasıl olur?
— Çok uzun süredir hatta yüzyıllardır biz de diğer gezegenler ve yıldızlar gibi varız. Kurallarımız çok katı olduğundan sizler bizi öğrenemediniz. Ama taht benim ve artık dünya ile bağlarımızı kuvvetlendirmek için kuralları esnetmeyi diliyorum. Biliyorum şu an senin için zor bunu anlaması ama bana zaman verirsen sana her şeyi anlatacağım.
Helena konuşmasını sürdürürken Hector onun aurasına çoktan kapılmış son cümlelerini tam anlayamamıştı. Her ne olursa olsun bu güzel genç kadını tanımayı her şeyden çok diliyordu şimdi. Kızılın en güzel tonu saçlarının kokusu rüzgarda ıslak çimlerin kokusuyla dans ediyor ona huzuru hissettiriyordu. Hectoru kurtaran el şimdi ona aşkla dokunuyordu. Böyle başlamıştı aşkın dansı aralarında.. Hayatın bütün sıradanlığı ansızın uçup gitmiş, Hector hayalinde dahi canlandıramayacağı masalsı bir şeyi yaşıyordu Helena ile. Hızlandırılmış bir eğitimle dünyaya dair bilgileri hızla öğrenen Helena üniversite öğrencisi gibi derslere katılmaya çoktaan başlamıştı. Çok sevdiği eski çağları yakından irdelemek için Arkeoloji okuyor bir yandan da bu sayede Hector'a daha yakın olup ona olan derin sevgisini perçinliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEĞİN SESİ- Xana'nın dönüşümü
Fiction généraleTiz sesi yine yankılandı. Kırmızı ojeleri parlayan bu kadın kimdi kendisinden ne istiyordu? Ya o kadife ses "biz biriz" derken neyi kastediyor, ne anlatmaya çalışıyor? Xana'nın başı dertte acaba kiminle ?