Nata pa gjume

402 25 0
                                    

(Erdha nga shkolla ne 1 e 30, ishte nje dite e lodhshme per mua sot, plus qe duhet te punoj dhe me shume projekte qe duhet ti dorezoj, sapo hyra ne shtepi,mora per te ngrene dhe nisa direkt te mesoj, isha aq shume e perqendruar ne mesime saqe as oren nuk e vura re se si iku,ne oren 9 te darkes po me haej buke dhe papritur mora telen ne dore, kisha shume mesazhe te pa lexuara nga grupi qe kisha me shoqet, nga nje kushuri dhe disa mesazhe nga shemtaraqi,dreqinnn kisha harruar fare per te, i hapa mesazhet e tij ne fillim)
13:55-)Bukuroshe, arrite ne shtepi??
15:02--) ku humbe??
16:00--) ke kohe te flasim??
17:30--) po me ben merak??
20:45--) njs bukuroshe,spaske kohe per mua sot me sa duket. Naten
(Pa menduar gjate i ktheva pergjigje)
Esina--) hey, sorry per sot pz po harrova fare oren duke mesuar,kam qene shume e ngarkuar sot. Sorry dhe nje here.
(Spo e kuptoja pse po i jepja llogari nje here, ne moment doja ti beja unsend po pash qe mesazhi direkt ishte seen dhe shemtaraqi ishte Typing...)
Shemtaraqi--) Hey, erdhe me ne fund... me bere merak sot
Esina--)sorry
Shemtaraqi--) skgj. Ke kohe te flasim tani?
( isha vetem ne dhome dhe po mendoja cfare te beja, e ndava mendjen qe do i flisja 5 min dhe do flija me pas)
Esina--) Ne rregull,mund te me marresh...

(Pas 30 sek ai me merr ne tele)
Olsi--) Hey bukuroshe (ndjeva nje shtrengrim te cuditshem ne kraharor kur e degjovaate teksa me therriste mua bukuroshe)
Esina--) Hey
Olsi--) Si te shkoi dita sot?
Esina--) shume e ngarkuar po ty??
Olsi--) Une mbarova pune me heret se zakonisht ne pune dhe erdha ne shtepi qe te flas me ty, po ti sna e vare fare..
Esina--) Skisha kohe sot, kisha shume detyra dhe mesime dhe ato jane primare per mua.
Olsi--) Kur do ta gjesh kohen per mua ti dhe kur do jem une primar per ty?
Esina--) Nuk mendon se eshte pak si shpejt per te tilla pyetje??
Olsi--) Shiko Bukuroshe une me ty nuk po flas per tu tallur, ti me pelqen sz shume dhe do doja te te njihja me teper...do doja qe ti te beje pak me shume kohe ne agjenden tende per mua...
Esina--)Tani per tani jam shume e ngarkuar me shkollen ta thash nje here...
Olsi--) ne rregull une nuk po them leri mesimet menjeane po them vetem bej pak kohe dhe per mua.
Esina--)Ne rregull do mundohem.
Olsi--) Bukuroshe
Esina--) hmmm
Olsi--) Do e hapesh pak kameren te te shoh
( nuk dija cfare te beja,une ndihesha ne siklet duke folur vetem me ze me te, imagjino me kamer)
Esina--) po sikur ta hap here tjeter??
Olsi--) te lutem bukuroshe, ma ke borxh pasi me le te prisja tere diten sot..
Esina--) Ne rregull, ama vetem 5 min
(Hapa kameren dhe isha shume po shume ne siklet, po ndjeja nje nxehtesi tek faqet, ne fytyre, o zot cpo ndodh keshtu me mua??!!po shikoja tek ai per here te dyte ne kamer dhe me duhet ta pranoj eshte shume i pashem, u perhumba duke pare ate per nje cast)
Olsi--) bukuroshe, se ke idene sa me pelqen
Esina--) Faleminderit
Olsi--) Me falendero ndryshe me mire
Esina--)si ndryshe??
Olsi--) po ja duke me dhene ato buzet e bukura qe po me heqin trurin ne keto momente
( sdija cfare ti thoja, nga sikleti pa.menduar dy here mbylla telefonin dhe nje buzeqeshje mu formua ne fytyre,nderkohe ai po me merrte serisht ne tele ndersa une ja fika.Pasi ja fika nje mesazh me erdhi prej tij ne tele)
Shemtaraqi--) bukuroshe hape dy min te te them naten dhe ik pastaj.
Esina--) Ma thua me mesazhe naten ska nevoj ne tele me
Shemtaraqi--) hahahah si ben vetem me nje fjale ti,imagjino kur te te puth me verte une hahaha
Esina--) NATEN
Shemtaraqi--) hahahaha naten bukuroshe dhe me pafsh mua ne endrra.
( o zot cjane keto mesazhe keshtu,nga sikleti nuk vura gjume ne sy, nga njera ane mendoja ti thoja jo por nga njera ane me pelqente kur flisja me te)

( o zot cjane keto mesazhe keshtu,nga sikleti nuk vura gjume ne sy, nga njera ane mendoja ti thoja jo por nga njera ane me pelqente kur flisja me te)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Kur Te Me Duash TiWhere stories live. Discover now