Rüya...

27 2 0
                                    

Xana uykuya henüz dalmıştı ki yine aynı tiz kadın kahkahası duyuldu. Uyku ile uyanıklık arasındaydı. Tam nerede olduğunu bilmiyordu. Karanlıktı çok koyu karanlık... Sonsuz boşluğa süzülüyor gibiydi. Kadının soğuk nefesinin yüzüne değip geçtiğini hissetti. Direnmeliydi. Annesi ona güçlü olmalısın demişti yapabilirdi. Usulca saçına dokundu o el... Kırmızı ojeler ve soğuk el... "Xana, beni yakında çok iyi tanıyacaksın küçük kız " diye fısıldadı. Gözlerini açamıyordu Xana... Kendini bir türlü toplayamıyordu. Kalbi göğüs kafesinden çıkmış gibi hissediyordu. Annesinin sesini tekrar duyduğunda o karanlık kadın çoktan karanlığına karışmıştı. Koşmaya başladı... Koştu, koştu, koştu.. Uçurumun altındaki koyu maviliğe daldı gözleri... Yolun sonuydu o koyu maviliğe kendini bırakacakken bir el nazikçe önce bileğini kavradı ve sonra Xana'yı belinden kendine çekti. Kokusu baş döndürücüydü. Daha önce hissettiği hiç bir parfüme benzemiyordu. Diğer eliyle kafasını göğsüne bastırdı narin eller.. O tılsımlı sesiyle " Sakin ol burdayım. Unutma biz biriz ve ben seni asla yalnız bırakmam " dedi sesin sahibi. Xana, kokuyu daha derinden çekerken burnunun deliklerinden kalbinin ritmi yeniden düzene girdi. Soramıyordu, konuşamıyordu, sanki nasıl konuşulduğunu unutmuş gibiydi. Sadece teslim oldu. Ne hissettiğinin tam adını bilemeden sadece daha çok sarıldı. Rüya mı kabus mu demeliydi ama hep aynı elin kendini kurtarmasını seviyordu. Ter içinde kalsada göz kapaklarını açamadı uzunca bir süre... Uyandığında gördüğü penceresinin açık olduğuydu . Toplandı yatağında , aklı ona oyun oynuyor olamazdı. Yatarken dadısı çoktan kapatmıştı pencereyi ... Uzanıp annesinin tokasına dokundu. Gözünden akan damlayı tek eliyle silip giyinme odasına doğru yürüdü. Dolabı açıp sırtında lila kelebek olan mor kapüşonlu bornozunu çıkardı. Ilık bir duş almak için duşa kabinini araladı. Aklında yine binbir soru vardı. Kimdi o tiz sesli kadın ? Gerçekten var mıydı? Ya o kendini saran narin ama güçlü eller? Sarıldıkça daha da huzurlu hissettiren elller kime aitti? Duş başlığını açıp suyun sakinleştiriciliğine kendine bıraktı. Su iyileştirir ve korurdu.

GERÇEĞİN SESİ- Xana'nın dönüşümüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin