Esina POV
Ne darke
(O zot, jam e rraskapitur, ne oren 8 te darkes, mbaruam blerjet dhe hyra ne shtepi. Tani jam shume e lodhur dhe me nevojitet nje gjume i rehatshem. Kisha dite qe nuk flija gjume pa sikletin e provimeve. Hyra ne dhomen tim, dhe sapo u ula ne krevat me bie telefoni. Ishte Olsi video call. Kishim kohe pa folur me kamer ne fakt dhe me kishte marre malli ta shikoja edhe pse nuk doja ta pranoja. Vendosa te hap telefonin)
Olsi--)hey Bukuroshe si je
Une--)Mire flm
Olsi--)me behet qejfi qe je mire bukuroshe, po ti nuk do ta dish si jam une??
Une--)shume mire dukesh, skam cfare te pyes.
Olsi--)Ne fakt ke te drejte, tani qe te pash ty jam shume me mire nga cfare kam qene. Tani qe shoh syte e tu, marr jete...
Une--)hahaha cte ka kapur ky romanticitet keshtu ty?
Olsi--)Nuk e di pz hahah sa here te shoh ty behem romantik, efekti jot me duket
Une--)Hmmm
Olsi--)E bleve fustanin per mature?
Une--)Po
Olsi--) ku e ke fustanin, ma trego te ta shoh...
Une--)jo jo ahshhs do ta shohesh diten e matures...
Olsi--)Po c'ndryshim ka, sot, neser apo diten e mature?
Une--)Ka ndryshim, ka...diten e matures do te me shohesh te kompletuar...
Olsi--)Pse tani nuk je e kompletuar ti?
Une--)Jo pra, diten e matures, do lyej folet, do heq vetullat, fytyren dhe do ndryshoj me shume mundesi...
Olsi--)Ske nevoje per keto gjera, ti e bukur je dhe pa make up, kot ste them une bukuroshe
Une--)hahah flm
Olsi--) Do doje te hyje me mua diten e matures?
Une--)hahahah jo per dy arsye, e para ti ke pune, e dyta kam nje shoqerues...
Olsi--)Si? Si ke nje shoqerues?
Une--)Po pra, do te me shoqeroj Egi..
Olsi--)kush eshte ky?
Une--)Nje shok klase
Olsi--)dhe pse duhet te jete ai shoqeruesi jot?
Une--)Sepse ai ma kerkoi..
Olsi--) Epo do i thuash jo....me te vertete ti je bukuroshe por je bukuroshja ime, dhe une sdo te lejoj kurre por kurre qe dikush tjeter pervec meje te te shoqeroj ty ate dite....
Une--) Pune qe nuk behet sepse i thash po atij dhe ti je ne gjermani...
Olsi--)Ate dite une do te jem aty, dhe ben mire ti thuash jo atij Egit, a cfare e pati se ndryshe....
Une--)Ndryshe cfare he?? Cfare do besh??
Olsi--) Te rrembej dhe ste le te shkosh ne mature...
Une--) mos me trajto mua si objekt se nuk jam e tille dhe Egi do te me shoqeroje ate dite, do apo nuk do ti...
( dhe i fika telefonin, si guxon ai te me trajtoj mua si Objekt kur nuk jam e tille,si guxon te me komandoj mua, kush eshte ai nje here?! Pse vazhdon te me lendoj akoma, pse???)Olsi POV
(Si guxon ajo te me thote qe dikush tjeter do ta shoqeroj ne mature, si guxon ajo te me thote qe po rregullohet per dike tjeter qe nuk jam une? Ku e merr guximin ajo, kur une bej plane ketu si te kaloj kohe sa me shume me te, si ti tregoj asaj qe sa shume e dua, ajo shkon dhe ben plane me dike tjeter. Do ta shohi ajo po he.)
Pas 2 oresh
( kam dy ore qe rretullohem neper krevat dhe gjumi nuk me ze, nuk me del nga mendja imazhi i saj, dhe me cmend vetem ideja qe ajo do te shkoje diku e shoqeruar nga dikush tjeter, do te kerceje me te, tere naten dhe na qenka vetem shok pale. Jo, kjo pune nuk shtyhet keshtu, ajo duhet ta kuptoje nje here e mire se kujt i perket dhe qe ska shance qe une do ta lejoj ate te shkoj diku me dike tjeter qe nuk jam une. Asgje nuk eshte me e rendesishme se ajo, do ti le punet ti mbarojne te tjeret dhe neser heret ne mengjes do nisem per ne shqiperi)Esina POV
(U ngrita nga gjumi me ne fund pak me vone se ditet e tjera. Keto provimet me kishin ngrene shpirtin, shyqyr mbarova dhe do rri rehat tani. Ndihmova mamin me punet e shtepise dhe ne oren 11 e 30 do dilja me gocat, Egin dhe Bleartin per kafe, kishim kohe pa dalur te tere bashke dhe me te vertete me kishte marre shume malli. Vesha nje pale xhinse dhe nje bluze te bardhe dhe arrita ne lokal.)
Geri--)Hey
Une--)Hi
Esli--)H m ju cf beni
Egi--)Po shyqyr u bete mbare te dilni nje here te tere
Blearti--)pz sa mire e bete se na kishte marre malli.
Geri--)Hajde hyjme ne lokal dhe flasim me rehat.
Blearti--)Po h Esin si je?
Une--)Mire ti si je?
Blearti--)Mire jam dhe une
Une--) shiko une dua te te kerkoj falje ne emer te tij per ate dite, ai nuk duhej te ishte sjellur ne ate menyre...
Blearti--)shhh e kam harruar madje, nuk ke pse kerkon falje ne emer te tij, mjafton te jesh ti e lumtur
Une--)Une........
Egi--)Cfare po peshperisni ashtu ju he??
Une--)Hicc po flsinim kot
Blearti--)Njs goca, i keni gjetur fustanet dhe shoqeruesit e matures?
Esli--)Poo madje nese ti se di Esina do te jete e shoqeruar nga Egi
Blearti--)Me verte?
Egi--)hmm do kem shoqeruesen me te bukur te matures...
X--)E ke gabim, sepse ajo sdo hyj me ty, do hy me mua apo jo dashuri???
Une--)Ti? cfare po ben ketu? Nuk duhej te ishe ne gjermani ti?
Olsi--) isha po sot erdha, sepse kishte marre malli per gruan time...
Egi--)Cfare? Cfare eshte duke thene ky??( te tjeret sikurse une ishin shokuar kur pane Olsin aty, kur po degjonte cfare po thonte ai. Seriozisht jam kurioze te di, per cfare ka ardhur kete here)
Olsi--)Bukuroshe, hajde te te perqafoj pak se me ka marre malli
( Mu afrua afer dhe me mori ne perqafim, une kisha shtangur ne vend, por me duhet ta them, me kishte marre malli per eren e tij. Pasi me leshoi nga perqafimi, iu afru fytyres time dhe me puthi ne buze. MOS cfare dreqin po ben ky? Te tjeret ishin akoma aty, ishin shokuar ndersa une u mundova ta largoja me duart te kraharori i tij, por nuk munda, fuqia e tij nuk krahasoj me mua. Me leshoi ne momentin kur nuk po mushesha me dot me fryme.)
Une--)Si guxon ti he??
Olsi--)Mos ma ver fajin mua bukuroshe, me kishte marre malli per ty.
Une--)Ti, ti
Olsi--)shhh po hajde se po te pret babi te makina ime...
Une--)babi im??
Olsi--)hajde pra(Me terhoqi pren dore, pa me dhene mundesine ti them mirupafshim te tjereve. Me coi tek makina e tij dhe me futi brenda, por, por aty nuk ishte babi im)
Une--)Ti, pse me genjeve? Ku eshte babi im?
Olsi--)Nuk mendove se do te te lija aty te rrije me shume me ata apo jo bukuroshe.
Une--)Cfare ben ketu ti nje here, pse erdhe?
Olsi--) per kete erdha( U afrua drejt meje dhe me.puthi serisht ne buze)
Une--)Cfare ben??
Olsi--)Po nxjerr mallin qe kam per ty...
Nejse shhh bukuroshe se kemi kohe plot per te folur...
Une--)Si kemi kohe, per cfare po flet?
Olsi--) Do ikim 4 dite me pushime ne Sarande.
Une--)Si? Mos u cmend po me co ne shtepi.
Olsi--) shh bukuroshe
Une--)Me co ne shtepi, cfare do ti them mamit dhe babit une he
Olsi--) Do i thaush qe je me mua...
Une--)cfare thua mo? Pse duhet te jem me ty, ne as fejesen se kemi bere.
Olsi--) Do ta bejme, shpirt pa merak. Tani merre babin ne tele dhe thuaji..
Une--)Joo cfare thua me co ne shtepi
( ma merr telen nga dora dhe telefonon babin tim vete)
Babi--) Alo.Es
Olsi--)ckemi, jam une Olsi. Si jeni ju?
Babi--)Mire mo bir mire , ti si je?
Olsi--)Mire flm
Babi--)po cne me telen e Esines ti?
Olsi--)Une jam ne shqiperi per disa dite, dhe e mora Esinen te rrij me mua, keto dite. Se keni problem besoj apo jo?
Babi--)heee, jo, jo mor bir cfare problemi, vetem kujdesu per vajzen time
Olsi--) Pa merak. Mirupafshim atehere.Une--) Ti perfundimisht nuk mbush pz.
YOU ARE READING
Kur Te Me Duash Ti
RomanceKur dy te rinj i bashkon fati ne nje rruge pa kthim. Cfare do ndodhe me ata te dy? A do ta pranojne fatin e tyre apo do mundohen ti largohen atij? ------------------------------------------------------------------------- Une--)Po?? Olsi--)Jam une...